Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    Hoi meiden

Morgenvroeg gaan me manneke en ik testen saampjes
    Ben nog steeds overdonderd zeg sjee als ik het goed heb dan ben ik zo rond eind juni begin juli pas uitgerekend maar weet nou niet precies hoeveel cyclus dag heb gehad

Op 7 okt had ik mijn posi ovu-test dat is dan dag 18 en dan 13 of 14 optellen?
    Wie wil mij ff helpen

Morgen bel ik ook gelijk het ziekenhuis op

2. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    @ Tijgertje, hoelang is je LF normaal? Want normaal is het positieve ovu test + 14 dagen, maar als je LF 16 dagen is dan is het posi ovu + 16 dagen :D

3. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Loe, ik geloof dat Nbroen Nicole is :)

@ Tijgertje, ik kan me voorstellen dat je nog overdonderd bent! Als ik naar je kaartje kijk, dan denk ik dat je eisprong op dag 18 of 19 was. Je zit nu dan op 18 of 19 dagen na je eisprong. Als je op 14 dagen na je eisprong zit, dan ben je 4 weken zwanger, dus dan zou je nu 4+4 of 4+5 weken zwanger zijn. Ik zou nu dan even 4+5 aanhouden, dus volgens het kruis op FF, en dan blijkt over een tijdje uit een echo wel of dat klopt.

Hebben jullie trouwens alleen maar geklust op de dagen die je hebt ingevuld op FF? Dan zou je zwanger zijn geraakt van 4/5 dagen van te voren een keer klussen :) Volgens de bakerpraatjes zou je dan zeker weten een meisje krijgen :D

4. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Zit hier zelf met een Dillema.... Wie o wie wil me ffies helpen!

Wij kunnen helaas NIET gericht klussen, want we weten niet wanneer mijn eitje(s) volgroeid zijn... En wanneer ze groeien...

Zodra ze groot genoeg zijn (d.m.v. het injecteren met Gonal F) zal ik een injectie (Ovitrelle oftewel Pregnyl) krijgen om de eisprong op te wekken....

Er staat in de gebruiksaanwijzing dat ik op de dag van de Ovitrelle.Pregnyl injectie moet klussen en de dag erna.... En dan moet ie wel springen.

Maar ik wil het 3 dagen achter mekaar, maar vraag me af of die 2 bovenstaande dagen wel genoeg zijn?

Laatst ging het zo:

- Spuit om eitjes te laten springen (niet geklust)
    - Dag na de spuit, pos. ovu test (wel geklust)
    - Dag na de spuit, neg. ovu test (niet geklust)

En toch niet zwanger, dus is het verstandig om het deze 3 dagen te doen en zeker die eerste 2 opties?

OF is dit slechtvoor het zaad???

5. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Even ego-en

hebben de knoop doorgehakt met de donor, we stoppen, ze willen zelf graag een kindje en dat lijkt ook niet echt te lukken.
    het ook voor ons doneren kost te veel energie en spanning.
    We zijn nu dus weer helemaal terug bij af...
    Nu echt opzoek naar een donor.... Bah...
    En in het noorden ziijn ze al zo weinig te vinden

Moest het even kwijt

6. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Lieve meiden,
    Bedankt voor alle lieve felicities!

Knuffel Ricmar.
    Heel veel succes met het zoeken naar een nieuwe donor.
    knap dat julie de beslissing nu hebben genomen om te stoppen met deze donor.

Tijgertje, Super zeg! Een spontane zwangerschap. Helemaal geweldig!

ZvdH, beentjes helemaal in het verband meis? Knuffel!

7. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend
    Hoi Meiden,

Ik heb volgens mij een heleboel goeie berichten voorbij zien komen ! Ik wil alle zwangeren feliciteren !!!!

Ik ben vandaag weer ongi geworden en dat betekend dat we gaan beginnen met ICSI, vind het allemaal super spannend worden. Heb me vandaag aangemeld en dat betekend dat je op CD 2 voor een echo moet komen en op CD 3 met "de pil" moet beginnen, eerste maand nog niets spannends dus !

Mosa: hoe is het met jou ? Je schiet al lekker op hé :)

Fijne dag nog allemaal !!

8. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    ilona heel veel succes

hier nog geen ei (staan nu toch stil) het is vreemd...

9. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend
    Thanks Ricmar !
    Jullie ook heel veel succes met het zoeken naar een nieuwe donor.

10. Seth

Seth Niet meer actief

Tijgertje..
    Voor je uitgerekende datum zou je ook 38 weken bij je positieve ovutest kunnen tellen..

Ricmar
    succes met het zoeken van een nieuwe donor...

hier weer 37.2...... en nu hollen hier naar de psz...

11. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    goedemorgen meiden, wat kletsen jullie toch veel!! En als ik op die twaalf weken zit dan zal ik jullie ook maar eens toevoegen op hyves. Ben er nu nog even heel voorzichtig mee.

