Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Dank je wel, Marloes! Je temp was ook niet echt hoog he, de eerste 2 weken.

2. Niet meer actief

Bengeltje, heel knap en lief dat je je verhaal hebt gedaan.

Havefun, ik ga echt keihard voor je duimen dat ik ongelijk hebt ! Ik wil je veel succes wensen straks, ligt je ventje anders even in hoe hij op het forum moet komen hier.
    Want denk ik niet dat als je bbz hebt dezelfde dag nog naar huis mag. Of heb je hier op het forum een soort buddy die zoiets kan zeggen?

Wies, tjee wat een onzekerheid, hopelijk komt je eitje en mag je toch doorgaan met IUI, en wat een lange cyclus, ik weet echt zeker dat je cyste hier mee te maken heeft.

Marloes, ik denk toch dat jou later is geweest dan FF aangeeft toen die tijd.
    Want na die kruis steeg hij niet echt. En bij dat dipje op dag 25 wel.
    Wel leuk dat je dat kaartje nog hebt :D

Smallgirl & vent, van harte gefeliciteerd met je zwangerschap ! Hele mooie test heb je.

Stoetel, ik denk dat je ei is geweest op dag 20, omdat ook de laatste dag is van een lage temp. En meestal springt je eitje 24 uur later naar de LH piek.

Molly, wanneer ga je de gyn bellen, ik denk dat ze je wel weer even mogen bekijken !

3. havefun

havefun Bekend lid

19 dec 2007
    576
    1
    0
    dromenland
    Hoi Ikdus.

Thanx voor je duimen ( let je wel op dat je geen RSI-duimen krijgt?)
    Ik ben nu eigenlijk toch wel een beetje zenuwachtig. De buik-en rugpijn is niet minder geworden, vanmorgen toen ik ons hondje uitliet heb ik me toch wat liggen puffen en zuchten om de krampen weg te puffen ( die mensen die mij gezien hebben zullen ook wel gedacht hebben: wat een gek wijf loopt daar). Net nog maar even temp opgenomen, 37,7, dus wat verhoging, maar niet schrikbarend.
    Uit voorzorg heb ik vanmorgen nog maar niets gegeten, want stel je voor.........
    Ik hoop dat het gewoon een hele zware menstruatie is geweest en dat al deze "rest"verschijnselen nog een nawee zijn van de Pregnyl, maar ik weet het niet, echt niet.
    Mannetje weet niet hoe hij hier moet komen, hij kent alleen marktplaats.nl en voor de rest helemaal niets, dus ik denk dat als het nodig zou zijn dat ik de nodige instructies maar even op moet schrijven.
    Stel dat het idd een bbz zou zijn, en dat mannetje hier niet op kan komen, dan laat ik zo gauw ik kan natuurlijk weer van mij horen. Maar, ik verwacht dat ik vanmiddag wel weer hier terug ben ( hopelijk).

4. Niet meer actief

Schrijf toch maar voor de zekerheid instructies op voor hem, want ik ben niet nieuwsgierig ofzo hoor hoe het met jou gaat ;)

Maakt niet uit wat voor duimen ik krijg. Ik duim nu al heel lang en veel en soms wat extra hard en het valt nog wel mee die RSI duimen :p Heb het wel voor jou(jullie) over.

Ik hoop dat je vanmiddag thuis bent met goed nieuws. Succes lieve meid!

5. havefun

havefun Bekend lid

19 dec 2007
    576
    1
    0
    dromenland
    :thumup: super Ikdus, thanx.

6. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Havefun, heel veel sterkte straks! hoop dat het meevalt.

7. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Nou er veranderd nog niet echt veel!

8. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    @IKdus & Mieke: bedankt, meiden! We zijn maandag naar de kastanjeboom gegaan, waaronder we de as van Sterre hebben begraven. Omdat ik ook nog ongesteld was geworden, was het echt een jank-weekend. Heel Pasen weer naar de *****. Nou ja, er zijn ergere dingen.

@Mieke: super, je ei en zo goed geklust!

@Molly: wat ontzettend vreemd, jouw kaartje.

@Havefun: sterkte & beterschap, wat een vreemde ongi, houd het maar goed in de gaten. Hopelijk is het geen bbz, dat lijkt me vreselijk.

@Mama2801: jammer :(

@Juffie: van 1 wijntje gaat je temp niet zo omhoog.

@Smallgirl: van harte :)

@Stoetel: ei op dag 20. Eisprong hoeft niet te zijn op de dag van het dikste streepje.

@Wies: hopelijk kunnen jullie het ei nog benutten.

9. Niet meer actief

Aquilegia, er zijn ergere dingen in de wereld?

