er is hier iemand op de site (weet niet meer wie) die heeft haar zoon genaam Dean Maarten Co. Het loopt als een trein. Vind t errug mooi.
Ken een die dean heet.. vind ik ook een mooie naam.... wat ik belangrijk vond en vind is dat namen niet zo lelijk afgekort kunnen worden... hier in Rotterdam korten ze alles af... vreselijk!!!!!
Banner staat je goed Tijgertje! Maar pff die data eronder. Ik zou het niet kunnen zo vlot. (weet wel hoor meis dat je er na de IVF met Thijmen zeker niet op had gerekent nu al zwanger te zijn en er superblij mee bent!) Ik ben ook blij voor je!
Ja nog steeds onderste boven he ha ha ha maar begint het wel te geloven want de testen liegen er niet om had me vk gebeld en 23 nov mogen we langs komen morgen een andere vk bellen want zij heeft een echo-apparaat in haar praktijk dus ben errug benieuwd zeg........ (Loe ik schrok me rot toen ik een pb-tje kreeg kreeg het spaans benauwd heb ook ff gekeken bij direct beginnen met icsi had daar ff een berichtje achter gelaten voor je-weet-wel-*smiley* kon het echt niet laten hoor dames) Maar goed ze was errug verrast ik had een waarneemster aan de tel dus ik denk dat me eigen vk ook op de hoogte word gesteld Dus op me termijn-echo
Hallo Meiden Ben weer bijgelezen Tijgertje zag dat je een afspraak had bij VK, hoef je niet eerst naar de gyn?? ivm je keizersnede? Oke ik ga heerlijk slapen
@ Marloes, apart om met de initialen ook de naam te vormen Ik ben wel benieuwd wat jullie van onze naam vinden hoor, ik vind het zelf zo'n ontzettend lieve naam maar het is altijd persoonlijk natuurlijk! Ik ga afsluiten, slaap lekker allemaal en tot morgen! Dan maar weer over tempjes praten
Goedemorgen. Pff niet dat ik er nu iets aan heb maar eindelijk heb ik mijn ei gehad. Laat ei ben benieuwd of LF ook langer is en hoe lang de cyclus nu eindelijk wordt
uhhhh goeiemorgen trouwens..... hier net voor derde dag op een rij hetzelfde...(37.2) Vanmiddag naar het ziekenhuis om hechtingen eruit te halen... ben benieuwd of cyste ook weg is gebleven... had nl zelf het gevoel dat het weer iets aan t vollopen is....
Goedemorgen meiden, Ik heb alles teruggelezen hoor maar overal op reageren lukt me niet hoor. Heb nu mijn focus liggen bij de andere forum's. Blijf me er ook ongemakkelijk bij voelen om hier veel te schrijven. @Loe en Zeehondje; meiden maak je niet druk om het niet hebben van kwaaltjes. Ik heb bijna onmerkbare steekjes gehad een paar dagen voor nod. En nu heb ik nog steeds geen echte klachten. Ben alleen vroeg wakker maar dat zal meer de spanning zijn nog. Ook voor jullie komt de tijd dat het gaat lukken. @All; langzaam ga ik hier afscheid van jullie nemen. Met het tempen ben ik per vandaag gestopt. Maak ik mezelf alleen maar ongerust mee en dat hoeft nu niet. Voor mij blijft dit een clubje waar je het hebt over je temp, wel of geen ei gevonden etc. Uiteraard mag iedereen me altijd pb-en als je vragen hebt. En meelezen zal ik best nog wel eens doen. BEDANKT voor jullie wijze woorden en lieve commentaren in het afgelopen jaar!! Liefs Djaar.
Goeiemorgen allemaal! Hier een slechte nacht gehad. Sarah was ineens om 5.30 uur wakker. En gisteravond zijn we laat gaan slapen omdat we lagen te kletsen in bed @ Mosa: succes bij de vk vandaag. Hopelijk de laatste keer @ Djaar: meisje, het is je gegund! Geniet ervan @ ricmar: zo, idd duidelijk je ei gehad zeg! En ik lees in je onderschrift dat jullie in gesprek zijn met een nieuwe donor. Wat fijn voor jullie! Hopelijk maar 1 verloren ronde en dan volgende ronde ZWANGER! @ all: temp hier vreemd. Toen ik op de normale tijd tempte 36,5 en na het normale aantal uren slaap 36,7. Ik ga 36,5 invullen hoewel ik denk dat het eerder 36,7 is. Maar ik wil consequent blijven wat betreft altijd de laagste temperatuur invullen. Fijne dag nog!