Ik kwam hier even spieken Super wies! toch nog iui! en je hebt zeker gelijk, niet geschoten is altijd mis, dus ga ervoor! Groetjes Jinky
wat lief van je jinky, dat je me hier op komt zoeken! Heb ondertussen mijn verhaal ook op mijn eigen topic gezet. Hoe ist met je?
Met mij gaat het goed. Ik moet nog even op het wachtbankje, ik merk wel dat ik er heel anders in sta deze keer dan bij de 1e iui. Ik ben er wat rustiger onder. Groetjes Jinky
Wies, maar toen had ik wel lichtposi getest remember Maar sinds die cyclus is het elke keer 7 uur/8 uur wakker worden. Het is alleen nu rond half 7 al, grrr .. Ik ga er niet van uit dat het een kwaaltje nu is hoor dat ik nog eerder wakker word, maar ik zou het niet erg vinden. Als het zich nu dan wel goed innesteld. Maar wat geweldig wies dat je iui toch door gaat, vind dit zoooo fijn voor je!
rond kwart voor 7 getempt nu maar geen zin om de tijd te veranderen, vind die witte bolletje zoo lelijk
Hmmm... Wij hebben ook zonder kabel in de bergen gewoond (wonen er nog steeds, maar ietsje lager, waar wèl kabel is ), bij mijn schoonouders. Die hebben ook sateliet, maar alleen voor de t.v. Internet hebben wij daar altijd via adsl gehad (eerst via hun tel. aansluiting, toen we het kelderappartementje in konden, via eigen tel. aansluiting). Misschien is zoiets ook bij jullie mogelijk? Anders heb je een router nodig. Daarmee kunnen jullie dan draadloos op jullie laptops surfen, via het internet van de computer van je oom en tante. Moet dan alleen wel een snelle router kopen, anders loop je kans dat het internet traag gaat worden als op alle 3 de computers gesurfd wordt... Hier trouwens na 1 week 'hoge temp' (rond 36.90, coverline rond 36.50) vanochtend opeens een lagere temp (36.68)... :-k Afgelopen nachten al wat slechter geslapen, want steeds midden in de nacht zoon'lief' in bed kunnen halen, maar is al 3 nachten zo, dus daar kan het niet aan liggen, toch? Heb laatste dagen ook eerder gemeten (was ook opeens steeds vroeger wakker :-k, 06:15-06:45) dan anders (07:00), vandaag weer om 07:00. Had dus eerder een hoge(re) temp. verwacht vannochtend... Had dag 14 pos. ovu-test, dag 15 m'n ei gekregen van FF en zit nu op dag 26 :-k, maar niet echt 'op tijd' kunnen klussen deze keer... Nou, maar ff afwachten wat m'n temp. morgen doet. Kan me echter slecht voorstellen dat de al in aantocht zijn: zou dan wel erg korte lf hebben deze keer (vorige keer 14 dagen)... Kan niet op m'n rugpijn 'vertrouwen', want heb goede vrijdag waarschijnlijk spier verrekt. Ging net weer wat beter, maar gisteren zoonlief voor het allereerst laten skiën (tussen de benen 8) ) en dat voel ik nu dus behoorlijk in m'n rug (en bovenbenen ).
Oooh cool, wel koud brrrr. Zal vast niet zo een groot verschil zijn even afwachten dus, wij laten dat soort dingen wel aan mijn oom over. Hij had volgens mij wel al iets gevonden in spanje voor internet maar is 350 ofzo per jaar en aansluitingskosten er nog bij.. Heb het gesprek niet zo gevolgt . Maar goed we merken dat wel allemaal in Spanje, eerst maar werk zoeken en dan tijd vinden voor internet. Misschien tijdens de siesta
oh ja ikdus, dat was ik vergeten, dan hoop ik dat het nu weer zo is, en dat het positief blijft. En bedankt, ben zelf ook heel blij vandaag. Mooi kaartje trouwens, dat gaat goed!
nee, heb ik nog gevraagd, want als er teveel zitten doen ze het normaal niet i.v.m grotere kans op meerling. Maar dat was niet nodig zei ze. Ik was al dolblij dat het doorgaat, dus die echo kan me gestolen worden nu,haha. Ik moet zo wel even naar het zh om de spulletjes op te halen voor de IUI.
Hahaha begrijp ik hoor vind het ook heeel fijn voor je ! Maar prikken ze dat in het eitje dan ofzo die zaadjes? Ik weet niet hoe dat werkt hoor sorry. Wel nog even daarna met je mannetje door blijven klussen hoor voor het geval dat Ik hoop echt dat het deze ronde raak is, dan hoef je tenminste geen andere ziekenhuis te zoeken.
nee, bij IUI wordt het zaad bewerkt, de goede eruit gehaald en gewassen, daarna wordt het met een slangetje in je baarmoeder gespoten, dus de schede wordt overgeslagen. Het is niet zo heel ingrijpend als IVF en ICSI. (dit laatste is wat jij dacht) Het is een kwestie van goede timing, precies op de dag van je eisprong. De laatste keer zat mijn bmm alleen heel dicht, dus dat moesten ze behelpen, dat was geen fijn gevoel. Ik hoop dat het morgen makkelijker gaat. Ik neem voor de zekerheid een pijnstiller in van tevoren.
Hopelijk is je bmm dit keer wat opener.. Heb ik ook weer wat geleerd, dus vandaag mag je niet klussen toch?