@ MP dank je wel Moet maandagochtend eerst werken tot ongeveer 12 uur. Dan ga ik even naar de KV om testje te halen. Dus jullie horen van me !
vanmorgen vergeten te testen, wel jammer ben benieuwd wat mijn temp nu zonder pregnyl doet en zonder kans op zwangerschap. leer mijn lijf nu wel kennen, die borsten ach die doen nu ook zeer en de witte vloed heb ik nu ook.. dus dat zegt bij mij helemaal niks... en de liezen en onderbuik zijn nu ook gevoelig, soms denk ik he ik vol wat en dan o nee kan niet ..... geen IUI gehad... raar hoor dat ik het zelfs nu even niet los kan laten... wil ik dan te graag?? sorry moest even ego-en
@ my precious als je zo kijkt met je oog naar de testen zijn ze duidelijker, haha heb ze kate zien aan me vriend en beste vriendin Worden ze elke dag donkerder normal gesproken??
Wat een vroege testers hier trouwens! Mamachan en Butterfly, hoop dat de streepjes steeds duidelijker worden! Zelf kan ik me gelukkig inhouden. Wil geen teleurstelling achteraf. En bedankt voor het blazen meiden, hoop dat het helpt.
@ zvdh, gaat wel goed or, bedankt voor je belangstelling lief! heb wat last vast erg pijnlijke borsten, verder dizzy en raar gevoel in je buik/maag, soort vol gevoel boven in mn buik, en nog steeds menstruatie krampen soms. en wel moe. maar mag niet klagen gaat nog best goed eigenlijk. hopelijk blijfthet zo kwa klachtjes, maar kan nog veranderen. @ mama chan, volgens mij ishet positief, ik zie niet snel een tweede streepje bij iemand als tie zo onduidelijk is, maar zie het bij jou wel. en ook bij je plus. dus een voorzichtige gefeliciteerd meid!
ja miss was het wel stom om te doen, maar ik weet t niet ineens had ik zoiets van ja doen Als het goed is worden ze steeds duidelijker toch..
Maranka, allereerst een hele dikke knuffel!!! Ik moet ook eerlijk zeggen dat je testen niet echt donkerder worden en dat ik het ook een beetje somber inzie voor je.... sorry..... Mama Chan, ik zeg voorzichtig gefeliciteerd!! Over een paar daagjes een duidelijkere streep Bfly, sorry, ik zie ook niks (nog niet tenminste). Zeehondje, dat is niet de afspraak!! *kijkt nu heel streng* Ricmar, je leert je lichaam zo wel kennen. Al die goede symptomen horen dus gewoon bij jouw na-ei-periode. Fijne avond allemaal!
Zooo ben ik weer even ... Ik vraag me af of je baarmoederslijmvlies automatisch meegroeid met het eitje... En zeker met de injecties die ik zet... Want ik had dus geen cervixslijm o.i.d. Maar kan me niet heugen dat ik dat ooit heb gehad (ook niet toen me lichaam het goed deed nog)... Want ja als me baarmoederslijmvlies niet meegroeid dan blijft het zuur en komt het zaad er niet doorheen. Terwijl er gisteren amper nog iets uit kwam (zaad)...
Nijntje: hoi Nijn, wat fijn dat het zo lekker met je blijft gaan. Geniet ervan he meid Bubsie: misschien heb je last van bandenpijn. Dat gaat een beetje rekken enzo. Dat kunnen ook een wat vreemde en 'pijnlijk' gevoel geven. Zeehondje: het blazen moet gewoon helpen. Wish you all the luck! Jij hebt ook al zo onwijs lang gewacht. Het wachten moet nu maar eens over zijn vind je niet! My Precious: Ik weet dat je het doet, maar blijf genieten meid. Nog steeds heerlijk voor je Ricmar: wat heb je een geduld. Ja je moet wel. Maar, de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Mosa: Eh .. de pagina uit zijn verband getrokken ... eh MOI maby
Right....Maybe baby........t was ZVDH hoor! Ik heb weer zo'n debiele test...iemand nog zin om te kijken? ook al is t weer voor 99.9% een indroger...
komt ie (niet lachen hoor....voel ik me helemaal zo gekkig). In het topic 'streepies kijken' zien ze m maar ja, tis allemaal zo vaag. En geel.....
Sorry dames Voor Loe: PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF PFFFFFFFFFFFFFFF PFFFFFFFFFFFFFFFFFF PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF PFFFFFFFF PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF PFFFFFFFFFFF PFFFFFFFF PFFFFFFFFFFFFFFFFFFF PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF PFFFFFFFFFFFF PFFFFF PFFFFFFFF PFFFFFFFF PFFFFFFFFFFF PFFFFFFFFFFFF Al iets netter, minder gillend gedaan toch. Als je blieft Loe voor het billen stokje