Ik denk dat wat jij nu iets meer dan een jaar geleden hebt mee gemaakt behoorlijk erg is en dat je dan nog een ongesteldheid er bij krijgt het toch een behoorlijke trap is. Hopelijk voel je je gauw weer ietsjes beter. En huil het maar lekker samen met je mannetje uit.

10. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Dank je wel, Ikdus.
    Ik bedoelde eigenlijk te zeggen, dat het paasweekend helemaal niet leuk was, maar dat er ergere dingen zijn dan dat. Natuurlijk bedoelde ik niet Sterre's dood. Maar het stond er inderdaad behoorlijk onduidelijk. ;)

11. havefun

havefun Bekend lid

19 dec 2007
    576
    1
    0
    dromenland
    Hoi lieve mensen.

ben terug uit het ziekenhuis, en om eerlijk te zijn, ze weten het daar ook niet?
    Ik heb een echo gehad, ze hebben de eierstokken en baarmoeder bekeken, maar die zagen er allemaal goed uit. Er was zeg maar aan de achterkant, als ze met dat echo-apparaat richting je anus gaan wel wat te zien,maar dat wist ze ook niet helemaal wat dat was. Ik heb nu vanwege de buikpijn en rugpijn Ibupofen 600 gekregen, 3 X daags, en de arts gaat overleggen met de gyneacoloog over een eventuele kijkoperatie om toch uit te sluiten of ik geen endometriose heb. Hier hebben ze al vaker over gesproken, gezien het feit dat ik al jaááááren heel pijnlijke menstruaties heb, maar ik heb zo`n kijkoperatie altijd afgewezen ,maar ik denk dat ik er toch maar eens aan moet geloven. Vrijdag moet ik terug, en hoor ik meer wat het behandelplan gaat worden. Nu rust nemen en aan mezelf gaan denken. Als ik meer buik of rugpijn krijg dan moet ik direct contact opnemen, of in geval van koorts of misselijkheid, dus ik denk dat ze een bbz toch niet helemaal uitsluiten en dat ik misschien daarom ook vrijdag terug moet komen.
    jullie allemaal bedankt voor het vele duimen en meeleven!
    :thumup: :thumup:

12. Niet meer actief

Oow zoo sorry Aquilegia, nu begrijp ik je ;)

Havefun, nou ben benieuwd wat dat iets is wat te zien was. Want het zou eigenlijk nog best vroeg zijn om iets goed te zien. Nou hopelijk komt er goed nieuws uit uit de kijk operatie.

13. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Havefun: hebben ze ook hgc geprikt?

14. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Aquilegia, ik denk dat in het geval je weer zwanger was geweest dat het weekend heel anders was verlopen.
    En dat dat het nu extra verdrietig heeft gemaakt, knuffel, het is niet niks.

Havefun, ben je nu wat meer gerustgesteld of toch nog niet helemaal.
    Gaan ze nu uitzoeken wat hetgeen is wat ze wel op de echo zag?

15. Niet meer actief

Ik zat net op FF te kijken naar de charts van miskramen. Ik zie dat ontzettend veel meiden daar voor 14 DPO testen en dan als nog rond 14 DPO ongesteld worden. Misschien ben ik niet zo aardig nu, maar ik vind dat toch geen echte miskraam.

16. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Ikdus, ik vind dat eigenlijk ook hoor!
    Het vruchtje heeft zich gewoon niet helemaal goed kunnen innestellen naar mijn idee.
    Het eitje is dan wel bevrucht geweest! En ik geloof ook dat heel veel vrouwen dit niet eens merken.

17. Niet meer actief

Ja, dat idee heb ik ook, vind het heel leuk voor mensen als ze vroeg positief testen. Maar als ze op hun NOD of rond hun NOD ongesteld worden vind ik het toch geen miskraam. Wie weet heb jij dan al 5 miskramen gehad ofzo :s, en dan heb ik er afgelopen maand ook één gehad. Maar goed, zo zien wij het. En hoe andere het zien moeten ze lekker zelf weten. Vind het alleen jammer dat ze zo vedrietig zijn, terwijl als ze gewacht hadden met testen het waarschijnlijk alleen maar een teleurstelling was.

18. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Nog even niet, temp vandaag weer terug naar 36.5 dus vandaag weer "einde verhaal gevoel".

19. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Molly, dat is idd een heel stuk lager!
    Laat die ongi dan maar komen, kun je tenminst weer opnieuw beginnen want dit is ook niets!

20. Niet meer actief

Jeetje meid, wat een cyclus heb je toch en wat een LF.. Ik hoop echt dat je snel duidelijkheid hebt, want dit verdien je niet hoor zolang op het wachtbankje.

Deel Deze Pagina