ik zei.... Je moet nodig schijten... maar je mag niet... .. en als je mag.. dan kan je niet meer..... hahahaha.. maar ik ben ook een flapuit.... sorry...
Laten we maar niet weer over de naam beginnen, ik zeg toch niets Ik heb alleen wel getwijfeld of ik de naam hier wel wilde noemen vanwege privacy, het is namelijk een naam die erg weinig voorkomt (vooral in combi met de 2e naam). Maar ik heb besloten me daar niet druk om te maken hmm...alsof je onderkant er vanaf wordt gehaald, klinkt lekker @ Seth,
Mosa Ben ook zuinig op mn kinders namen... heb het op het forum altijd over zoontje en dochter... al heb ik het toen ik bevallen was wel genoemd... vind ik achteraf wel minder... de naam komt namelijk zover ik weet niet voor... (zelf verzonnen...) dus als ze dan googelen.. komen ze gelijk hier op het forum uit..... en bevallen... ach... als het echt zo'n hel zou zijn... zouden mensen toch allemaal maar 1 kindje hebben...
Zorg je wel dat je geen brandwonden krijgt van zo'n bevroren geval op je geval? (zo slim zijn we allemaal wel volgens mij, maar ja dan komt het zusterachtige in mij weer naar boven he)
Wij hebben ook zulllllllllke mooie namen. Vind ik dan he. Als iemand m wil weten wil ik m wel pb-en. maar niet hier zeg maar op en bloot.
@ Seth, bij aparte namen is dat idd heel lastig! Onze naam is ook maar een paar keer gegeven in de afgelopen 5 jaar, dus ook makkelijk te googlen. Maar ik zie wel even, ik denk dat het met alleen de 1e naam wel meevalt.
Heb trouwens altijd gezegd dat als ik een zoon zou krijgen ik hem Seth zou noemen.... Hij heet nu niet zo... hij heeft een voornaam, tweede naam van mijn overleden partner... en naar beiden opa's... zijn voorletters vormen nu Seth... "toevallig" he?
Ik wel Volgens mij weet ik je jongensnaam al wel (toch?), maar ik krijg graag een pb-tje met de namen. Wij hebben trouwens niet eens een jongensnaam @ Seth, wel mooi, dat de initialen van je zoontje SETH zijn!
@ tijgertje, ik zou het idd zo doen ja, en na de echo kan het altijd aangepast worden, mocht het niet kloppen.
Ook apart zeker als ze post krijgen... al moet ik zeggen dat ze mijn zoontje daardoor ook wel een Seth noemen... uhhhhh gaat helemaal niet meer over temp kaartjes... alleen in de ochtend...
Hey meiskes Heb een vraagje Hebben jullie toevallig ook facebook? en hoe vinden jullie mijn banner????????????????? strooi heel heel heel heeeeeeel veeeel *HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG* Meiden vang ze maar snel dikke knuffelzzz
anders gewoon 38 weken bij je ff kruis optellen... maar volgens mij geeft FF ook een due date aan. maar die banner staat je weer super!!!! vind het zo geweldig voor jullie, de eerste ivf en de 2e lekker eigenwijs... ik ga voor een meisje