Mijn mannetje voelt volgens mij geen druk met dat soort dingen. Was het af en toe maar waar. Want hij kan de heledag zin hebben, wat af en toe toch best irritant is.
Ow hahah sorry dan heb ik geen tips. Behalve, maak je kamer donker en verlicht het met kaarsjes, misschien voelt hij zich dan nog ontspannender.. Succes strakkies
Aquilegia, hier nog een mannetje die heel vaak die druk voelt en waarbij het niet lukt hoor! Soms erg balen, maar ja hij kan dan best agressief naar mij toe reageren, niet zo bedoelt maar op dat moment voelt het bij hem zo. Moeilijk en lastig hoor. Ik denk dat je ondanks dat toch aardig goed geklust hebt wanneer je eisprong gister is geweest of vannacht. Ik zat dus met datzelfde euvel, waardoor ik hier vroeg wanneer je ei springt, echt in de dip of daarvoor omdat je 's ochtends de dip tempt, weet je nog een paar pagina's terug hier. Je hebt er nog op geantwoord bij mij. En dan die gekke ovutesten die ik nog steeds niet helemaal vertrouw. Al helemaal niet deze maand
He meiden jullie kennen mij het beste even een vraag. Zou het kunnen dat ik nu vandaag al mijn ei heb? Heb zoveel last van watery uit elkaar rekbaar slijm of zou het een voorbode zijn dat die een dezer dagen komt ik heb niet mer getempt. xxx joyce Vorige cyclussen ei dag:18,18,12,16,14
aquilegia dat niet klaarkomenprobleem hebben wij ok wl eensmaar hij zegt dat het meer door stress komt op werk. Er komt toch altijd wel wat zaad vrij alleen niet zoveel en niet zo vruchtbaar misschien xxx
Kan zijn dat je het nu al hebt, kan ook zijn dat het er aan komt. Eventjes afwachten? Ik heb het meerdere keren in mijn cyclus gehad, maar bij mij kwam het alleen maar door het vocht van mijn ventje. Wat pas veel later op de dag er uit kwam lopen :s.
Maar ik en mijn mannetje hebben nog geen sex gehad deze cyclus dus dan ga ik vanavond toch maar eens goed klussen, dus het kan geen vocht van hem zijn. Thanks ikdus. xxx Joyce
Nou fijn dat dat het dan niet is. Want bij mij zorgt het helaas alleen maar voor verwaring :S Veel klus plezier vanavond. Ben blij als ik weer aan de klus kan.
hallo meiden, ben om 8.00u naar de gyn geweest en had een mooi groot superei zei de gyn. Ze hebben bloed genomen en moest rond 16.00 bellen, zodus toen gebeld en ja hoor, mocht al direct terug komen voor pregenyl spuit, hihihi gaat heel snel. Ook kreeg ik de boodschap dat we elke dag moeten klussen, veel meer kans zo zeiden ze om zwanger te geraken, ze wensten me bnij vertrek heel veel succes toe. Leuk om dat ook eens te horen. Ga kaartje opvullen met pregenyl
Zico, goed nieuws! Veel plezier Bij mij gaat het ronde 13 worden... eerste roze weer gespot vandaag, dus zal overmorgen wel ongi worden Heb even flink de balen in...
Hoi Zico Heb ff gekeken Moet je even goed opletten Je gaat eerst naar medications/supplements daar zie je other medications bijstaan daar eerst opklikken Daarna ga je naar custom data zie je add a sign invullen pregnyl daarna add aanklikken zie je daaronder een vak waar pregnyl opstaat en als laatste finished aanklikken Hoop dat ik het zo goed uitgelegt heb Liefs Tijgertje23
Heb even opgezocht wat pregnyl precies is (welke stoffen erin zitten): "Pregnyl bestaat uit een gevriesdroogd poeder voor injectie en een solvens voor reconstitutie. Het werkzaam bestanddeel (humaan choriongonadotrofine (hCG)), verkregen uit de urine van zwangere vrouwen, vertoont de werking van het luteïniserend hormoon (LH). " Je kan dus onderaan bij "medications / supplements" hcg aanklikken (lijkt mij).
Hahahaha ja zie het staan Maar jammer dat je ongi nadert is het veel of wat hoop dat het overgaat trouwens heb je altijd zo kortere lf Liefs Tijgertje23
Nou, ik heb nog geen rood gezien, maar heb altijd zo'n 2 dagen voor ik echt ongesteld word wat rozige afscheiding... en dan weet ik al genoeg . Zal dus overmorgen ws ongesteld worden, dus dit keer een LF van 12 dagen dan (meestal 11-13 dagen).
aahhh wat balen meid Werk jij ook met ovu testen dan Ik ben in jan ook begonnen met ovu testen voor de 1ste x dus we zien wel Liefs Tijgertje23 Mijn lf is tussen 14 en 16
Ja, gebruik al een paar maanden ovu-tests, temp nu voor de 2e maand (al was vorige maand een beetje wazig, paar dagen koorts gehad). Nou ja, voordeel van die redelijk korte cycli is dat ik ook snel weer door mag en niet 2 volle weken in spanning hoef te zitten na mijn ei . Maar begin er zo na 12 rondes wel een beetje van te balen en erg te twijfelen aan mezelf....
Als je gevoel zegt dat er iets niet klopt zou ik gewoon naar de huisarts stappen Want me manneke en ik waren al 2 en een half jaar bezig Ik wist van mezelf dat er iets niet goed was ook omdat ik erge hevige menstruatie krampen kreeg Toen we een jaar later bij de gyn waren zei ze nou als ik jou was zou ik nog even mee wachten jullie zijn nog jong en ik was errug boos ik dacht maar hier kom ik niet voor En toen zijn we weer een jaar later tegenaan gegaan maar weer niet gelukt heb toen weer een verwijskaart aangevraagt omdat ik voel dat er iets niet goed was We hebben toen eindelijk een serieuse vr gyn gekregen en zij heeft allerlei testen gedaan bij ons Kreeg ik 2 weken later te horen dat ik pco heb Je kan op www.freya.nl kijken wat het allemaal inhoudt weet het niet zo uit me hoofd Maar we hopen dat het deze keer positief is zolas me vriend zijn voorgevoel zegt Liefs Tijgertje23