Goeiemorgen @Ikdus, en, heb je nog kunnen leren voor je Spaans of heb je lekker liggen slapen. By the way, mooi kaartje hoor. Volhouden! @Molly, kom op meid, hoe moeilijk het ooit is, niet opgeven! Hoewel ik je boosheid en rancune wel kan begrijpen. wat is het leven toch ooit oneerlijk. Pas geleden voorstukjes gezien van een tv-programma over tienermoeders in nederland, meiden van 13 tot 18 die "ongewenst"zwanger zijn, gewoon roken etcetc. Dan is het extra zuur om te beseffen dat je zelf zo graag wilt, er alles voor over hebt, je hele leven op zijn kop gezet wordt als het niet 'normaal'lukt en dat er anderen zijn die NIET willen, maar het zomaar in hun schoot geworpen krijgen. Ik hoop dat je gyn. je straks wil helpen om aan deze onzekerheid een einde te maken. @Wies, hoe is het nu, zo na de IUI? Nog een lange week te gaan of ben je er niet zo mee bezig? Hier eindelijk weer eens een lage temperatuur, hèhè. Ik werd er al bang voor dat het helemaal niet meer ging komen. Lijkt berg en dal wel.
hopelijk blijft ie voorlopig even laag havefun. ik heb dat programma ook een keer gezien, en idd zo frustrerend voor mensen die zó graag willen. kon er niet lang naar kijken. hoe is het vandaag met je molly? het is nog rustig verder hier. Ik ben wel erg benieuwd naar de kaartjes van ikdus en mieke. ik heb een kruis gehad van ff, precies op de goede plaats. zo ziet het er naar uit dat er tenminste een einde komt aan deze cyclus. nog 11 daagjes,pppffff
Nou hier is Mieke dan hoor! Beetje raar en onrustig geslapen. Had de wekkers in de slaapkamer nog niet vooruit gezet, dus ik hoorde ineens de buurkinderen om 7.15 uur al naar school gaan, toen ging er een belletje bij me rinkelen dat er iets niet klopte, hahaha. Ik had het ook behoorlijk warm, maar dat heeft geen invloed gehad op mijn temp, die kaartje! Word daar nu al onrustig van, maar misschien nu eens een dipje. Heb ik anders nog niet echt gehad bij andere cyclussen, geloof ik. Tenminste.... Probeer het natuurlijk een beetje te vergelijken met al mijn andere tempkaartjes, maar kan er nog niet echt een touw aan vast knopen.
Wies, eindelijk, wat een ontzettend mooi kruis, de mooiste hoor En wel verdient, hihihi. Havefun, joehoe een daling en laat die temp nu maar weer normaal doen. Molly, hoe laat heb je je belafspraak?
Havefun, fijn dat je temp weer eens wat lager word ! Nee, heb geen spaans meer geleerd vond het in een ander topic en de tv veel te gezellig Vandaag weer een nieuwe dag Wies, mooi kruisje. Mieke, eindelijk dat dipje ! Ik heb mijn temp van gister veranderd naar mijn eerste temp. toen ik even eerder wakker was geworden, ik dacht dat de 2e ( 37, 3 )wel klopte maar niet dus. Hier komt mijn nieuwe kaartje Ik heb trouwens net wel getest en die kruidvat pipette testen vind ik stom, er staat weer een dun en licht streepje op. Dus die testen kloppen bij mij gewoon niet :S
@Mieke, je kaartje ziet er nog steeds hééél mooi uit hoor. volhouden ben ook benieuwd naar de kaartjes van de anderen.
@Ikdus, die kruidvat testen zijn knudde :thumbdown: Ik heb volgens mij twee cyclussen geleden ook getest met die dingen van de kruidvat, en die geven steeds positief aan. Ik had ze meegenomen naar het ZH om ze te kunnen laten zien en de arts zei daar dat deze testen vaker foute uitslagen geven. Ik had een mail gestuurd naar kruidvat om uitleg en eens te vragen waar ze nog meer op reageerden ,maar zij zeggen dat hun testen gewoon goed zijn en dat als je een streep wilt zien dat er dan ook eentje staat :^o ja, de groeten. Ik had s`morgens nog een test gedaan, positief en de arts heeft in het ZH twee van hun testen gedaan en een bloedtest maar die waren allebei negatief! Dus, ik ben overgestapt op die van CB, wel wat duurder, maar dan heb je dus geen valse positieve test.
