Hoi Zico Heb je het op fert friend Hoop dat ik het goed uitgelegt heb Ja dat hopen wij ook op een innestel van ons beeb Mijn vriend heeft een voorgevoel omdat hij zegt Ja je bent zwanger deze maand nou ff kijken of het iid zo is Maar ja aan de ene kant durf ik het niet te hopen omdat het anders weer een teleurstelling word Maar de pendel van tigger maakt me ook wel weer blij ook al moet ik er niet vanuit gaan Hoe vind je mi9j kaartje zico Ik kreeg eergister en gister last van me buik net ongi gevoel en rugpijn Zou dit een innestling kunnen zijn Liefs Tijgertje23
ik denk dat je je innestelingsdip krijgt vandaag of morgen, daarna schiet ik je terug naar de sterren om jullie zieltje te gaan kiezen
Hahaha Nee omdat ik eergister en gister me echt niet lekker voelde Ik was vanacht precies klok slag 12 uur wakker geworden Maar we zien wat me temp wordt Me manneke is nog steeds van overtuigt dat ik zwanger bent nou ja we zien wel Ik hoop ook voor jullie dat er gauw een kleintje op komst is Dus jij krijgt je 1 ste iui Spannend Dit is voor mij de derde geweest 30 dec ongi geworden 9jan me 3de iui gehad 13 en 14 jan soort buikpijn ongi gevoel gehad Dus hoop dat je gelijk heb Liefs Tijgertje23
zo, ben eve neit geweest en jullie hebben weer aardig wat pagina's gevuld. Ik heb niet alles teruggelezen hoor, dat was wel veel werk. helaas nog geen zwangeren erbij zag ik, maar wel spannend voor een aantal meiden. tijgertje; mss wel een mooie innesteling ! zico;succes met alles en hopelijk nestelt het mooi in! symoen; succes morgen bij de gyn! (toch morgen hè?...) helaas is de proefcapacitatie afgelopen donderdag niet doorgegaan, misverstand over de afspraak met het zh, erg balen, want nu zijn we waarschijnlijk te laat om deze ronde nog IUI te doen. Gisteren geweest en donderdag krijgen we de uitslag, dan zit ik op dag 13, dus ja, dat is te laat denk ik om nog te beginnen. Mss maar goed, kan iknog even flink carnavallen! Ik moet ook nog eens op cursus van het weekend, dus mijn vruchtbare periode wordt niet echt goed benut. Tenzij mijn ei nu weer wel op dag 15 komt, dan kunnen we er nog even goed tegenaan!
moet je trouwens altijd hormonen spuiten met IUI? Of alleen als je erg onregelmatig bent? Tijgertje, heb je achteraf gezien op tijd je IUI gehad omdat ie na je kruis staat, of hebben ze nog gemeten? Zou wel mooi zijn dat het de 3e IUI raak is toch,maar ik snap het heel goed dat je niet te veel wilt hopen, die teleurstelling is altijd zo groot dan. Is je LF altijd lang of klopt je banner niet helemaal, wordt wel erg spannend nu.
Dank je wel Simone. Onze Misty is een wonderpoes, toen ze 4 was, was ze al opgegeven door de dierenarts. Nu leeft ze al 7 jaar in reservetijd en gaat haar kaarsje heel langzaam uit... Ik zal haar zo missen, ze is zo'n bijzonder meisje... Jammergenoeg verhuist ze dus niet mee naar het nieuwe huis. Raar idee wel.
Hoi Wies Je had mij wat gevraagt Het ziekenhuis mag nooit fouten maken Dat was bij mij ook zo maar heb toen gelijk gebeld Ik heb 3x 100 mg clomid geslikt en de laatste 2 dagen 50 mg en heb tussendoor nog 2 x gonal-f gespoten ook een hormoon En maandagavond om 22.00 uur de pregnyl gespoten en woensdagochtend iui gehad Als jij een afspraak heb staan moet je dat wel op je 8ste of de 9de cyclusdag nooit later Bij ons is het zo gelijk ongi meteen bellen cyclusdag 4 tot 8 clomid slikken en op dag 9 naar het ziekenhuis om te bepalen hoe groot je ei is en ze kunnen precies zeggen wanneer de iui is en dat heb ik woensdag gehad bij een eitje van 25mm Hoop dat je dit bedoelde want de gyn kan er nooit naast zitten Liefs Tijgertje23
wies, succes met de IUI, hoop dat het gauw raak is! alle andere meiden natuurlijk ook heel veel succes!
Zico,ik duim met je mee dat je eitje bevrucht is en goed innestelt. Ikdus,ik moet morgen om mijn eitjes weer op te meten.Spannend dus. groeten Simone
Zo goedemorgen dames Wat een k*tweer is het bij ons Heftige windstoten en regen bbrrrr Mijn temp is als een raket omhoog gegaan Liefs Tijgertje23 Oja had gisteravond trek in iets lekkers manneke naar patatzaak geweest patatje spec en frik spec
hoi meiden, zico en tijgertje, spannend! hoop het echt voor jullie! hier alles goed, moet vandaag naar de vk en krijg ik hopelijk een hartje te horen! ben echt nerveus! ik strooi nog even wat hcg*************************** hopelijk duwt het jullie naar dat tweede streepje op de test liefs rensie
Tijgertje, mag ik je een vraagje stellen, misschien kan jij me antwoorden. Ik heb van dag 4 tot 9 ( 5 dagen dus ) clomid 50 mg ingenomen, gisteren echo voor ie te zien, ik had een mooi eitje iets met 400 wat weet ik niet. Had baarmoedermond vruchtbaarslijm zitten. Ze hebben toen bloed genomen en moest s'avonds direct terug komen want de pregenyl spuit moest ik toen al krijgen. Wanneer zou m'n eitje dan springen? Weet jij er iets van? Heb nu steekjes aan m'n eileiders, precies of ze prikken er met een naaldje in. Heb jij dat ook?
rensie veel succes meid, ga duimen dat je een mooi hartje te horen krijgt. Wens een dikke proficiat meis, geniet er maar lekker van he Hier m'n kaartje van vandaag En meiden we duimen voor jullie ook, hopelijk mogen we dit jaar allemaal zwanger zijn he. Freesia, ken je verdriet meid, met ons bo heb ik ook zoiets van ze gaat nooit ons kleintje leren kennen, ze heeft de andere weten groot te worden. Maar er is een mooie sterrenhemel waar onze diertjes toch nar beneden kijken en zien dat het goed is.
Goedemorgen! @ Wies wat stom zeg! @ Freesia, sterkte met het verlies van je poes. @tijgertje we hebben goed geblazen he ! @ Miepie, balen dat het weer niet raak is :s @ Symoen, succes :d Hoop dat er mooie eitjes bij zitten ! @ All, alles goed met jullie? Zou ik eventueel gewoon 14 dpo kunnen testen inplaats van 17/18 dpo? Of is dat niet zo slim?