@ Tijgertje: zo, lekker duidelijk Gefeliciteerd hoor! @ Sammie: kan het me zo goed voorstellen meid... Maar jij gaat heel gauw volgen, dat moet gewoon!
@Tijgertje; whoehoe , ja hoor duidelijk GEFELICITEERD!!! Wat een achtbaan voor jou zeg. Ik hoop dat je je er een beetje goed doorheen kunt slaan deze dagen. En misschien moeten de dingen wel gaan zoals ze gaan. @Seth; blijven spammen dit forum aub, je lijkt geluk te brengen hier!!
Ik ben nicole op de hyves..heb net je babysite doorgelezen..ben er even helemaal stil van! Zal straks nog even iets erin schrijven voor je..
ik doe mn best... echt waar... Heb t beloofd.... Moet zeggen dat ik wel geloof dat positief denken...( ook door andere mensen) ooit wil helpen... Zoals ik schreef naar tijgertje wonderen bestaan... al had ik niet het idee dat ik zo letterlijk schreef over haar "wondertje"....
Ik heb op dit moment onwijze kriebels, vind het ontzettend leuk dat er een hoop zwangere meiden bij zijn gekomen, maar intussen voel ik me ook wat down...Wanneer mogen wij
@ Babii klopt Jij ook dan?? @ Sammie, dat gevoel had ik ook, en ik ben niet eens super lang bezig .. Maar het is wel vervelend dat we moeten wachten..
Dank je wel Vindt GB berichtjes altijd leuk!! Ja ik schrijf wel al met Mama en Papa, maar goed... Het is notabene voor de kleine later en ook fijn voor mij om alles van me af te schrijven! @ Bf, Ja woon er heel dicht in de buurt
Babysites.. Echt heel mooi dames..... Ben helemaal "geraakt".... echt.... Heb tranen in mn ogen... vriendlief komt zo thuis.. die zal ook wel denken waarvoor heb jij gehuild.... Nws Zag ik nu aan de schrijfstijl dat je man ook schrijft?! Vind ik echt mooi.... mannen zijn toch meestal anders met zulke dingen.. tenminste de mijne... (die wilde eerste zwangerschap nog niet eens buikfoto's maken.. vond ie onzin...)
Hoi meiden, Jeetje zeg, in een paar uur tijd zijn er echt heel veel pagina's bij gekomen, ik ga snel lezen en tegelijkertijd reageren @ tijgertje, wat heftig zeg Nogmaals heel veel sterkte! Huh, wat zie ik nu GEFELICITEERD!!! En dat na het hele gedoe in de mmm voor je eerste zwangerschap, dan moet het nu vast zo zijn! @ Sky, hopelijk helpt dat water, maar baadt het niet, dan schaadt het niet natuurlijk! @ Marb, lekker duidelijk weer @ Sammie, dikke knuffel! @ Seth, je bent/wordt echt de geluksmascotte van die topic
Haha die van mij heeft 1 keer wat geschreven . Was wel lief wat ie schreef haha. Staat ergens in me gastenboek, want die lieverd vergat hte verschil tussen GB en dagboek
Ach is toch begrijpelijk dat gevoel..... zal wel heel dubbel zijn..... t geeft je hoop... en toch ben je bang dat "jij" gepasseerd zal worden.... jij mag ook meid... kijk naar je kaart... t begin is dr in iig... knuffel...