Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. havefun

havefun Bekend lid

19 dec 2007
    576
    1
    0
    dromenland
    Ikdus, in spanje hebben ze toch ook internet?

2. Niet meer actief

Ooh fijn dat je die pijnstillers hebt gekregen.
    Ik vind het echt fijne pilletjes !
    Ik ben ook zeer benieuwd naar je behandelplan, ik hoop wel dat je een kijk operatie dan niet afslaat, ik denk dat het nu wel een beetje belangerijk word voor je om het daar binnen te laten controleren !
    Het is wel even pijn hebben enzo, maar alles voor zo een lieve beebje toch? Gewoon hopen dat het voor je eisprong mag plaats vinden zodat je de eisprong nog kan benutten ;)

En meestal met afleiding denk je niet aan de pijn dus ik hoop dat je nu ook lekker veel afleiding krijgt op het werk en even lekker geen pijn meer voelt !

Weet trouwens iemand of een kijk operatie in de weg kan staan van een misschien hele prille zwangerschap ? Denk aan max. 5 dagen na je ei

3. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Wies, ben weer wat wijzer geworden!
    Maar soms kan je eitje toch ook springen op de dag van en positieve test?
    Hmmm, mijn redenering hoor.
    Balen dat ze nu voor deze ronde geen IUI meer kunnen doen.
    Snap dat niet helemaal hoor, zijn ze dan gewoon een beetje laks in dat zkhs.

Miepie, joehoe ik denk ook dat je eitje is geweest. En prima op dag 15.
    En super goed geklust!

Ikdus, vanuit Spanje kun je toch ook hier inloggen ;)
    En joehoe hier ben ik, hahahaha!
    Zal zo mijn kaartje plaatsen.

Havefun, wow wat heb jij al een ziekenhuis geschiedenis zeg.
    Ook geen fijne gedachte omdat jullie natuurlijk heel graag een kindje willen.
    Gelukkig geen bbz. Maar wat zijn volgende stappen.
    Hoop dat de pijn wegblijft en dat je even lekker wat uurtjes kunt werken.
    Is wel fijn even wat anders aan je hoofd. Knuffel.

4. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland

5. Niet meer actief

Havefun, ze hebben wel internet maar wij zitten het eerste jaar in de bergen en daar lopen de kabels niet voor internet. Dat moet dan via sateliet en is dan maar voor één pc. En dat is dan de pc van mijn tante en oom, en ik/wij mogen niet achter die pc komen. Mijn oom gaat wel kijken of hij onze laptops met die pc kan verbinden maar dat is afwachten. En als we éénmaal werk hebben, hebben we ook geen tijd voor internet. Omdat je daar van 's ochtends vroeg tot savonds laat werkt.

Vergeten nog om op Marloes te reageren, wat appart zeg, lijkt niet zo omdat je temp ook niet zo goed stijgt. Maar het kans dus wel ;)

6. Niet meer actief

Mieke, jou temp moet morgen wel even een dipje maken hoor ;) Al is het maar een mini dipje :D

7. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Mieke, mooi kaartje! (en goed geklust ;))

Ikdus, is je vriend nu wel helemaal om? Heeft ie er ook een beetje zin in?

8. Niet meer actief

Jaa, die heeft al de heletijd zin er in. Hij kan niet wachten tot hij eindelijk uit dit koude landje is en weg is bij zijn kut baas.
    Hij vond het alleen niet fijn wat voor grapjes mijn oom maakte, maar dat is mijn vriends eigenschuld hij reageerde raar en dan kan je ook flauwe grapjes verwachten.

9. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Miepie, jij was gister jarig! Gefeliciteerd!

Ikdus, hihi voorheen stond je rond 10 u op en nu ben je er al steeds vroeg bij zeg.

Ik moet zeggen dat ik de laatste 2 weken ook steeds vroeg wakker ben.
    Misschien omdat het weer vroeger licht is?

