Danjo, hopelijk innestelingsdipje Wanneer is je NOD ? Marloes, vervelend zeg heb je altijd zo laat een eitje ? Molly, pffff irritant, en ook weer negatief getest zag ik?
Yep, ik zou bijna "uiteraard" zeggen, maar ik doe het maar niet. Nou, ik ga me eens wassen en aankleden. Heb vandaag vrijgeomen, morgen de hele dag op stap en ik moet nog het e.e.a. doen, boodschappen, bankpasje activeren, dat soort dingen.
Nod is vrijdag ..zou dus donderdag ongi moeten worden denk dat ik maar moet afwachten wat mn temp morgen doet
molly, wat een onzekerheid allemaal, maar als je er een kind van krijgt uiteindelijk is het goed,haha. maar kan begrijpen dat je onderhand wel wilt weten waar je aan toe bent. ik zou die afspraak met de gyn zoiezo laten staan,zeker als je temp weer gaat stijgen, gek kaartje zo. ik zag mooie kaartjes zeg! Bij ikdus is een mooie stijging en mieke is al bezig voor een triphasic pattern, gaat goed! Ik heb net de IUI gehad, ging vlotter dan de vorige keer, was zo gepiept. heb er een goed gevoel bij deze ronde! Had vandaag een lekkere lage temp, dus bijna zeker mijn ei vandaag. Ik zal idd eens een andere avator uitzoeken, deze brengt me niet veel geluk. Kan begrijpen dat het er negatief uitziet, maar dat ben ik niet hoor!haha. Ik ga hem direct veranderen! Ik weet niet meer wie het vroeg, maar mijn man moest vanmorgen om 11 uur zijn sperma inleveren bij het lab, waar ze het dan bewerken. tegen half 2 kon ik het ophalen. dan krijg je zo'n joekel van een zak/envelope mee, en daar zit dan een paar mm zaad in,haha,erg grappig zicht is dat om daarmee in de wachtruimte te zitten. Je ziet de mensen kijken,haha.
Dank voor de uitleg Wies, ik vroeg me al af hoe dat dan in zijn werk ging. Ook omdat ze dus nog even de zaadjes moet splitsen en uitzoeken!
Fijn dat je IUI vlotter ging dan de eerste keer ! Morgen nog even klussen met je mannetje en dan heb je je best gedaan Ik moet nu goed opletten met je avatar dat jij typt en niet iemand anders.
ja, ze halen de goede eruit en wassen het, zodat er geen bacteriën meer in zitten. er moeten er dan nog min. 1miljoen overblijven, hij had er 6 miljoen, dus da's meer dan genoeg. Als ik met deze avator niet zwanger word, weet ik het ook niet meer
Hmmm, misschien ik ook weer eens een andere avatar. Maar ja kan me zo voorstellen dat de anderen hier er zo aangewend raken dat jij het bent. Deze is lekker vrolijk Wies
ja, ik heb hem toen genomen omdat mijn shoonzus hier ook zit. (symoen) Ik had er eerst geen, maar met konden we elkaar makkelijk vinden, en deze had niemand. Maar tweety heb ik ook nog niet zoveel gezien. daar wennen jullie wel weer aan toch?
Wies je komt zo VEEL positiever over! Heb bankpasje geregeld, kattenbrokken gehaald. Straks op weg naar stal de gerepareerde camera nog ophalen. Weet niet of ik nou wel of niet vandaag de boodschappen ga doen. Straks even met mijn slankere helft kijken wat we nog in huis hebben. Anders doe ik het zondag.
Ladies, even ego tussendoor, moet de regen in om mijn camera op te halen en de paarden te gaan verzorgen. Vanochtend, Matcare dipstick (kon mijn laatste Sensitest zwangerschapstest niet vinden), toen uiteraard hyper en Persona ovulatietests er achteraan. http://www.mijnalbum.nl/Foto-8OKC7G73.jpg Mijn mond viel open, want ik kan elk moment ongesteld worden. We hadden gister nog flink geklust in de hoop dat het ene minimale kleine draadje bruin wat ik in de nacht van woensdag op donderdag voor ogen kreeg wat sneller zou veranderen in ongesteldheid. Dit is de CB. http://www.mijnalbum.nl/Foto-MQLCVJKD.jpg Kruidvattest gehaald, negatief. En het bleef maar spoken en spoken in mijn hoofd, ik wist zeker dat ik nog een Sensitest zw. test moest hebben. En ja, gevonden! http://www.mijnalbum.nl/Foto-RGG8VAM4.jpg Dus met die rare lijf, het rare ei, die rare temperatuurkaart, http://www.mijnalbum.nl/Foto-7T8W7KZI.jpg en dit rare lijf is het toch heel pril raak? Maandag heb ik die belafspraak met de gyn, dan kijken we wel verder....
Molly, dit is gewoon bijna niet te geloven. Eerst spot je er nog mee dat je er bijna een kind van krijgt en nu is het nog werkelijkheid ook. Ben benieuwd naar maandag, enne dit weekend even lekker rustig aan, geen testjes meer (tenzij met ochtendurine)
Yo Wiesje,yo wiesje,go go go! [-o< [-o< Tjemig,ik had je niet herkend met die Tweety avatar,maarre nu weet ik het,ha ha ha.Ik had het kunnen weten! Nou ik hoop dat het nu dan eindelijk zover is! xxx Simone
Molly, je bent ZWANGER?! Nou, dat zou goed nieuws zijn... voorzichtig gefeliciteerd dan maar! Hou ons op de hoogte....