Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    molly, ik denk ook dat je morgen wel positief test.
    mieke, wat een mooi kaartje zeg, je hebt geen dipje nodig.
    havefun; ik haal er ook geen ongitemp uit, eerder een verlaat dipje. raar...
    ik voel me best ok zo na de IUI, heb er een goed gevoel bij! dat komt ook omdat het nu een stuk vlotter en makkelijker ging. hopelijk heeft mijn gevoel gelijk.

2. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Wies, ik duim mee hoor!
    Enne je avatar heeft ook een goede positieve invloed! ;)
    Gek genoeg heb ik er ook best wel een goed gevoel bij.
    Helemaal omdat het allemaal op de een of andere manier zo heeft moeten lopen of zo.
    Eerst zou het waarschijnlijk in het weekend zijn en dan zou het niet doorgaan en nu met een mooie test!

3. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    en hoe voel jij je mieke, heb je ergens last van, of er een goed gevoel bij. Je hebt echt een triphasic pattern, spannend zeg!

4. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Nou gister voelde ik me dus lamlendig.
    Moe, bal in mijn maag, dus weinig eetlust, ook weinig gegeten.
    Maar verder voel ik nog niet heel veel.
    Geen borsten die gevoelig worden of de tepels.
    Af en toe een steekje in mijn buik.

Maar ja dat zijn ook van die dingen die je in de andere rondes voelt, behalve dan het eerste.
    Dat heb ik 1x eerder zo gevoeld in sept. toen had ik het idee dat er wel een bevruchting heeft plaatsgevonden maar dat het zich niet voldoende heeft kunnen vastnestellen.
    Toen was ik ook moe, misselijk en had ik hoofdpijn.

Ik probeer zo nuchter mogelijk te blijven en mezelf niet gek te maken.

5. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    ja,idd,zo nuchter mogelijk erover denken, maar dat is niet altijd makkelijk, zeker als je vanalles gaat voelen. mss is gisteren wel je innesteling geweest. ben benieuwd wat je temp nog gaat doen deze dagen.

6. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik ben ook benieuwd!
    Wachten duurt dan weer altijd zo lang ;)

7. Ik heb mijn kaartje in mijn album gezet.. ben nog steeds niet ongi maar heb wel een ongi temp, als je aan het begin van het kaartje kijkt.
    Mieke ja het is wel spannend he, maar uit zelfbescherming wil je die dingen negeren die je voelt. Had dat deze ronde ook zo erg, heb helemaal geen zin meer om al die dingen te voelen want tot nu toe heeft het nooit iets betekend!
    Maar ben wel benieuwd en hoop het echt voor je.

8. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Desiree, wat een prachtige trouwjurk trouwens!
    En de 8e komt ook steeds dichterbij!
    Spannend dus.

9. Niet meer actief

Mieke, word spannend voor je met al die kwaaltjes ;)

Dees, en hoe is het heb je al getest?

Molly, inderdaad weinig drinken vanacht !

Havefun, het is misschien geen ongi temp maar hij is wel een stuk lager dan voor je ongi ;)

Wies, ik ga duimen voor je meid !

Vanacht ging ik half 4 ( nieuwe tijd ) eindelijk naar bed en kwart voor 8 ( nieuwe tijd ) alweer wakker.
    En kom net van een verjaardag af, ben eerlijk gezegt blij dat mijn ventje zo de hele avond weg is. Kan ik ff relaxen achter lappie en spaans leren. En heerlijk vroeg slapen.

Zal zo mijn kaartje plaatsen.

10. havefun

havefun Bekend lid

19 dec 2007
    576
    1
    0
    dromenland
    Even berichtje voor Ikdus.
    kaartje wat je ziet is een geknutseld kaartje. Ik had op ff mijn ongi weggelaten en dit was het resultaat. ik had het eigenlijk gedaan omdat ik na zoveel kaartjes nog steeds geen een patroon kon ontdekken, en ik was benieuwd hoe het er zo uit zou zien. inmiddels heb ik het ook weer verandert met ongi, dus ik zit nu op dag 9. Ik geloof ook niet dat ik zwanger zou zijn ( zou wel heel raar zijn,) ik mag het hopen van niet, want ik heb mijn migraine-medicijnen gewoon genomen in het weekend, en die gaan echt niet samen met een zwangerschap.
    woensdag naar ZH dus dan weet ik meer.
    succes met je spaans, maar kun je beter niet gaan slapen, aangezien je maar een paar uurtjes hebt geslapen vannacht, of kun je daar nog goed tegen ( je bent nog jong, hè?)

11. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Zo. Maakt niet meer uit wat ik drink vandaag, heb de test er doorheen gejast en lekker vet negatief, gewoon maar 1 streepje. Ben in staat om maar gelijk een afspraak voor sterilisatie te gaan maken morgen, sorry voor de negativiteit.

Dat gevoel heb ik hier ook.

Paar keer goed misselijk vandaag, probeer met foto's bezig te zijn en niet met die rottest.

Ikdus, lekker avondje voor jezelf.
    Wies, wel goed gevoel erover.
    Desiree, je hebt negatief getest? Ik ga mijn positief op FF weghalen. Kan ik na bloedtest altijd nog terugzetten toch.

12. Niet meer actief

Jaa, snap het wel hoor, wel vervelend dat je nog niet een patroon kan ontdekken, voor mijn ei kan ik dat ook niet. Na mijn ei een beetje, zoals ik een paar pagina's terug zei vandaag 37,3 en morgen ook 37,3 en dan gaat het langzaam zakken. Over vandaag had ik gelijk morgen nog even zien ;)

Ik wil heel graag even lekker slapen maar dan slaap ik vanacht niet, en ik ben nu over mijn slaap heen, dus gelukkig valt het nu wel weer mee hoe moe ik ben. Vanmiddag op de verjaardag wou ik niets liever dan even lekker slapen.

Maar je krijgt woensdag (toch ? ) een echo? Ben benieuwd of dat stipje gegroeit is.

Ik heb wel laatst een verhaal gelezen van iemand die ook geen hcg had tijdens een zwangerschap, maar wel echt zwanger was :s.

13. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Whaaaaaaaa Molly ik word echt gek maar jij ook!
    Dit slaat gewoon helemaal nergens meer op!
    Kan me je boosheid en frustratie heel goed voorstellen.
    Heel soms heb ik ook eens van die momenten van laat maar, dan maar geen beep.

KNUF meid. Ben benieuwd wat je gyn morgen zegt.

14. Niet meer actief

Grrrr Molly, waarom werken die testen niet zoals ze het horen te doen, gewoon twee streepjes.
    En ik snap je negativiteit wel hoor, dit is toch gewoon niet meer leuk, je hebt geen zekerheid.
    Hopelijk morgen wel hoor!

15. Niet meer actief

Mijn kaartje staat in mijn album, imageshack doet een beetje raar dus kan het niet uploaden.

16. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Ikdus, was je ei niet op dag 19?
    Wat een hoge temp voor zo'n korte nachtrust? ;)

17. Niet meer actief

Nee, die kans is heel klein aangezien toen mij ei 17 mm was en het eerder dag 20 of 21 zou springen.
    Het kon wel gebeuren maar was wel een kleine kans.. Ik merk het wel.

Jaa, vond het ook al zo raar want had niet zo warm als altijd. Misschien komt het omdat ik super vast geslapen heb die uurtjes.

18. Thanks Mieke, alleen op die foto is het roze en ik heb ivoor. :)
    Maar betrapt mezelf erop dat ik niet echt kan genieten van de aankomende bruiloft.. als nou mn ongi gewoon kwam hoef ik daar niet mee te zitten zeg maar. Ik vergeet soms gewoon dat we over een week ongeveer trouwen.
    Molly wat raar van die testen :confused: . Een vrouwenlichaam, vreemd is dat ding toch..
    En een patroon ontdekken kan ik ook niet.. alleen de dag van mijn ei is enigszins gelijk, maar nu wisselt mijn LF weer een aantal dagen. Vorige maand was ik enorm misselijk en nu helemaal niet. En die temp is ook raar. :( Stom lijf, heb het ermee gehad :oops: .

19. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Desiree, bij mij wisselt mij LF ook iedere keer hoor!
    Enne, wie weet blijft je ongi gewoon helemaal weg ;)

20. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Hij is MOOI!

Deel Deze Pagina