In welk deel van Spanje gaan jullie wonen.
    Dat zal idd wel afkicken worden dan zeg.
    Misschien is er een internetcafe in de buurt, goh zal je wel missen hoor ;)

Hmmm, dipje, tja is niet verplicht toch?

10. Niet meer actief

Nee, niet verplicht maar ik zou het wel leuk vinden ;)

We gaan in zuid spanje wonen, plaatsje bij cómpeta.. Ik hoop wel dat er een internet café is en anders moet ik maar een mobieltje en abbo nemen met onbeperkt internet ;) Als dat wel kan daar? Vraag me af of we wel mobiel bereik hebben haha. Het word dus echt afkicken, gelukkig kan ik dat heel makkelijk hoor. Vind het nooit een probleem als ik geen internet ofzo heb, dan ga ik tenminste wat nuttigs doen.

Ik ben sinds mijn vorige ei steeds vroeg wakker, eerst 8 uur toen opeens 7 uur.. En sinds gister is het hier nu zelfs voor 7 uur. Geen idee hoe het komt, zal wel allemaal.
    Hoop dat het bij jou gewoon al een kwaaltje was omdat je lichaam deze maand er klaar voor is om zwanger te raken/zijn.

11. Whabbit

Whabbit Fanatiek lid

22 feb 2008
    1.253
    24
    38
    Ikdus: ik ben sinds een dag of 6 na mijn ei echt duidelijk vroeger wakker... en zwanger! Het is werkelijk het enige symptoom dat ik heb...
    Werd altijd keurig net even voor mijn wekker afging wakker (7.30) en dat is dus nu 6.00, 6,30.
    Moet je natuurlijk niet meteen teveel aanophangen, maar 't is misschien toch leuk om te horen!

12. Niet meer actief

Vind het zeker leuk om te lezen !
    Ik ga er nu nog niet van uit dat het een kwaaltje is of kan zijn, maar ik hoop het wel.

13. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Mieke, lief dat je me feliciteert... maar ik ben pas in juni jarig ;) :) Er zwabbert ook een miepje rond hier, misschien dat zij jarig was.

Ikdus, ben heel benieuwd wanneer we je hier weer gaan zien dan. Zal vast niet lang duren ;)

14. Niet meer actief

Ik hoop ook dat het niet lang zal gaan duren nee, zal natuurlijk wel stukke minder zijn dus bij lezen zal vast moeilijk gaan. Maar zal wel mijn best doen :D

15. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    :) :) :) ik zie het al, er staat bij je profiel, laatst online 26 mrt.
    Hahaha dat heb ik voor je verjaardag aangezien! lekker suf!

16. Niet meer actief

Mieke, hahahaha dat is wel erg suf ja ;)
    Kwaaltje [-o< ?

17. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Haha nou dan heb ik wel vaak last van kwaaltjes hoor.
    Ben wel eens vaker zo suf!

18. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Haha, in elk geval heel lief dat je me feliciteerde ;)

19. Niet meer actief

Ik ga er ook vandoor, mijn nichtje die net 1 is geworden is hier.
    Het is zoo een drollie, dus tot strakjes lieve meiden.

20. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    nou miepie, gefeliciteerd dan maar,haha.
    ikdus, ik wil je niet ontmoedigen, maar weet je nog dat je de vorige cyclus ook zo vroeg wakker was elke keer, dus zou dat niet zien als symptoom, maar hoop natuurlijk wel dat het zo is!
    mieke,mooi, verandering in je kaartje. even een dipje morgen idd, dan komt het helemaal goed.

nou,ik heb eindelijk goed nieuws! Ik had vanmorgen een positieve ovutest! Ik heb gelijk gebeld en ik kan morgen komen voor de IUI! Joepie, toch nog een kans deze ronde. Ze zei wel dat de kwaliteit van het eitje minder kan zijn omdat het zo'n late eisprong is, dus ik mocht het zelf bepalen of ik wil, maar dat doe ik natuurlijjk. Niet geschoten is altijd mis natuurlijk!
    Dus morgen om 13.30 de 2e IUI. En hier mijn kaartje nog

Deel Deze Pagina