Hoi dames, @ Loe, nogmaals een dikke knuffel, het zit ook allemaal echt niet mee! Maar is het zo moeilijk om via die ene arts iets te krijgen waardoor je progesteronwaarde stijgt? Zo aan de hand van je tempkaartjes en je lf lijkt het idd te maken te hebben met een te lage progesteronwaarde (en dat blijkt ook uit het bloedprikken), maar daar is toch redelijk makkelijk wat aan te doen? @ Butterfly, klinkt best goed, je klachtjes! Wie weet, nog eventjes geduld hebben! @ Seth, mooie banner @ Maranka, dikke knuffel meid, zo irritant die onzekerheid! En dat nog wel op je verjaardag @ Babii, veel plezier dan maar met klussen vanavond en succes op het wachtbankje @ Marb, hele duidelijke brief, en goed dat je er werk van maakt! Ik denk voor het einde van de brief dat je je moet afvragen wat jij wilt dat ze ermee doen. Wil je dat ze de leidster hier op aanspreken? Een kant-en-klare zin weet ik zo even niet. @ Sky, je zei idd van te voren al dat het nu te vroeg was om naar de gyn te gaan Maar ik zou het raar vinden als ze niets aan de lengte van je cyclussen zouden doen, want ook al heb je wel een eisprong, met dit soort cyclussen heb je zó weinig kans! En idd een stomme opmerking van zo iemand, dat je misschien wel zwanger raakt op vakantie! @ Ricmar, fijn dat het goed ging bij de gyn! Bloed laten controleren lijkt me idd verstandig. Maar het is dus al zeker dat jullie een nieuwe donor hebben, of is dat nog even afwachten? Zou wel super zijn als jullie snel weer kunnen gaan beginnen natuurlijk! En lief dat je man zo voor je opkwam @ Zeehondje, hoe is het met jou? Nog twee nachtjes, hoe is je gevoel?
Mosa de donor is zeg maar wel in zicht, maar we moeten even afwachten of het met het bloed allemaal goed zit en of dat geen problemen geeft (maar dat zal wel goed komen) Gyn was zeer meedenkend, en ze gaf zelfs aan dat de afwijkende schildklier niet per definitie hoeft te betekenen dat je niet zwanger kan worden, en zolang hij maar weer binnen de norm is , moet het goed zijn. Ook gyn gaf aan dat het mogelijk zo is dat de vorige donor geen goed match was en misschien ook wel niet voor zijn eigen partner (immers 2 jaar voor hen zonder resultaat en 8 rondes van ons zonder resulataat gaf bij haar ook vraagtekens)
Seth; gefeliciteerd meid Loe; ik heb geen verstand van progesteronwaardes. Wat wel en niet goed is? Ik zou gewoon vragen om die Progestancapsules hoor! Gewoon doorzeuren. Zo duur zijn ze niet! Nou meiden, ik voel totaal niks! En ik lees zoveel over wél zwangerschapsklachtjes hebben dat ik er niet echt meer in geloof. ja temp nog hoog en ik dacht heel de dag dat de ongi was doorgebroken (was dus wit slijmverlies). Maar volgens mij heb ik dat altijd voor ongi. Nog twee dagen, dan testen! Sky; bij mij kwam er ook zo'n opmerking van de gyn. 'Misschien lukt het wel in de vakantie, heb ik al zo vaak gehoord!' Jaja, nou niet dus. Ricmar; oh wat een reacties daar zeg, hihi! Fijn dat alles goed gaat en weer doorgaat met de nieuwe donor.
Ricmar, oke, dus als het bloed van de donor goed is, dan gaat het in principe door? Spannend hoor, zou super zijn! Dat had je vast niet zo snel verwacht! Fijn dat deze gyn zo meelevend is! En hopelijk heeft ze idd gelijk dat de oude donor geen goede match met jou was en hebben jullie snel meer geluk met de nieuwe. Het wordt nu toch écht weleens tijd! Zeehondje, ik snap dat je liever wel wat voelt, maar het zegt écht niets hoor, dat je niks voelt! Wit slijmverlies kan wel weer goed zijn hoor! Maar het is misschien ook goed om terughoudend te zijn voor de eventuele teleurstelling. Spannend hoor, zou zo gaaf zijn als het nu meteen met de eerste IUI raak zou zijn! En anders doe je gewoon Djaar na en brengt de tweede IUI jullie meer geluk
oja nog even een vraag als jullie een gyn weten die op zoek is naar een baan en naar het noorden wil verhuizen dan mag hij/zij soliciteren ik het refaja dan kan die akelige van der Z eruit, ze houden hem aan ivm een tekort (hij is ook vervanger)
nee, we gaan zondag testen. Denk dat temp nog hoog is door Progestancapsules. Morgenochtend dus zeker nog even afwachten en dan zondagochtend tempen. Als ie nog hoog is gelijk testen! Hoop het zo...
Nee Loe, dat kan niet, dat mag niet! Een heeeeeeeeele dikke knuffel voor jou! Wat zal dit hard aankomen zeg!
Oooo lieve Loe!! Dit kan niet hoor! Wat is dit onwijs kort (maar ja daar heb je niks aan, aan deze woorden). Een hele dikke knuffel voor jou. Ps is het echt bloed of kan het een innestelingsbloeding zijn? Liefs
Loe... pff meid, ben er stil van. Kan niks zeggen, weet niet te zeggen, dus geef je vanaf hier een hele dikke knuffel.