Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loe

Loe Niet meer actief

Hoi Twinny, gaat alles goed met je?
    Met knabbel en babbel gaat het ook goed: zij vinden van niet, maar ze doen fiks pijn op t moment, zoals t hoort. Dus ik vind dat het goed gaat met ze.

Babii, ik wil je een overdenking geven, hoop niet dat ik daarmee je onzeker maak: had net de tekst weer weggehaald,omdat ik je dus niet onzeker wil maken. Maar vind dan toch weer dat ik het je wel wil zeggen.
    Dat je ovutest niet positief is en je ei zo groot en die ander 12 mm op dag 10: zou het zo kunnen zijn dat die van 20 mm een overrijp ei gaat worden en dat die van 12 mm, met 2 mm per dag groei over drie of vier dagen wil gaan springen? Dan zou je dan ook een posi ovutest krijgen en lijkt het meer een gangbare dag voor een eisprong. Bij mij denk ik namelijk ook dat dat 'ding' van 23.8 mm een overrijp ei is geweest. Door de stimulatie.
    Ik wil het je alleen meegeven.

2. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    He Gadverderrie wat Kl*t* voor je Loe. En deze tekst passeerd helaas te vaak he. GEK word je er 'soms' van.
    Bloed verlies na de daad had ik ook 'ineens' telkens. Heb er voor gebeld en sindsdien heb ik het niet meer gespot (mooie woordkeuze niet). Balen dat je je lichaam niet iet wat meer kan sturen nietwaar.

Die onzekerheid moet maar eens afgelopen zijn!
    Ik ga voor je blazen:
    Pffffffffffffffffffffffffffff Pfffffffffffffffffffffffffffffffffffff Pfffffffffffffffffffffff Pffffffffffffffffffffff Pfffffffffffffffffffffffffffff Pffffffffffffffffffffffffffffffffffff Pfffffffffffffffffffffffff Pffffffffffffffffff Pfffffffffffffffff Pffffffffffffffffffffffffff Pffffffffffffffffffffffffff Pffffffffff
    Pffffffff Pfffffffffffffffff Pfffffffffffffffffffffffffff Pffffffffffffffffffff

En een hele stevige, maar lieve HUG

3. Loe

Loe Niet meer actief

Danke. Hoest met de stappers vandaag? De gestripte boosdoeners?

4. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    @ Mosa, ja ik weet ook niet hoe dat kan hoor, maar ben er wel blij mee :D. Dat begon eigenlijk vorige maand (de maanden daarvoor leek het net een rollercoaster).

Maar de maanden daarvoor sloeg de Clomid etc. niet aan. Nu sloeg de Clomid vorige maand wel aan. En nu de Gonal F ook.

Heb voor het eerst deze ronde een ECHTE menstruatie gehad, dus denk dat daarom me basale temp 36.5 is (normaal met fake menstruaties was dit 36.8 en 36.9).

5. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    @ Loe, ja weet je wat het is bij mij. Mijn ovu testen zijn altijd raar helaas. De maanden ervoor had ik een ovu test en die was positief (maar ik had geen eitje) hoe kan dat?

Vorige maand was ie positief door de HCG die toegediend was (ovitrelle) om de eitjes te laten springen.

Mijn gyn zegt ook, wees nou niet zo eigenwijs en gebruik geen ovu testen! Die HCG zorgt dat ie positief wordt en voor de rest reageert je lichaam er al raar op.

Btw ik heb die ovu test niet goed gezien he :p. Heb hem vanochtend gedaan (na 2 min keek ik erop) en moest toen haasten naar de gyn.. Whhaahah

Wat is overrijp? Ik mag van de gyn niet wachten tot het andere eitje groot genoeg is... Hij is bang als ik doorspuit ik overstimulatie krijg.

6. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    haha Ja het gaat goed hoor. Ik heb geen pijn, dat is het 'm juist (al zit ik preventief onder de medicijnen, dus dat kan het ook zijn...).
    Ik voel niets, en ik mag ook niets. En ik ben een doener he, dus pfff zit me ... nee niet te vervelen, want ik verveel mij eigenlijk nooit.
    Naja pfff haha.
    Omdat onze harde schijf een tijdje kaduuk was en nog geen nieuwe gekocht, heb ik heel veel afleveringen van de Pfaffs niet kunnen opnemen. Had mijn vader gevraagd deze op te nemen, dus die zit ik nu 'verplicht' allemaal te kijken :D:D:D

Voor de rest kan ik niet wachten, wat dinsdag betreft, maarja het is alleen nog maar een intake-gesprek, dus dan gebeurd er ook nog niets. Maar daar heb ik mij al op ingesteld, dus dat is wel oke.

Loe ik hoop idd dat het bij jou een innestel-dip is.
    Ik duim duim duim, blaas en denk aan je hoor.
    En ik snap je zo. Tis ... netjes gezegd NAADJE :p

7. Loe

Loe Niet meer actief

De pfaffs, mijn favoriet!

8. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    whahahahaha! ! ! :d

9. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Meid kom op! ! !
    Die tempdip is juist het goede teken waar je op zit te wachten en dan een beetje rood erbij is helemaal positief!
    En chaggie was ik ook hoor, manlief zei ok nog dat hij er geen hoop meer in had omdat ik zo humeurig was!
    DUS< KOMT HELEMAAL GOED!
    Morgen is je temp 37,4!

10. Loe

Loe Niet meer actief

ik hoop t maranka. voor wie onze huiskamer wil binnengluren; onder de lounge huiskamers binnenkijken, staat onze woonkamer.Valt me op dat er heeeeel veel witte strakke woonkamers zijn zeg.

11. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Mooi Loe. Zou hier ook wel staan.
    Hier ook eikenlaminaat en verder grenen meubels. Beetje ouderwets maar ik vind het zo gezellig en warm aandoen. En een heerlijk bruine wegzak bank

Zo nog even blazen voor je temp PFFFFFFFF! ! ! !

Zit hier een beetje in de rats. Ben ineens zo zenuwachtig of het wel goed is. Mijn test van vanmorgen was wel iets donkerder. Maar nog niet echt heel donker. Baal ik best van. Maar ik heb ook heel sterk het idee dat ik pas laat een inesteling heb gehad. En dan kunnen die lichtere testen best kloppen.

12. Loe

Loe Niet meer actief

Maranka, laat je test eens zien dan.

13. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hoi meiden

MAranka: heb net ff in je album gekeken. De test van 26 okt. was super licht, tis nu pas 3 dgn later, dus als ie al iets donkerder is dan is oke hoor. Hij hoeft echt nog niet van het scherm af te springen! Positief blijven hoor!!
    twinny

14. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Ga even de foto in mijn album zetten. Kan wel even duren. Ben er niet zo handig in.

15. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    Meiden

Heb vanmorgen de indicator gedaan

Maar hoever ben ik nou kan ik deze week aanhouden?

16. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    tja tijgertje, tis natuurlijk een kwestie van hoeveelheid HCG! Het zou in iedergeval betekenen dat je tussen de 4 en 5 wkn bent, toch?

Wat zeiden ze trouwens in het ziekenhuis, heb ik denk ik gemist? Je zou toch bellen ivm spontane zwangerschap en risico's na kz?

twinny

17. Loe

Loe Niet meer actief

ik weet het niet tijgertje, sorry, misschien moet je het even bij zwanger zijn vragen? die weten er vast meer van.
    Of de andere oude rotten hier.

18. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Ik zou hem zo houden als je hem nu hebt Tijgertje.

Mijn test staat in mijn album

19. Loe

Loe Niet meer actief

Maranka, beiden met ochtendurine?

20. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Loe, ja.

Deel Deze Pagina