Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loe

Loe Niet meer actief

ik ben zoooooooooooooo nieuwsgierig, morgen moet ik progesteron prikken. Laat m nou toch eens hoger zijn dan 20 dan.....

2. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Loe, ik zal heel hard voor je gaan duimen, zou idd wel heel fijn zijn als het nu een keer hoger zou zijn! Krijg je dezelfde dag de uitslag?

3. Loe

Loe Niet meer actief

Nope. duurde zelfs ietsie langer dan andere dingen. Hoop dat t er vrijdag is....

4. Loe

Loe Niet meer actief

als t nou weer aan de lage kant is, (fert. arts vindt laag progesteron geen probleem, zolang de lf maar 12 dagen of langer is) wil ik toch eens heel voorzichtig en vriendelijk vragen om progesteroncapsules. Of toch pregnyl. Wat zou beter zijn in mijn geval, heb jij een idee?

5. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Dat is dan wel weer jammer, altijd dat wachten maar weer ;)

6. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Ik heb werkelijk geen flauw idee :(
    Iemand anders??

7. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Loe; wat spannend meid. Ik krijg die capsules en kan hierdoor niet de progesteronwaarde laten meten. Zou een beetje vertekend beeld geven. Hoop dat het goed zit bij jou!

En wat een verhalen hier zeg over gejatte en neppe testen en buikfoto's - VREEMD

8. Loe

Loe Niet meer actief

ja ik snap t zeehondje. Heb via iemand hier op het forum voor 1 ronde progesteron gekregen, maar doe het nu niet, omdat ik het a. vergeten ben en b. ik dus nu morgen moet prikken.

Ik probeer dat ook al op google te zoeken Mosa, maar ik kom er niet achter, wat ik dan evt. zou kunnen gebruiken.

9. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Ik vind het echt bizar als iemand buikfoto's, zwangerschapstesten of zwangerschappen faked!

Vindt het ronduit respectloos naar je naaste omgeving, je forum genoten of buitenstaanders.

Je liegt jezelf ook nog eens voor! Echt belachelijk!

10. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Ik denk Pregnyl Loe! Die kreeg ik ook na me Clomid (gebruik jij toch ook)?

Zodra de eitjes groot genoeg waren dit keer kreeg ik een Ovitrelle (gelijk aan Pregnyl) spuit en me eitjes sprongen en me Progestoron werd er ook goed van :D.

Maar denk dat je het beste aan je gyn kan vragen goe of wat.

11. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Loe, ik heb ook al even voor je gezocht via google, maar ik weet er gewoon te weinig van af om een duidelijk beeld te krijgen van alle verschillende medicijnen.

12. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Euh... Ik snap het even niet meer? Wie komt hier niet meer terug?

@ zeehondje: kan me voorstellen dat je er eventjes niet meer in gelooft. Maar ik had ook weinig kwaaltjes hoor, toen ik zwanger was. Het kan prima!

@ Bo: wat vervelend dat je nog steeds moe en misselijk bent... :( Je hoopt toch dat dat met 12 weken voorbij is! Had je daar met je eerste zwangerschap ook last van?

@ Mosa: hihi, dat ken ik, zo'n meisje dat via je navel naar buiten probeert te komen. :p Geniet er nog maar even van, want binnen 3 weken ben je MAMA! (Mamosa :p)

13. Seth

Seth Niet meer actief

Een hele tijd gelee is daar een topic over geweest...
    Wij sherlock holmes kwamen erachter dat er hyves groepen zijn ook met jonge meiden die net doen of ze zwanger zijn....
    (nieuwe vorm van poppen spelen?)

Al moet ik zeggen dat mijn buikfotojatter volgens mij echt volwassen was...
    Ze had trouwens OOK een vlindersite... en had toevallig een tweeling....
    Dus sommigen zijn echt ziek....

iig tip: beveilig je testfoto's en buikfoto's...
    daarom is het wel goed dat je nu alleen vrienden hier kan toevoegen... maarja scheidt het koren maar eens van t kaf...

14. Loe

Loe Niet meer actief

Marb, t ging over Deeske/Ikke/Klussertje, je kent haar wel.

Bedankt voor jullie zoeken naar een antwoord op mijn vraag. Heb even een topic geopend onder de vruchtbaarheidsbehandelingen. Daar zullen ze er wel het een en ander van weten.

15. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Marb, Mamosa klinkt wel grappig :D En ik geniet zeker nog van alle bewegingen (ze ís heel erg druk!!), maar soms is het zelfs een beetje pijnlijk :)
    En de rest gaat weer over Klussertje/Ikke, maar ze is hier niet opnieuw langs geweest hoor.

@ Seth, leuke tijdsbesteding dan, doen alsof je zwanger bent :)

16. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Daar zat ik idd ook aan te denken, daar kunnen ze je vast beter advies geven!

17. Loe

Loe Niet meer actief

Als je nou eens morgennacht begint met je klaarmaken enzo......wat lichte weeen (met de nadruk op licht), maar wel effectief he.;) Dan kun je mooi donderdag de MosaMooieMeis tonen!:p

18. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Hahahha Misa maak je je wel op van tevoren voor je gaat bevallen (geintje hoor)...

Ze mag nu wel komen toch :D?

19. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Van mij mag ze zeker komen :D
    Mijn moeder denkt ook nog steeds donderdag :)
    Maar lichte effectieve weeën klinken wel erg goed, dus doe mij die maar ;)

20. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Haha daar teken ik ook voor hoor (als het ooit zover is ;)).... Laat je wondertje maar snel komen!

Mag ik vragen in hoeveel rondes jij zwanger bent geraakt?

Liefs

Deel Deze Pagina