Bubsie; oeps, een foutje in je onderschrift. Daar staat 25 september positieve test, moet natuurlijk oktober zijn, hihi. Nu al last van zwangerschaps-dementie???? Maranka; ik wil je niet te veel hoop geven, maar bij de onderste lijk ik ook wel iets te zien.
@ zeehondje oeps!! dat begint al vroeg haha. @ all. heb ook een digitale gedaan en ja hoor zwanger!!!
@ Maranka, ik zie ook op de onderste een streepje hoor Spannend spannend, het lijkt ook echt een dik streepje, geen indroogstreepje! @ Bubsie, fijn hè, nog zo'n bevestiging?! @ Loe, voel je je al iets minder rot?
babii kleine moeite, als ik steun nodig heb kan ik ook hier terecht en ik ben zo blij met mijn forum vriendinnen!
Ik weet het hoor Ricmar, zo ervaar ik het ook! De meiden hier steunen me onwijs goed (en jij ook, want dankzij jou kan ik me verzekering op ze larie geven )
Eerst wil ik Loe en Sammie een hart onder de riem steken. Voor allen wens ik het beste toe, welke situatie ieder ook zit. Ego: ik heb nog niet zo gereageerd. Morgen ochtend ga ik onder het mes en ik zie er erg tegenop. Het is geen zware operatie, maar ze zijn wel 1,5 uur bezig. Ik ben gewoon bij, want ik krijg een ruggenprik, al ga ik toch maar wel om een roesje vragen, omdat het zonder roesje wel weer aan de lange kant is om daar te liggen.
Ook van mij krijgen jullie een dikke knuffel! Ik hoop echt dat het voor jullie nu ook snel raak is, het duurt al veel te lang
@ Zijvandehoek, heel begrijpelijk dat je tegen morgen opziet hoor! Heel veel succes in ieder geval, ik hoop dat je het snel weer achter de rug hebt! Hoe laat moet je, dan zal ik aan je denken! @ Loe, ik ga heel hard duimen voor een 37.3 morgen! @ Sammie, voor jou ga ik ook heel hard duimen, hopelijk stijgt je temp morgen dan eindelijk! @ Maranka, voor jou hoop ik op een hoge temp en een duidelijker streepje als je nog een keer gaat testen! @ Butterfly, hopelijk weer een mooie hoge temp voor jou! @ Nbroen, ik ben bang dat het tegen beter weten in is, maar ik hoop op een stijging morgen! @ Zeehondje, jij gaat nog steeds goed, hopelijk blijft dat de komende dagen zo! @ Tijgertje, hoe gaat het met je stiefvader? @ All, alvast weltrusten!
Om 10.15u ben ik aan de beurt, mits alles op tijd verloopt he. Gisteren dacht ik klaar te zijn met mijn ongesteldheid. Dat vond ik in ieder geval een prettig idee. Ik word aan beide benen geopereerd, dus dat betekent dat mijn 'doos' behoorlijk in zicht ligt laat maar zeggen. Ik moet er niet aan denken dat er ... nou ja, wat bloed uit loopt. (Ben allergisch voor tampons, maar ik doe er toch maar eentje in, want anders ... tja, schaam ik mij dood en het is al zo'n plek wat eigenlijk niemand wat aan gaat). Vandaag is de ongesteldheid weer terug knal ROOD. Moet er om 8.15u zijn en het is standaard dat je 4 uren ter controle na de operatie moet blijven. Bleeeh en daar houd Zijvandehoek niet van he. Zijvandehoek houd graag controle, maar morgen heb ik die totaal niet. Sorry ik weet dat het hier niet thuis past. Het gaat niet over het zwanger worden enzo. Nou jaaa ... mijn benen zullen twee weken ingetaped zijn en dat maakt het sexen ook niet gemakkelijker. Nouja misschien komt alles wel goed, want ik heb toch het gevoel dat deze maand voor den spek en bonen is. Naja, ik ben blij als het weer weekend is, dan is het weer een beetje te overzien misschien.
Nog helemaal hetzelfde Loe! Af en toe iets krampjes, maar te weinig om er echt iets van te denken. Als het nog in de 38e week gaat gebeuren, dan moet het toch wel snel gaan gebeuren Maar ik denk dat het nog wel eventjes duurt hoor!
@ Zijvandehoek, klinkt rot hoe het morgen gaat Nogmaals succes en sterkte, hopelijk is het snel morgenavond, dan ben je in ieder geval weer lekker thuis!
Zijvandehoek succes morgen.... onderzoeken/operaties zijn altijd vervelend, maar idd... op sommige plaatsen is het NOG vervelender.... Even jullie creativiteit naar boven halen.... heb ook wel eens situaties gedacht dat het onmogelijk zou zijn.... maar uhhh was eigenlijk nooit zo... ook al is het een spek en bonen ronde.....(?).(voor je gevoel)