Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    Goeie morgen all.

Loe: ik hoop dat je je vandaag ietsje beter voelt en niet zo machteloos.
    Je wilt zo graag en het gaat maar niet. En telkens is er wel weer wat. Een LF van 8. Tss. Kan niet eens blazen voor je.
    Gelukkig spreek je je arts snel, zodat er ook voor jou snel een oplossing komt en dat je WEL zwanger raakt en blijft.
    Dikke HUG van hier

Mosa: Nog niets :D. Plak er nog maar twee weken aan vast hoor ;)

Zeehondje: Nog één nachtje slapen

Maranka: Hoe sta je er deze ochtend voor?

Seth: Mooi bekeken idd, dat de kliniek omdehoek ligt

Hier: Tja, wachten. Beetje nutteloos tempen. Saai zelfs.
    Ben zo benieuwd, wat er met mijn late eisprong en te korte LF gaat gebeuren in de future.

Mannetje moet zo ff achter de comp, dus tot laterrr

2. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Goeiemorgen!

Zo, het gaat maar door met roze hier :D

@ mama chan: gefeliciteerd dan ;) Een foto kun je in negatief zetten in paint. Dan klik je op Afbeelding en daar staat dan 'negatief'. Je kunt ook CTRL+I klikken. Ben benieuwd ;)

@ Mosa: nog niks! Mooi, want je gaat tot maandag wachten. ;) Veel plezier met de verjaardag van je vriend morgen. :)

@ zeehondje: En? Hoe is je temp? :D

@ ZvdH: hmmm... raar idd... :( Succes met wachten dan maar... *zucht*

@ all: weer 36,7 hier. Mooi zaagpatroontje :D

Fijn weekend nog! Ik ga met Sarah en marbman naar mijn moeder. Ben er morgenochtend dus niet :( Maar misschien dat ik me niet kan bedwingen en dat ik toch even naar de test van zeehondje komt spieken :p

3. Seth

Seth Niet meer actief

mamachan
    oooo spannend...
    maar klinkt idd super goed..

mosa
    Hang je hier nou nog steeds rond ;)
    misschien een heel braaf meisje
    dat precies op d.d. komt?!

Maranka...
    En??

@mezelf
    Niet getempt vanochtend...
    Wou eerst de volle cyclus afmaken, maar
    ben bang als ik een daler zou zien.. dat
    ik ongerust zou worden....
    Zal hier niet alles opschrijven..maar "ben nu al vrienden met de pot"...pffff en zit echt niet tussen mn oren.
    Verder vanochtend nogmaals getest..heb zo'n krampen dat ik dacht dat allesnog door zou zetten....
    maar aan de strepen te zien zit t wel goed...
    (tot zover iig)
    Vriendlief zei gisteren: "dat hij denkt dat
    hij het toch wel leuk vindt"....
    Heb zelf heel de nacht wakker gelegen....

4. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Weer een vage test vanmorgen en weer wat bloedverlies. Gaat echt niet goed ben ik bang.

5. Loe

Loe Niet meer actief

Ach Maranka, wat is dit nou voor iets gemeens. Is de test net zo licht als de vorigen?

6. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Ja, zie album.

7. Seth

Seth Niet meer actief

hij is idd wel vaag...:(....

8. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Krijg vanmiddag ook nog verjaardagsviste en moet nu al steeds huilen.

9. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    @ maranka: dikke knuffel meisje! Ik hoop dat het toch goed komt, maar kan me voorstellen dat je de moed verliest zo... :( Sterkte met de visite straks.

10. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Even een ego berichtje SORRY!!

Morning ladies!

Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk, ik ben behoorlijk vrolijk, zo vrolijk (was ik de laatse maanden niet :p)....

Toen we vannacht klaar waren met klussen (03.00 uur) had ik even mijn temp opgemeten, die was dus echt onwijs laag (net zoals in de ochtend).... Heb dus het vermoeden dat me ei net gesprongen is...

Mijn ovu test is nu negatief en vannacht nog positief ;)... Heb een pijnlijke linkerbuik (waar me ei zat)...

Ben alleen bang dat FF nu me eisprong op gisteren zet (wat dus niet zo is ;)).... Heb nu ook pas buikpijn... Maar me temp om 6 uur was wel al hoger... Ga even de temp vrouwen die er verstand van hebben hoe of wat... want weet zeker dat ie gisteren niet was, me ovu test is NU pas negatief en heb nu pas buikpijn.!

11. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    @ Maranka, he meid wat ongeloofelijk *$&(#*# ik blijf toch heel erg voor je duimen hoor!!

12. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Maranka, ach nee toch :( Bloedverlies nu klinkt niet goed, en dat in combinatie met de vage testen is denk ik idd geen goed teken :( Ik blijf nog wel even hopen op een wondertje, maar het klinkt niet goed.
    En dan ook nog verjaardagsvisite, wat zul je je rot voelen. Hele dikke knuffel, ik hoop dat je de dag een beetje 'goed' doorkomt.

@ Zijvandehoek, hopelijk hoef je in ieder geval deze keer niet zo lang te wachten op een eisprong!

@ Marb, jij ook een fijn weekend, veel plezier bij je moeder!

@ Babii, fijn dat je eisprong vandaag was! En super geklust, dus hopelijk wordt dit jouw ronde!

13. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Wat zie ik nou Mosa :p Nog geen meisje????? Waar blijft ze nou, ze zit lekker warm bij mama nog ;)

Jaaa enige waar ik bang voor ben is dat FF me ei op gisteren zet, omdat me temp nu al hoger is, maar vannacht was ie nog laag :(

14. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Babii, ik denk dat ze het idd nog wel goed vindt hier binnen :) Maar ik had ook van te voren niet verwacht voor de 40 weken te bevallen hoor, dus buiten nieuwsgierig ben ik ook nog wel geduldig. Ze komt vanzelf :D

En op zich maakt het toch niet zo veel uit waar FF je kruis zet, als je maar zelf weet wanneer je eisprong is. Je kunt FF ook meer gebruiken als richtlijn. En anders kun je altijd over een paar dagen nog zelf een kruis zetten op vandaag in plaats van het kruis dat FF geplaatst heeft.

15. nbroen

nbroen Fanatiek lid

22 okt 2009
    1.785
    0
    0
    in de verstandelijk gehandicaptenzorg
    Lelystad
    @ Seth, gefeliciteerd meid!!

@ Mama Chan is het je al gelukt om hem in negatief om te zetten?? Alvast voorzichtig gefeliciteerd..templijstje ziet er idd prachtig uit ;>))

@ Loe, wat vervelend om te horen dat je weer ongesteld bent geworden.....

@ Maranka, ik kan me voorstellen dat je hier heel erg onzeker van word..Dikke knuffel voor jou van mij

@Mosa, nog steeds niks geboren???Jeetje die kleine meid zit wel heel erg lekker warm bij je..hihi..

@ all, Wat schrijven jullie veel zeg, ben er eventjes niet geweest en ben de hele ochtend aan het bijlezen..
    Waarschijnlijk ben ik een heleboel mensen vergeten, maar moest ook zoveel bijlezen...

16. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    Maranka: Nou meis, heel veel sterkte. Het zal wel moeilijk zijn je huilen te moeten bedwingen met de visite erbij. Potverdikkie. :x
    Heel moeilijk :(:(

Mosa: Volgens de statistieken :p, zal mijn eisprong weer laat vallen en dat zal mij niet verbazen hoor. Is eigenlijk al heeeeeel lang zo, ik heb er alleen nog nooit zo bij stil gestaan, als ik nu doe.
    Ik denk in ieder geval te weten, wat er zoal met mij aan de hand is.
    Nu nog een oplossing vinden/maken/creeeren voor zover mogelijk.
    Zit op dag 11 nu en moet nog (volgens de berekeningen én vergeleken met de vorige cyclussen) 13 dagen wachten pffffffff :p:p:p

Ben niet slecht gehumeurd, maaar eh ... het mag anders hoor.
    We gaan het zien.

En dat jij lekker geduldig bent ... is helemaal goed. Hoe meer ontspannen je bent, hoe beter het zal gaan. Camera en batterijen opgeladen en klaar?!

Djaar: Ben zeer benieuwd, hoe het met jou en Djaarman is?
    Bubsie: Ben ook benieuwd, hoe het met jou is?

Babii: volgens mij heb jij ALLES onder controle :p:p

Yaraah: Is je ei al geweest?

Seth: Zooo, heb je twee steenbokjes in huis.
    Dat wordt spannend: twee dominantjes! ;)

Loe: Stuur ik nog es een knuffel toe.
    Maranka: Nogmaals sterkte, je zit in een dubbele *** situatie.

17. Seth

Seth Niet meer actief

Maranka...
    Nogmaals n hele dikke knuffel...
    en vervelend dat je ook nog eens
    "toneel"moet spelen....

babii
    Je berichtje knalt van het scherm...!!
    Mooi zeg..!!!
    Nu op het bankje....
    Heb wel eens begrepen dat de buikpijn ook
    vaak later komt..
    omdat het eitje springt.. en dus een
    "wondje".. achter laat...
    Maakt toch niet uit waar FF je kruis neerzet
    Als dr maar een kruis op die test staat straks
    of II..... of gewoon ZWANGER..
    klinkt iig allemaal ++

Nbroen
    dank je wel..

Zijvandehoek...
    o tot nu valt het wel mee...
    Zoontje is zacht qua karakter...
    Ja dochtertje is een echte meid
    (lees:kreng :))
    Je zoontje ook steenbokje.. maar misschien
    dat het chinese sterrebeeld telt.. want dat
    is dus hetzelfde als van mijn dochtertje..
    :)

18. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    Nee schat. Mijn zoon is 5 december jarig, dus een boogschutter.
    IK ben een steenbok. En ik weet dat als je steenbokken bij elkaar zet, dat het even gezellig is, maar dan is het ook weer fijn, als ieder de eigen weg gaat :D
    Mijn oma en ik kunnen het goed met elkaar vinden, maar het moet niet te lang duren :D:D

19. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    De test van clear blue geeft een kruis, wel dun lijntje maar toch.

pfff spannend dit:(

Ik besef me maar al te goed dat het nog mis kan gaan dus ik ga het nog nie zo geloven..

20. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Maranka; ik blijf voor je duimen hoor meid!

Mamachan; spannend zeg. Je hebt idd wel vroeg getest. Hoop dat het blijft zitten!

all; m'n temp is al een beetje aan het dalen. Ben bang dat ik morgen gewoon ongesteld ga worden.

Deel Deze Pagina