Je temp moet inderdaad wel weer omhoog schieten ! Maar de dip die jij had is niet erg hoor . Je zit nog hoog boven je basale temp.
hihi oke dames Nou op naar de volgende dagen ik vind het wel spannend vind t alleen zo vaag dak niks voel van die innesteling vorige mnd had ik egt kramp
Je hoeft ook heel geen innesteling te hebben zoals al gezegd (neem aan dat je wel weet wat dat is). Het kan ook gewoon een temp dipje zijn . Meestal bij een innesteling daalt je temp tot onder je basale temp en schiet daarna weer omhoog. Overigens voel je een innesteling vaak ook niet. Spannende dagen!
Ik wil de meiden die hier eigenlijk al lang weg moeten even een dikke knuffel geven!! Hoop echt dat jullie hier snel weg zijn, gun het jullie zo erg. Dus moeder natuur doe je best!!!
Fijn dat het zo goed met de kleine in je buik gaat. Ik neem aan dat het met jou ook lekker gaat?! Heerlijk genieten. Loe: Dank je wel voor het kaartje! Heel lief
Dank jullie wel lieve meiden, voor de bemoedigende woorden! Loe; ik wil ook jullie namen weten!!! Lieve Djaar; heel veel plezier bij de andere onderwerpen op dit forum, daar hoor je nu thuis! sammie; een tempdaling, hopelijk gaat ie morgen weer omhoog! 'en wij nemen geen rustpauze hoor'- in de war met iemand anders meid. Met Merels denk ik. babii; ik heb ook gonal gebruikt en voelde er totaal niks van. Ik spoot ook 75 IE en meestal zo'n 6 of 7x. Dus wanneer krijg je je fm? oh oh loetje toch! Niet stiekem testen hè. Was ook wel heel vroeg meid. Maar hele goede redenen heb je getikt, helemaal mee eens! bfly; hé ik zie bij jou ook drie pendels staan voor november een jongen. Bij mij ook!!!! We gaan er voor! seth; spannend hoor meid. zvdh; KNUFFEL mp; dank je wel voor de steun! Ben vast nog meiden vergeten een reactie te geven, maar voor iedereen natuurlijk een digiknuffel! Heb nog steeds een mooie temp en hoop dat ik zondag een super blije dag mag beleven samen met mijn liefie! De mensen op mijn werk die er van weten vragen hoe het gaat en wanneer ik het weet. Dat is best wel lastig. Want als ik posi test dan wil ik dat echt niet gelijk aan mijn collega's vertellen. Eerst komen de belangrijkere mensen aan de beurt natuurlijk. Hoe zouden jullie dat oplossen? Zeggen dat je het nog niet weet? Zeggen dat je ongesteld bent geworden terwijl dat niet zo is?
Zeehondje, als dit niet raak is dan weet ik het niet meer. Je gaat in elk geval samen met Seth naar Djaar!
@ Loe, dankje lieverd! @ Zijvandehoek, ik mag niet klagen over mijn dingetjes maar verder gaat het goed en genieten doen we zeker. @ Zeehondje, wow wat een top kaartje! Nja als je het niet gelijk wilt vertellen zou ik de testdatum een week vooruit zeggen, en als je tot de echo wilt wachten zou ik gewoon zeggen dat je idd ongesteld bent geworden . Misschien gemeen, maar als jij het zo voelt en eerst zelf zekerheid wilt, dan moeten ze dat maar begrijpen.
Hoeveel moeten er nu hier nog weg?? Ik hoop echt dat dit gewoon de lucky maandjes zijn dat jullie hier allemaal weg mogen. Zo ziet het er nu in ieder geval wel uit . Mijn duimen draaien over uren .
