Maranka, Het is je gegund meid! Een mooier verjaardags cadeau kan je je niet wensen toch? En proberen om te gaan genieten hoor.... Kan je eindelijk weer op je roze wolk gaan zitten!! hihi..
Ja zeker........ik heb er al eentje rond lopen hier..haha.. Ik zal even een mapje aanmaken en hier wat foto`s van haar in doen..
Maranka, proficiat!! Dit is een super weekend!! Sammie, jij gefeliciteerd met je ei. Daar is geen twijfel over mogelijk!!
@ Maranka, wauw meid, dus toch VAN HARTE GEFELICITEERD!!! Wat een weekend hier zeg Super voor je! Het klopt idd allemaal voor je deze ronde, dan is het helemaal geweldig dat je nu zwanger bent! En ook misschien een lichtpuntje in de hele situatie met je vader! @ Sammie, zo, dat is ook heel goed nieuws! Wat een superei!! @ Nbroen, altijd leuk, foto's van je kindje
Mosa, wat ontzettend lief dat je hierbij ook aan mijn vader denkt. Ik hoop dat ie alles van dichtbij mag meemaken. Maar we gaan het dit keer niet eerder melden dan bij twee goeie echo's. Ik loop woensdag even langs de VK. Zit hier aan het eind van de straat.
Maranka gefeliciteerd!!!! Wat heerlijk en wat heerlijk om te zien dat er steeds meer zwangere tempmeiden bij komen!!
@ Maranka, ik hoop ook dat je vader nog een tijdje van jullie wondertje mag genieten!! @ Nbroen, leuk, ik ga nu kijken Edit: ik zie geen foto's Misschien moeten we vriendjes zijn en kan ik ze anders niet zien, weet jij dat?
Nu kan ik ze idd zien Wat een knap meisje heb je zeg!!! Echt een heel mooi gezichtje heeft ze Hoe oud is ze precies?
Ja, we zijn ook erg trots op haar..het is een echte lieverd.. Ze lacht de hele dag door.. Ze is nu precies 14 maanden en 2 dagen oud. Die van jou gaat er straks ook zo knap uitzien..hihi..
zal mn kindjes ook ff showen.. doe het alleen op deze manier.. anders moet ik weer gaan verkleinen etc... en internet werkt hier al zo lekker momenteel...
@ Nbroen, ik kan me voorstellen dat jullie goed trots op haar zijn Leuke leeftijd ook! En ons meisje wordt idd vast net zo knap