Nou Molly wat gek zeg :S Zou morgen toch maar even de gyn weer bellen hoor, want zo een lange lf hoort niet. Misschien kunnen ze bloed trekken of weer een echo maken?
Ikdus, ik heb net even contact gehad, kan morgenvroeg al komen. Kon vanmiddag ook al als ik perse wilde, maar het is hier zo wit van de sneeuw en ik moet dan nog een heel stuk rijden, en morgenvroeg zitten ze in het ziekenhuis in mijn woonplaats, dus ik red me vandaag met paracetamol en rustig aan doen, en ben morgen om 9 uur al aan de beurt.
Wat fijn havefun, ik ga voor je duimen dat of een gezonde beeb in je buik zit, of dat je toch helemaal leeg bent zodat je geen bbz hebt.
Mama, jammer van de ongi. Ikdus, een saai kaartje kan ook goed nieuws zijn, nietwaar? Ik zou weleens willen dat ik een saai en stabiel kaartje had, maar de mijne blijven net de rocky mountains, hoewel ie nu behoorlijk stabiel is. De hoop op een zwangerschap ofzo heb ik onder de sneeuw gestopt, want ik geloof niet meer in een zwangerschap, gezien wat er uit is gekomen kan dat volgens mij ook echt niet meer. Of het moet zoiets zijn als de vanishing twin syndrom, waar ik gisteren iets over gelezen heb op internet. Ik denk dat ik maar gewoon af ga wachten wat ze morgen concluderen, en misschien is het gewoon een hele hevige menstruatie geweest.
me eerste kaartje na de BBZ van 13 februari eindelijk afgelopen zaterdag voor het eerst na de BBZ ongesteld geworden na 5 week en 3 dagen
Molly: toen ik zwanger was, testte ik pas op dpo 21 voor het eerst een beetje positief.. dat was dus echt een heel licht streepje... mama2801: jammer van die duivels, vol goede moed naar de volgende ronde! hier mijn kaartje van vandaag... zal weer wel een langere cyclus worden... was voor de bevalling altijd netjes op tijd en dacht dat het ook na de bevalling zo was... 4 x na 30 dagen maar toen...90 dagen..aaaah... nu ook nog geen ei gespot of gevoeld. (denk ik) voor de andere meiden: heel veel succes deze maand!
Hoi Bengeltje, fijn om te horen dat je lichamelijk weer helemaal in orde bent. ik heb eens een vraagje over je bbz, als je niets wilt zeggen is het ook goed, maar ik was nieuwsgierig. Ik heb vorige week vrijdag en zaterdag een positieve test gedaan, om vervolgens in de nacht van zaterdag op zondag helemaal leeg te lopen. de hele dag geleefd op paracetamol en dozen maandverband, niet normaal. gisteren tegen de middag nog een licht positieve test gedaan, maar gezien de hoeveelheid bloedverlies geloof ik niet dat er nog iets zit. Ik was benieuwd hoe je merkte dat er iets niet goed zat, want vandaag heb ik eigenlijk weinig tot geen bloedverlies meer, net nog 3 druppels ofzo, maar ik heb me net ziekgemeld, want ik kan haast niet meer lopen van de buik en rugpijn. het lijkt wel of mijn eierstok in de verdrukking zit zeg maar, en mijn rug doet nog zeerder als normaal bij een menstruatie. Ik heb inmiddels 6 paracetamollen op, maar de pijn komt er gewoon doorheen. Ik heb het hele paasweekend niets gedaan, lekker op de bank gehangen, dus waarschijnlijk niet zo erg in mijn buik gehad, maar net op het werk kun je tussendoor niet even rusten en ik zou bijna tegen de grond zijn gegaan van de buikpijn/krampen. morgenvroeg kan ik terecht in het ziekenhuis, maar ik was benieuwd naar je verhaal, hoe jij in het ziekenhuis terecht kwam en welke klachten jij had.
