Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Loe, toch heb je nog een mooi kaartje :D
    Samen roze!

2. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Wauw Sammie :D

En Loe, dit is ook hartstikke mooi hoor! Hopelijk blijft hij zo'n beetje tussen de 37.3 en 37.4 hangen, maar ik hoop dat hij vooral minimaal 37.3 blijft. Maar je hebt echt een mooi kaartje tot nu toe hoor!

3. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Ladies,

Ben even notuleren (en ditmaal zonder netwerk kabel :p). Ben rond 12.00 uur terug :D.

4. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Babii, een stabiele temp nu is helemaal niet verkeerd hoor, dat zegt nog niets!
    En dan idd maar klussen zoals je het nu zegt :)

Succes met notuleren, hopelijk is het niet al te saai ;)

5. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    @ Mosa, nou het gaat helaas wel saai worden (heb er echt geen zin in)... Heb al de hele week nergens zin in!!!

Haha nee het zegt nog niks, maar als je kijkt naar alle voorgaande maanden is dit echt een verbetering :D.

6. Seth

Seth Niet meer actief

okeee..... en tis weer domme-vragen tijd van mij....:)

Zit er altijd... minimaal 0.3 tussen
    Voor de eisprong en NA de eisprong...??

ik heb nl de 18de niet getemd.... en FF geeft 19 de mijn ei aan.....

Als ik nu bij de 18 dus toch een temp invul die 0,3 lager ligt...(36,6) (dan de 19de) dan krijg ik een heel ander kruis....
    en dan bedoel ik de horizontale lijn komt veel lager te liggen....

uhhh begrijpen jullie wat ik bedoel.......?

7. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Seth, domme vragen bestaan niet ;)

Dat komt omdat je dan 1 temp meer invult en FF dan alles weer bij elkaar gaat optellen en delen door het aantal dagen, en dus dan je gem lager word.
    En er moet minimaal 0,3 tussen voor en na het ei zitten, of dit nou in 1 keer is of over maximaal 3 dagen.

8. Seth

Seth Niet meer actief

hahahaha dat zeggen ze jah..... maar dat gezegde was er al voor mijn geboorte....:D

nouja.. weet iig dat ik 18 of 19 mn ei heb gehad.... dus zie ik het verder wel...
    Denk dat mn ei gesprongen is door de alcohol.... hahahahaha

9. Seth

Seth Niet meer actief

NOu loopt mn banner weer niet door... ??!!
    Als ik elke dag een nieuwe erin moet plakken schiet t ook niet op...

10. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Goeiemiddag meiden!

@ ricmar: jeetje, wat een heftige beslissing :( Hopelijk vinden jullie gauw een nieuwe (vruchtbare!) donor! Misschien een gekke vraag, maar moet het per se in het noorden zijn? Denk dat mijn man het misschien wel zou willen doen anders :) Maar we wonen niet bepaald in het noorden ;)

@ Mosa: joehoe, gefeliciteerd met je 39 weken! Je zit nu in de week waarin de meeste baby's geboren worden (tussen de 39 en 40 weken :) )

@ Sammie: Wauw, wat een mooie temp! :D Dat ziet er gooooeeeed uit!

@ Djaar, maranka en Tijgertje: hihi, wat gaaf dat jullie met z'n drietjes naar de juli mama's kunnen :) Maareh... Er moeten er nog meer bij, dames!

@ Loe: 37,3 is ook supermooi toch? Hoger dan normaal iig. Snap dat je liever 37,4 gehad zou hebben, maar ik zie t positief in :)

@ Babii: over het algemeen is stabiel juist positief! :)

@ Seth: je ei is iig duidelijk geweest. Wanneer precies is niet echt te zeggen, volgens mij. Dat is het jammere als er een paar temperaturen ontbreken rond de eisprong.

@ all: nou, niks meer van menstruatie gemerkt (behalve een humeur om te schieten), denk dus dat het niks was. Ovutesten lijken steeds duidelijker te worden, dus wie weet zit er een eisprong aan te komen? Maar waarom temp dan 36,7 is... Geen idee :p

Fijne dag nog!

11. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    goedemiddag meiden,

@Ricmar: succes met het zoeken naar een nieuwe donor

@ Ilona: succes met de ICSI

@Seth: mooie temp hoor

@Tijgertje: gefeliciteerd

@Sammie: temp gaat de goede kant op.

@hier: temp nog steeds mooi stabiel, 36.5

12. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Marb, is dat zo, dat de meeste babies tussen de 39 en 40 weken geboren worden? Ik dacht dat dat tussen de 40 en 41 weken zou zijn.
    Wat lastig dat je nog steeds niet weet hoe je cyclus nu precies verloopt! Maar aan je temp te zien, denk ik niet dat je ongesteld bent geweest hoor, maar wat het dan wel voor bloeding was :(

@ Yaraah, nog een paar daagjes geduld hebben, en dan zal je eitje alweer springen!

@ Zijvandehoek, hoe gaat het met je??

13. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Mosa! Nog een weekje voor je uitgerekende datum!! Spannend! Heb je al het idee dat het wat rommelt. Ik ben destijds met 37w5d bevallen van Chloe...

14. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Bo, ik heb wel geregeld wat krampjes en een beetje een zeurende buikpijn, maar nog niet pijnlijk ofzo, en ik verwacht er dan ook nog niets van. Dus ik heb geen flauw idee wanneer het zal gaan gebeuren :) Ik heb wel veel last van mijn kont, zelfs zitten doet een beetje pijn, maar dat zal wel niets te betekenen hebben :)
    Goh, jij al met 37w5d bevallen, dat is mooi vlot!

Alles goed met je?

15. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Ja, alles goed hier! Wel nog steeds errrrug misselijk en moe, helaas.

Heel gek, maar ik had vanaf het begin van de zwangerschap al het gevoel dat ik zo rond die periode zou bevallen. Twee dagen voor mijn bevalling had ik wat oefenweeen. Ik dacht toen dat het begonnen was, maar er hield niks aan. Toen mijn bevalling echt was begonnen had ik al de hele nacht met rugweeen geslapen (ik dacht dat ik erge rugpijn had van het liggen.. haha) en 's ochtends verloor ik de slijmprop. En nog geen 12 uur later was de kleine prinses er! Ben erg benieuwd hoe het nu gaat!

16. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Bo, klinkt niet als een hele verkeerde bevalling! En in die week is natuurlijk ook niet verkeerd!
    Ik ben het nu nog niet zat hoor, maar hoop wel dat het voor de 41 weken gaat gebeuren. En anders zien we het dan ook wel weer, je hebt het toch niet voor het zeggen :D

Vervelend dat je nog steeds zo moe en misselijk bent!

17. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Klopt, je hebt het ook niet voor zeggen .. afwachten geblazen dus! Mijn bevalling was echt perfect, had me geen betere kunnen wensen!

18. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

Maranka van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!!!!

19. Loe

Loe Niet meer actief

ZVDH, hoe gaat het met je?

20. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Mosa...ze is boos op mij!! (je weet wel over wie ik het heb he?!?!) lees ons topic maar eens!

(direct beginnen met ICSI...zullen we elkaar steunen!)
    voor andere nieuwsgierigen!

Dikke knuffel voor jullie allemaal!
    En voor de zwangeren, van harte gefeliciteerd!!!!!!!!!!

Liefs Loesie

Deel Deze Pagina