Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Maranka, wat fijn dat je waarschijnlijk eerder een echo krijgt, ik kan me voorstellen dat je dat graag wilt! En met een MA in je voorgeschiedenis vind ik dat ook niet meer dan logisch!

En ik dacht idd straks ook aan jou, als ik morgen zou bevallen :D

2. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

4 apr 2008
    2.746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    @ Mosa, ik denk ook voorweeen spannend hoor :D

@ Maranka, okee dat is mooi ! Hopelijk heb je snel duidelijkheid.

3. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Ben heel benieuwd naar jou temp morgen. Maar ik heb er n goed gevoel bij .

Zeehondje, ik kreeg pas vanaf zaterdag wat meer klachtjes. Voel vooral krampjes en mijn borsten voelen gespannen.
    Maar meid, wat gaat je kaartje goed ! ! !

Hihi, hier een knulletje die naar Sesamstraat kijkt en danst op een liedje over hondepoep. :D

4. Loe

Loe Niet meer actief

ik heb wat ongesteldheidskrampjes af en toe, de kat ligt naast me en ik ben wat emo (Mosa was net de pineut, lang leven de keukenrol). wist niet dat emo-dagjes ook bestaan. Vanavond misschien maar even naar de stad (kan niets/weinig uitgeven, zoals jullie misschien niet weten, anderen wel, ik ben van totaal af gekeurd door die uitkerings in stantie naar totaal goed gekeurd (zet er extra spaties in ivm google herkenning). Er loopt bezwaar nu, laatst voor nog een gesprek moeten komen en ze doen er niets aan. Nu loopt het gene waarin wij zeggen dat we het er niet mee eens zijn. Ook degene waar ik voor werk heeft zo'n epistel ingediend. Tis dus best slopend op het moment......misschien ligt het daar ook wel aan.

5. Loe

Loe Niet meer actief

Wat cute Maranka!

6. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

@ Babii, good luck meis!

@ Zeehondje, jij moet wel zwanger zijn PUH!!!!!

@ Loe, ik zie een streepje maar durf niks te zeggen...

@ Maranka, goed nieuws dat je een vervroegde echo mag, snap dat ook heel goed. Zo zit je toch in de stress... Maar we blijven positief!

7. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    Naaktslak!

Loe: ik zie het streepje dus wel. Heeel licht, but ik zie 'm.
    En ik heb hele goeie ogen. Misschien daarom.
    Toch, maak jezelf niet zo gek (of nog gekker) door testen uit den parullenbak te vissen, want dan kan het misschien weer wel een indrooglijntje zijn.

Mosa: GADVER een naaktslak bleh.
    Ik heb geen weeen gehad en geen naaktslak:p en geen ontsluiting.
    Maar ga jij dat maar wel doen hoor.
    Spannnnnend.
    Oefenweeen maby.

8. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    Goh LOe: Het word je ook niet gemakkelijk gemaakt.:$
    Wat zwaar en balen zeg.:(
    Sterkte ;)

9. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Maranka, hihi, vast een grappig gezicht, Jasper aan het dansen :D

@ Loe, je hebt ook zo veel aan je hoofd op dit moment, en dat gedoe met je uitkering gaat je natuurlijk ook niet in je koude kleren zitten. Het wordt nu toch echt eens tijd voor wat positieve dingen in je leven! Dikke knuffel!

@ Zijvandehoek, hoe gaat het met jou?

10. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

4 apr 2008
    2.746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    @ Loe sterkte meid & dikke knuf

11. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Mosa; m'n zus had het achteraf ook helemaal niet door dat de vroege weeën eigenlijk al waren begonnen. Oudejaarsavond wel vliezen gebroken (dus toen maar met z'n allen naar hun!). De hele avond tot een uurtje of drie 's nachts had ze alleen een beetje buikpijn (dacht ze). En heeft ze gewoon nog buiten gestaan en vuurwerk afgestoken. En toen 's nachts begonnen dus echt de weeën.
    Spannend hoor!

bah, heb een grote puist op mijn kin!

12. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Zeehondje, ik had ook een puist. hihi :D Spannend!

13. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    @ Mosa: oeh, spannend hoor! :) Als het zover is: succes en geniet ervan! (ja, echt... )

@ maranka: ik vind jouw testen heel prima hoor. Gewoon positief en echt wel duidelijker dan de vorige.

@ zeehondje: wauw, wat een superkaartje. En wat ontzettend spannend zeg! :D Ik duim voor je!
    (oh ja: ik had ook ineens een puist toen ik zwanger was :D)

@ Loe: kan me voorstellen dat je het eng vindt, maar op zich is een dip gecombineerd met wat bloed juist een supergoed teken! Morgen hoge temp en geen bloed meer!
    Enneh... k zie geen streepje, maar dat kun je zelf altijd veel beter zien. Overmorgen nog eens testen dan. Spannend hoor :)

@ all: Fijne avond nog!

14. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Loe ik duim voor je dat het bloed en de dip een positief resultaat tot gevolg hebben,

Ik snap je angst....dikke knuffel

15. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Ricmar, heel veel succes morgen!

16. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    maranka dank je...

Naast jullie alsforum vriendinnen heb een goede vriendin ze heeft nu zelf 2 kindejs via ICSI en weet dus dondersgoed hoe het voelt om steeds maar weer teleurstellingen te moeten verwerken en tegelijk weer op te laden..
    Ook zie hebben IUI traject gehad, gisteren belde ik haar en ze zei als onze gyn meer wilde weten over welke behandelingen ze in belgie had gehad dan mocht ze de gevens wel van mijn vriendin opvragen,
    Zei is namelijk van mening dat progestoron als extra aanvulling wel beter is...
    Haar 2 de zwanegrschap dipte haar progestoron ook steeds en ze begon dan wer te vloeien, maar door steeds de dosering te verhogen, heeft ze nu wel een heerlijk kereltje in het bedje liggen.

ach ik moest het even delen dat het zo fijn dat je af en toe wat begrip krijgt uit je omgeving... het helpt weer opladen...

En ik ben zo blij dat ik me ook af en toe even bij jullie kan uiten.

17. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Zeehondje, is vast een zwangerschapspuist op je kin ;)

@ Marb, ik zal proberen te genieten als het zo ver is :)

@ Ricmar, heel veel succes morgen! Hopelijk verloopt het gesprek naar je zin!
    Ik kan me heel goed voorstellen dat het fijn is om iemand in je omgeving te hebben die ongeveer hetzelfde heeft meegemaakt als jij, en die in ieder geval écht begrijpt waar je het over hebt!
    En het is fijn dat het je soms ook helpt om je hier te uiten :)

All, ik blijf een beetje een vreemd gevoel in mijn buik houden, maar de krampen/steken van straks zijn weg, dus ik denk dat het vals alarm was. Ergens wel jammer, want het had van mij wel mogen doorzetten. Nu maar weer afwachten :)

18. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Mosa het kan ook zo maar weer in alle hevigheid terug komen, maar voor het zelfde geldt gaat het steeds een beetje en gaat het straks in eens heel snel

(ben stiekum nu wel benieuwd naar de kleine meid)

19. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Ricmar, ik wacht het gewoon af, eens zal ze toch moeten komen dus ik merk het vanzelf wel :D
    Ik zal in ieder geval proberen zo snel mogelijk een foto te plaatsen als het zo ver is, ik vind het namelijk erg lief hoe jullie allemaal meeleven!

20. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Wat heerlijk voor jou om zo'n vriendin te hebben die weet hoe jij je voelt en waar je bij terecht kan met vragen.

Deel Deze Pagina