Ooh, verdorie! Heb je een afspraak kunnen maken bij de kliniek. (Je zit nog boven de rode lijn, dus ik zou het nog als iets positiefs zien, maaaaar jij weet het beste, hoe jou lichaam werkt en aan voelt. Daar ben ik nog maar een leekje in). Ik ga toch nog even voor je blazen hoor: PFFFFFFFFFFFFFFFFFFF PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF PFFFFFFFFF PFFFFFF PFFFFFFFFFFFFFFFF PFFFFFFFFFF PFFFFFFFFFFFFFFF PFFFFF PFFFFFFFFF PFFFFFFFFFFFFFF PFFFFFFFFFF PFFFFFFFFFF PFFFFFFFFFFFFF PFFFFFFFFFFFFFFF PFFFFFFFFFFF PFFFFFFFFFFF PFF PFFFFFFFFFFFFFF PFFFFFFFFFFFFFFFFF PFFFFFFFFFF PFFF
Bedankt voor alle felicitaties hoor..... maar duurt nog ff voordat het bezinkt... Nu jullie volgen hoor..!!
@ Mosa, mijn man ze zaad is goed en in de gebruiksaanwijzing staat dat als je de injectie heb gehad je die dag en de dag erna moet klussen. De gyn gaf dit ook aan, dus alleen vanaaf nog . Ovu test is inmiddels posi! @ Seth, wat is einde oefening meis? Want ik schreef daar niks over hoor! GEFELICITEERD!!!
klinkt goed... branderig gevoel... hebben jouw borsten ook te lang op de zonnebank gelegen...?! Zo voelt het hier tenminste.... en heb dit al dagen...
Haha laten we het maar houden op zwangerschapsdementie Seth . @ Loe, meid wat ongeloofelijk *#&(@(@, maar als je nu zwanger bent deze ronde ben je vast wel blij met 1 gesprongen eitje. Kom op meis!!! Hoop houden . Liefs
uhhh kan wel schrijven dat je je niet druk moet maken... maar daar luister je vast toch niet na... maar probeer t toch: NIET DRUK MAKEN...!!! Ironisch: Zou vanavond eindelijk tattoo gaan uitzoeken voor mn kindjes.... kan dat nu op mn buik schrijven... (dubbele woordspeling)
@ Seth, hihi ja idd net of ze lang op de zonnebank hebben gelegen. maar dat sinds gisteravond pas ! En die liezen .. Oef .. Hopelijk is het idd een goed teken.. @ Maranka, meid heb je nog opnieuw getest? En kun je geen hCG laten prikken bij de dokter? Nou nu moet ik weer verder aan het werk, pff ! Tot later meiden ..
@ Maranka: kan het me voorstellen hoor... Had je vandaag weer getest dan? Succes met wachten! Enneh... ik vind je testen helemaal niet erg licht hoor! @ Loe: aaaaaah, bah. Zou heel goed kunnen dat progesteron de oplossing is. Heb je dat al eens aangekaart? @ Babii: ziet er goed uit! Vandaag je ei denk ik! @ Mosa: hihi, goed zo @ bubsie: oeh, had helemaal gemist dat je zwanger bent! Wat gaaf, gefeliciteerd! @ Seth: Joehoe! En jij ook al! Wat een geweldige maand zeg! @ all: AAAAAAAAAARGH! Ik ben zo pissig! Zal even de klachtenmail posten die ik naar de sportschool ga sturen. Wat vinden jullie? Waar moet ik mee eindigen? Beste lezer, Elke maandag en vrijdag breng ik mijn dochter Sarah naar de kinderopvang. Op mijn inschrijfformulier heb ik duidelijk aangegeven dat ik uit de les gehaald wens te worden zodra Sarah huilt. Ze huilt heel weinig. Bovendien is het sporten voor mij vrije tijd en dan wil ik wel dat zij het ook naar haar zin heeft. Niet alleen voor haar, maar ik sport zelf ook alleen fijn als ik weet dat alles goed is. Aangezien we die afspraak hebben weet ik nu dat Sarah, zolang ik niet uit de les gehaald word, vrolijk is. Ik heb al eerder een keer gehad dat ik Sarah kwam halen en dat mij verteld werd dat 'Sarah wel eventjes had gehuild, maar dat ze erg snel weer stil was. Na 10 minuutjes alweer'. Toen heb ik ook al duidelijk gemaakt dat ik graag opgehaald word, DIRECT als Sarah huilt. Hierover werd nog in discussie gegaan met de opmerking 'we proberen altijd kinderen eerst stil te krijgen'. Hierop heb ik geantwoord dat ik dat echt liever niet heb, zeker in het begin niet, en dat was toen oke. Vanochtend was het erg druk in de kinderopvang. Er waren, behalve Sarah, nog drie baby's van 3 maanden oud en nog twee oudere kindjes. Toen ik wegging waren er al 2 aan het huilen. * zei toen: 'oh jeetje, die baby's gaan elkaar afwisselen met huilen, dat weet ik nu al'. Ik reageerde daarop met de opmerking: 'Maar je weet toch dat je mij uit de les moet halen als Sarah gaat huilen he?'. Hierop werd geantwoord: 'nou ja, je hebt huilen en je hebt huilen...'. Ik heb toen gezegd dat ik bij elke huil uit de les gehaald wilde worden. Na mijn sporten trof ik Sarah compleet overstuur aan. Ze heeft nadat ik haar ophaalde nog zeker 1,5 uur gehuild, wat voor haar echt extreem is. Toen ik de leidster erop aansprak dat Sarah huilde en ik niet gewaarschuwd was zei ze: 'Maar huilen is gezond, weet je dat niet?'. Ik vind dit echt niet kunnen. Ik heb meerdere malen aangegeven dat ik opgehaald wens te worden. Als * hier zo op tegen is moet ze dat van tevoren tegen mij zeggen. Dan kan ik zelf de afweging maken of ik wil gaan sporten ondanks het feit dat ik weet dat ze Sarah gaat laten huilen. Ik heb trouwens ook helemaal geen behoefte aan opvoed-adviezen. Als ik mijn kind niet wil laten huilen dan is dat mijn goed recht. Er staat nota bene in de regels van de kinderopvang dat de ouder uit de les gehaald wordt als het kind verdrietig is en/of zich niet op zijn/haar gemak voelt. En voor de duidelijkheid: ze hebben me nog nooit uit de les hoeven halen. Sarah is altijd vrolijk als ik haar kom halen.
@ Marb, ik zou dat ZEKER aankaarten! BELACHELIJK DIT!!!!!! Ze moeten luisteren naar de wensen van ouders en niet klakkeloos hun gang gaan! Ik denk dat morgen me eitje komt (ovu test was vandaag pas positief). Klus gewoon vanavond nog even Vorige maand had ik echt een drukkend gevoel tijdens de eisprong.. Nu nog niet...
@ Sammie, mijn temp die stijgt denk ik overmorgen al. Want het is algemeen bekend dat je eitje met die injectie binne 24 tot 40 uur knapt . Dat is morgen dus! En hij moet morgen springen rodn een uur of 07.00 uur. Dus als ik vanaaf nog klus is het goed . als ie dus echt morgenochtend jumpt stijgt ie een dag later.