Precies marb, ze hoeven jou geen opvoedadvies te geven, jouw mening telt, tis geen schooljuffrouw he. Hopelijk wordt het nu beter. ik heb de uitslag opgehaald bij de dokters assistente. Ik zei dat het me tegenviel de waard, dat het laag was. Zij vond dit ook. K**zooi.
@ Loe: bleeegh... *knuffelt Loe* Maareh... waar moet ik mee eindigen meiden? Weet niet zo goed hoe ik nu verder moet/wil... (en daarna hou ik erover op hoor! t Gaat alles behalve over tempkaartjes... t Ziot me gewoon dwars...)
@ Marb, goed zo meid. Zou het ook zeker aankaarten. Het is jullie kindje, niet die van hun ! Hopelijk word er iets aangedaan !
@ Sammie, maar dan moet ik wel weten wanneer ik me eisprong heb toch? Kan iemand me uitleggen waarom ik nu niks voel qua groeien van eitjes of eisrpong? Vorige maand voelde ik op 2 oktober (2e dag na de injectie) een super drukkend gevoel! En ineens 2 giga steken en weg was het...
@ Seth, Van harte gefeliciteeeeeeerd!!!! Geniet ervan . @ Loe, Wat een klote nieuws ... Dikke knuffel.. Aan temp kaartjes kun je toch niet zien of je een goede eisprong hebt?? Mijn gyn zei in ieder geval van niet... @ Marb, goed dat je die mail gaat sturen meid, duidelijker kan het haast niet toch. Hopelijk gaan ze je klacht serieus nemen!!
Ik heb ook niet elke x de eitjes gevoeld of een eisprong.. De laatste ronde ookhelemaal niks, dus volgens mij zegt het weinig.
De laatste keer raakte je zwanger MyPrecious Ik hoop ik ook... Nee even zonder grappen... Is temperaturen 100% betrouwbaar met het meten van je eisprong? Liefs
hej meiden, net weer terug bij de gyn vandaan, is me een beetje tegen gevallen. ik was op dag 14 na me ongie dus ze zei al dat ik te vroeg was ja duh! wist ik ook wel. toch gekeken en natuurlijk niks te zien. nu volgende afspraak de dag na de vakantie. das wel lekker. en ik toch maar gevraagd of ze iets aan me lange cyclussen kunnen doen. ze zij ik zie aan je temp en je ovu testen dat je een ei heb. maar mag toch bloedprikken na me ei. en dan zegt ze misschien lukt het wel op vakantie! dus ik zij nou verwacht dat maar niet! wat een stomme reactie van haar ben je al 2,5 jaar bezig en dan zegt notabene een gyn zoiets. achja laat het maar langs me heen gaan. xxx sky
@ Babii, Er is een kleine % bij wie temperaturen niet werkt. Maar vaak is het betrouwbaar! Ik moest zelfs tempen van de gyn kreeg geen metingen en niks. @ Sky, Denk dat je gyn het goed bedoelt, maar voor jou is het idd niet leuk om te horen na zo'n lange tijd.. Knuffel!
o sky wat een k**mens zeg! Probeer je volgende keer niet een andere te krijgen? of was zij alleen zo op de vrijdag?
Marb wat belachelijk, het is jou kindje en als jij het naar vind dat ze huilt (vooral omdat ze nooit huilt) dan hebben ze daar naar te luisteren. Tjonge terecht dat je boos bent.
@ loe, voor de rest is ze wel aardig. maar misschien als ik wat langer bij der loop dat ze meer begrijpt hoe het zit. geef der het voordeel van de twijfel. eerst maar even de volgende afspraak afwachten
@ norwegian-sky: wat een stomme opmerking zeg... Kan me voorstellen dat je er weinig vertrouwen in hebt zo @ ricmar: en? hoe was t bij de gyn?
Marb het was allemaal goed bij de gyn. wel vind de gyn het verstandig even bloed van de donor op ziektes te laten controleren dus dat gaan we nu overleggen. We hopen dan zsm weer te kunnen starten. We hadden nu dus een andere gyn immers die van der Z hoefde ik niet weer. wel kwamen we hem tegen in de overvolle wachtkamer en waar zijn assistentes bij stonden. Mijn man gaat voor hem staan (193 lang en breed) en zegt zo dus u vind mijn vrouw te dik?? gyn kijkt me aan en zegt nou ja ik bedoel het goed maar als dat niet zo is overgekomen dan excusses nou ja zeg.... mannetje heeft zich in gehouden.... gyn zegt nou ik moet nu naar andere patient nou zegt mannetje dan hoop ik dat die beter behandeld wordt dan mijn vrouw. de ass lachten zich bijna rot , mannetje maakte excusses aan de ass. en toen zeiden ze nou we hadden wel verwacht dat je zou gaan slaan..... nee dat hebben we maar niet gedaan maar pfffff. kookpunt was bereikt.... is het een beetje een warrig verhaal?? sorry.....