Bij mij mag er ook in me GB geschreven worden alleen niet op me hyves praten over een evt. zwangerschap . Op de beebiesite mag alles
Dank u, dank u Ga er graag voor zitten en verander hem veels te vaak (hoezo kieskeurig ) Heeft er hier iemand verstand van spuiten?
hej lieve meiden heb ook hyves! je kan me toevoegen via babii der hyves. ik heet judith.. en heb natuurlijk ook een babysite! www.ukkielaan.babysite.nl voor met ww mag je me een pb sturen! xxx sky
@ Tijgertje, ik zeg niks via hyves Bij ook geen baby-talk tot het zover is.. ! Iedereen die mij ook wil toevoegen stuur me ff een pb @ Sammie, je hebt een pb-tje @ Maranka, meid GEFELICITEEEEERRDD !!
Hee meiden, Jeetje, ik heb weer vanalles gemist @ maranka: wauw, ook vast gefeliciteerd! @ Djaar: zo, daar kun je echt niet meer omheen Het is je zo ontzettend gegund! @ Tijgertje: denk dat het raak is hoor Helemaal super voor jullie! @ rest: sorry, maar vanaf nu ben ik er weer. Echt! (hmmm... hoe vaak kun je dat zeggen zonder je geloofwaardigheid te verliezen? ) @ all: nou, schiet mij maar lek. Gisteren ongesteld geworden, dacht ik. Maar het bleef bij een heel klein beetje, zowel gisteren als vandaag. Heb het maar als spotting aangeduid, meer was het ook echt niet. Temperatuur nog steeds zo'n beetje hetzelfde, ovutestjes worden steeds wat duidelijker, geloof ik... (maar absoluut nog niet positief, het tweede streepje is net een beetje zichtbaar) Ik snap er niks meer van Fijne dag nog! (enneh... ik hoop weer wat meer aanwezig te zijn komende week... )
tijgertje.. nogmaals gefeliciteerd......!!!! Ennuhh..... probeer het tot je door te laten dringen... want lijkt me wel erg vreemd voor je......
Whoeaaaaaaaaaa tijgertje!!!!!!!!!! GEFELICITEERD!!!!! Sorry meid ben echt te enthousiast, maar WAUWWW!!! Was jouw eerste kindje met IVF gekomen? WAUW WAUW WAUW!! GENIET ERVAN!!!!