Voor diegene die het interreseert; ik heb mijn test van gisteren toegevoegd in mijn album. En die is gewoon duidelijk.
    Ik heb nu wel afkickverschijnselen van het tempen. Toch kan ik me niet bedwingen om het te doen (is ook zo eenvoudig met zo'n oorthermometer). Ga echt proberen te stoppen deze week.

Ga nu maar even wat werk doen want daar is gisteren ook niet veel van terecht gekomen

12. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Haha Djaar, tempverslaafd! Nou hier niet hoor. Ben al gestopt. Kold turkey! Knap he!

Ricmar, je kaartje is er ook helemaal van slag van van jullie nieuws. Je bent duidelijk van de leg.
    ( Sorry heb vandaag mijn lolbroek aangetrokken)

Moet straks wel wat serieuzer gaan doen. Ik ga met en client naar de crematie van zijn vader. Client is verstandelijk gehandicapt, ben heel benieuwd hoe hij gaat reageren.
    Tís voor mij overigens wel confronterend. Die vader was net zo oud als mijn eigen papa. Maak nu dus van heel dicht bij mee hoe het ook kan gaan met die vreselijke kanker. Blegh!

13. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    Lieve meiden

Ik moet het echt gaan geloven
    Samen met me man getest en het staat er echt

Strax maar eens de vk bellen en het zh
    heb een vraag over me ks want we zijn best wel bang daarvoor

Weet niet meer wie de vraag stelde maar mijn lf is verschillend 13 tot 15

14. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Goedemorgen,

@ Babii, weet je wat het is, ook al is het met dat kluspatroon de vorige keer niet gelukt, dan wil dat niet zeggen dat het deze keer met hetzelfde kluspatroon ook niet zou lukken.
    Maar ik snap wel dat je nu wat anders wilt proberen, dus je zou ook alledrie de dagen kunnen proberen. Als het zaad goed is, dan is iedere dag prima.

@ Ricmar, wat een grote beslissing, en wat een moeilijke :(
    Dikke knuffel, ik hoop dat het niet al te lang duurt voordat jullie een andere donor vinden!
    Ik zie dat je temp wel iets gestegen is, maar nog niet genoeg voor een eisprong. Zul je ook net zien dat je lichaam ook nog eens van slag is. Hopelijk stijgt je temp morgen door!

@ Ilona, wat ontzettend spannend dat jullie gaan starten met ICSI! Zal wel een zenuwslopende tijd worden, maar we fijn dat er nu eindelijk echt iets gaat gebeuren! Ik wil jullie dan ook heel veel succes wensen en ik hoop heel erg dat jullie maar één poging nodig hebben!

Met mij gaat het goed hoor, in afwachting op wat komen gaat :)

@ Seth, mooie hoge temp!

@ Djaar, ik zou idd binnenkort stoppen met tempen, want je kunt zo ineens een lagere temp hebben waardoor je onzeker wordt terwijl dat niet nodig is! Maar ik snap het ook wel, je bent het ook zo gewend hè?!
    Succes met werken, hopelijk kun je je een beetje concentreren :)

@ Maranka, het lijkt me heel confronterend voor je, zo'n crematie :( Hopelijk lukt het je om werk en privé gevoelsmatig een beetje gescheiden te houden, sterkte in ieder geval!

@ Loe, vandaag gaan we niet voor de 37.3, maar weer voor de 37.4 :D

@ Sammie, hopelijk ook voor jou een mooie hoge temp, maar na gisteren komt dat vast wel goed :)

@ All, fijne dag!

15. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hele duidelijke test Tijgertje :D
    Straks idd maar even bellen :)

16. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    @Tijgertje; die is duidelijk hoor!! Ik zie je bij de juli 2010 mama's??

17. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Ja Tijgertje idd maar even goed navragen of je nu extra onder behandeling moet blijven omdat je met Thijmen een KS hebt gehad.

18. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
  19. Loe

Loe Niet meer actief

Goedemorgen.

Allemaal nogmaals gefeliciteerd.

Sammie, je gaat de goede kant op.

Ricmar, sterkte meid, ik hoop dat allemaal snel zal gaan.

Mosa, tis gee 37.4 helaas.

20. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    @ Tijgertje, dat was ik hihi :D. Maar de test is inderdaad overduidelijk. In jouw geval zou ik just for sure je langste LF aanhouden (15 dagen dus :)).

@ Mosa, nou vorige keer moesten we op de dag van de injectie klussen en de dag erna. Helaas lukte de dag van de injectie niet, maar wel de dag erna (pos. ovu test). Dus ik ga het in ieder geval wel die 2 dagen doen. En het zaad van me mannetje is goed :D.

@ Sammie, JIJ HEBT JE EI GEHAD :D!!

Mijn temp is echt onwijs stabiel joh... Elke ochtend 36.5.... Donderdag naar de gyn voor een FM! Vindt het wel een beetje eng :(.... Ben bang voor een teleurstelling dat er niks zit n.a.v. het spuiten (geeft niet, de dosis wordt dan verhoogd), maar ja...

Deel Deze Pagina