havefun ik loop dan al tijdje in het ziekehuis maar ik teste op 31 januari zwanger 1ste ronde na de Mvan november(29december menstruatie gehad)maar goed had dus de 31ste direct een digitale set gekocht en teste dus zwanger had 2 testen dus ik ga de volgende morgen na de dokter bij hun test doen en wat was dat nou amper een streepje dus de dokter moest hem nakijken en zegt je bent wel zwanger oke ik na huis en 2 dagen later nog een digitale thuis test gedaan en ja hoor zwanger en had paar dagen later al bruinverlies dus voor echo geweest 4 en halve week niets te zien niet in me baarmoeder maar wel beetje vocht of bloed in me buik en gevolg 1 week later rood helder rood verlies klein beetje dus ik weer gebelt met 5 week ongeveer voor echo weer geweest gevolg weer niets te zien ja mischien iets wat op een vruchtzakje leek en weer vocht of bloed meer dan de eerste keer gevolg kon gaan bloedprikken voor de hcg nou daar kwam dus uit dat ik wel degelijk zwanger was. maar goed ik kreeg rond 7 a 8 februari last van me buik en lage en soms hoge rug pijn en soms schouderpijn ik vertrouwde het gewoon niet en ben dus 9 februari weer geweest in ziekehuis voor echo en volgens onze berekening was ik 5 week en 4 dagen zwanger ,maar weer niets te zien op de echo weer dat bewuste stipje wat mischienw el een vruchtzakje zou zijn en jaj a weer wat meer vocht a bloed in me buik. naja weer bloed geprikt en de hcg was amper gestegen. kortom maandag terug komen maar die zondag de 10de stond ik op veel bloed verlies en veel pijn in me buik en onderrug watr doortrok na benen ewn bovenrug gevolg ik verloor die middag weefsel ik dacht oke dit is het klaar hoef ik mandag niet heen dus ben niet gegaan.want had woensdag de 13de ook afspraak staan om half 9 dus die woensdag morgen vertelde ik mijn verhaal maar ze vertrouwde het niet vanwege de aanhoudende pijn in me onderbuik en onderug en vroeg ze of ik schouder pijn had gehad ik zeg ja soms niet elke keer dus weer echo en weer niet veel te zine ja de vocht of bloed aan de hand van die dingen vertrouwde ze het helemaal niet meer dus weer bloed geprikt en ik mocht na huis en moest 11 uur bellen uit voorzorg mocht ik niet eten en niet drinken. voor het geval dat maar ze zij denk niet dat je terug hoeft te komen. maar ik belde om 11 uur en de werd gezegt je hcg is met 230 gestegen we willen dat je direct na ziekehuis komt en we hebben al bed geregeld me gaan in je buik kijken omdat je die pijn blijft houden in buik en rug de werd niet gezegt waarom . maar ik had het al door. dus moest me eerst melden bij de gyneacoloog dus om kwart voor 12 zat ik daar en vertelde wat ze dachte aan de hand te zijn ze dachde dus dat het in me buik zweefde of dat het aan de buitenkant ergens vast zat dus ik moest direct na de opname voor ik daar wilde zitten moest ik direct mee lopen want er werd op me gewacht op de afdeling daar was ik om half 1 a kwart voor 1 en om 2 uur ging ik naar de operatie kamer en werd onder zeil gebracht om half 3 a kwart voor 3 en voor ik terug was op me kamer was het 5 uur geweest. me ouders en vriend waren ongerust omda het zo lang duurde en vroegen na me en zeide dat ik er zo aankwam. om 6 uur kwam de arts en vertelde dus dat het inderdaat een BBZ was de zwangerschap bleek aan de buitenkant van me eileider te zitten ze hebben alles netjes weg kunnen halen zonder me eileider te hebben besschadigt of te hebben verwijderd en dat was wat ik nog gehoort heb de rest niet ik wilde alleen weten of alles netjes weg gehaald is en of er nix beschadigt was.. maar omdat ik veel napijn had hebben ze me daar tot vrijdag gehouden en heb ik veel spuiten in me been gehad tyegen pijn en daar buiten veel medicijnen zelfs de paracetamollen konden niet tegen de pijn op vandaar zoveel spuiten in me benen gehad. nou dit was zo beetje mijn verhaal mocht je meer willen weten hoor ik het graag. maar omdat jij toch buik en rug pijn heb zou ik het toch echt in de gaten houden en contact opnemen met je gyneacoloog hoe eerder je zoiets ondekt hoe beter het is en hoe minder ze bescadigen en hoe kleinder de kans is dat je eileider verwijderd word. ik werd dus geholpen toen ik 6 en halve week zwanger was ongeveer
Nou bengeltje, een heel verhaal. Bedankt voor je eerlijkheid en dat je het wilde vertellen, want het is niet niks, zeg. Vanmorgen zei Ikdus op het forum hier al iets over een bbz, maar dat heb ik een beetje weggewuifd, maar omdat ik steeds meer buikpijn krijg die niet meer weggaat met paracetamol ( iets anders durf ik niet te nemen, stel dat er idd wel iets zit, dan mag je niets anders, en aangezien ik al veel bloed ben verloren met menstruatie lijkt het me niet verstandig iets anders te nemen.) weet ik ook niet meer of dat ik dit buiten beschouwing moet laten. Mijn rugpijn lijkt ook met de minuut erger te worden, trekt helemaal door tot de onderkant van mijn schouderbladen en naar mijn billen. Koorts heb ik niet, dus ik probeer deze dag nog door te komen met hete kruiken en een warm bad dadelijk en dan hopen dat het vlug morgen is zodat ik naar het ziekenhuis kan. Ik laat hier zeker weten wat er uit is gekomen.
Havefun, wat naar allemaal... Hele dikke knuffel! Bengeltje, wat een verhaal Hoop voor je dat je snel weer een positieve test in handen hebt en nu met een betere afloop! Molly, ik kan er ook niks zinnigs over zeggen... alleen maar heel hard voor je duimen Mieke, gefeliciteerd met je ei ! Hier mijn ei gevonden, dus morgen of overmorgen zal mijn temp wel omhoog gaan en zal ik ook weer kaartjes plaatsen! Liefs
havefun ik vind het niet erg om me verhaal te moeten doen zolang ik er een ander mee kan helpen ik zou echt zo snel mogelijk met je gyn erover hebben want die rugpijn trok bij mij ook door na me billen en tot nder me schouderbladen en later kwamen me schouders erbij ik had ook geen koorts wilje niet bang maken maar je kan het beter uitsluiten dan uit de weg gaan en morgen er op staan dat ze bloedtesten gaan doen. of om een BBZ uit te sluiten. want dit herken ik toch wel bij mezelf toen ik de BBZ had