@ merels: kan ik me voorstellen hoor. Met mij en Sarah gaat het heel goed. Ze is hartstikke lief en vrolijk We zijn nog niet bezig voor een tweede, ik temp idd om mijn eisprong te vinden (voorlopig nog niks ). In december willen we voor een tweede gaan, hopelijk heb ik dan wel al een ei. Succes nog met alles @ mamma chan: kaartje ziet er goed uit, hoor! Maar, zoals Marloes zei, nu zegt het nog niet zoveel. Je temp moet nu hoog blijven. Als je over 8 dagen nog boven de rode lijn (coverline) zit zou je een testje kunnen wagen!
@ MP: Wauw, al voorbij de 12 weken?! Joehoe! Hopelijk dan nu ook minder moe en misselijk? @ zeehondje: wauw, dat ziet er echt echt goed uit, zeg. Ik duim zo hard voor je! Enneh... Ik zou idd zeggen dat je het nog niet zo goed weet. Zou er niet echt over gaan liegen. Als je zegt dat je het niet weet lieg je niet echt. Je weet immers nog niet hoe lang je precies zwanger bent en of het allemaal wel goed gaat enzo. Nog steeds zondag testen? Nog 4 nachtjes
Hallo Meiden kom even snel binnen wandelen. Drukke dag gehad en heb wat hoofdpijn, erg onrustig geslapen, droomde over dat ik ineens ging bevallen.. Het was een meisje en we hadden alleen maar jongens namen... (jullie ook met het vissen naar de naam van de baby van Mosa ) haha En misschien ook wel omdat we zicht hebben op en donor, vrijdag ga ik overleggen met de gyn wat er staat te gebeuren, O ik hoop zo dat we weer snel verder kunnen.. (er zijn nog lieve mannen die het geluk ook graag aan anderen geven) Zit helemaal weer aan de zonnige kant!!
@ Marb, ja het gaat snel he verbaas me er zelf ook over! Ben wel minder misselijk aan het worden gelukkig, nu nog maar iets van 2x in de week overgeven. Alleen die vermoeidheid zit er nog wel . Maar mag niet klagen, want het gaat al stukken beter dan de weken voorheen. Hoe gaat het met jou kleine meid? @ Ricmar, wat een geweldig bericht, ik denk dat die droom veel betekend hoor. Je ziet het vast weer positief in, en hoop dat de nieuwe donor heel snel geluk brengt!
Hoi meiden, @ Seth, spannend dan zeg, als je wel een echte kans maakt zwanger te zijn Ben benieuwd hoe het afloopt, je temp is wel mooi! @ Zijvandehoek, fijn om weer wat van je te horen Ook fijn dat de operatie meeviel, hopelijk knap je snel op! @ butterfly, mooie temp weer meid! Hopelijk is die hele afspraak bij de gyn niet meer nodig @ Mamma chan, mooi kaartje zeg! En een mooi dipje op 5 DPO, hopelijk een goed teken! @ Merels, ik kan me voorstellen dat je er erg van baalt, maar met 2 chronische ziektes is het misschien wel verstandig om wel de vaccinatie te halen. Wel vervelend hoor! Met mij is alles goed, nog steeds in afwachting @ Zeehondje, nog maar een paar daagjes en dan weet je meer! Heel spannend hoor, je temp is in ieder geval super (hopelijk is hij toch wel betrouwbaar!) En als je zondag zwanger blijkt te zijn, dan verzinnen we dan wel een goede smoes voor je collega's, deal? @ Ricmar, wat ontzettend fijn dat jullie misschien een andere donor hebben gevonden! Dat zou heel fijn zijn, dan kunnen jullie binnenkort vast al door! Ik ben blij te lezen dat je hierdoor het allemaal weer wat positiever ziet! En ik ga heel hard duimen dat het wat wordt!
@ Zeehondje, zo dat ziet er goed uit . Ik duim heel hard voor je . Moet morgen voor een FM dus hoop dat er wat groeit. Na hoeveel dagen had jij reactie dus dat er een eitje groeide en hoeveel groeide er? Heb inmiddels wel af en toe een menstruatieachtige pijn .