Oh Ikdus, wat suf van die test. Niet meer deze testen gebruiken hoor, geeft vals alarm (of misschien niet). Tja misschien eindelijk een dipje of misschien weer eens een kortere LF
Met CB heb ik ook gewoon 1 keer vals positief getest hoor! Ik had toen niet eens mijn ei gehad ( dacht van wel FF gaf het aan ) Met die andere van kruidvat heb ik nooit problemen gehad, maar met die pipette schijnbaar dus wel.
Jaa of misschien wel gewoon op dag 19 eisprong gehad, wat ik me niet kan voorstellen. Ik gebruik gewoon geen testen meer. En vanavond gewoon optijd naar bed gaan. Want ik lag uit eindelijk na 1 uur in bed en half 7 getempt, vanavond niet meer doen dus. Maar jou kaartje ziet er echt mooi uit
En niet meer testen op 11 DPO Gewoon wachten tot je langste LF of langer, helemaal wanneer je al zo vaak vals posi hebt getest.
Met CB teste ik dacht ik op mijn NOD, maar opeens werd mijn kruis verplaatst was ook mijn eerste temp kaartje. Van dag 11 ging hij opeens naar dag 23 En normaal test ik ook NOOIT zo vroeg, ik vind het nergens op slaan, maar ik droomde vanochtend dat ik opeens zwaar ongesteld werd en wou een bevestiging dat mijn droom ook klopte en dat kan niet alleen met een temp, dus wou ook een test er bij hebben die zegt je droom klopt.
Moggel! Die Kruidvat test test bij mij juist alleen maar blanco. Ik begin te vermoeden dat de Sensitest (en de 3 ovtesten) van vrijdag vals negatief was. Misschien heb ik niet gauw een overschot omdat ik het hcg hard nodig heb voor 2 vruchtjes? Nee hoor, geintje, we zagen maar 1 geel lichaam. Oh, misschien wel een 2 eiige tweelig, hahaha. Toch heb ik het idee dat er iets zit. Ben sinds vrijdag geregeld misselijk, stond net ook misselijk op, gauw wat eten of drinken helpt dan. Gisteravond 2x gekokhalst bij de geur van het eten, terwijl dat hardstikke lekker was (zo'n magnetronmaaltijd van de AH rijst met kipfilet in een sausje, zat me nog te bedenken dat dat mijn nieuwe verslaving zou kunnen en mogen worden ) Mieke, dipje op dag 9 mag, morgen gaat 'ie weer omhoog, daar zorgen we met zijn allen voor. De gyn belt me na haar spreekuur, de afsprakenmevrouw kon na aandringen van mijn kant (ze mag geen tijdstip zeggen omdat het spreekuur altijd uitloopt, maar volgens mij is het spreekuur 's ochtends, want ze zei ook "daarna gaan ze lunchen") uiteindelijk zeggen tussen 14.00 en 16.00 uur ongeveer. Ik reken op tussen 16.00 uur en 17.00 uur. Moet van 12.30-20.00 uur werken, dus heb uiteraard mijn mobilio opgeladen bij me. Ikdus getest, en een vaag streepje? Ik heb hier een blanco Kruidvat, zullen we ruilen? Volgende keer "gewoon" wachten, schrijft Mieke, hahaha, de testdrang is bijna even sterk als de klusdwang rond je eisprong, Mieke Eh bij mij dan in ieder geval Wies een kruis! Havefun eindelijk omlaag! Nou, ik ben van 36.9 naar 37.1 gegaan. http://www.mijnalbum.nl/Foto-EGSHIFDR.jpg
Hihi Molly, ja zo gaat dat idd. Enne, geloof het of niet, maar jij blijft gewoon eieren leggen volgens mij Sorry, probeer er maar een beetje om te grappen. Vind het zo'n rare toestand allemaal! Maar goed, ik moet zo de deur uit, afspraak klant en daarna weer terug.
Wauuw je gaat weer omhoog, ik denk dat er ook wel iets prils in jou zit hoor ! Hopelijk wilt de gyn een bloedtest nemen of een echo maken morgen.. Tuurlijk wil ik wel ruilen hoor
De gyn was de vorige 2x een schappelijke dame, dus ik ben er van overtuigd dat we ergens naar gaan kijken, hetzij echo, het zij bloed. Ja, we moeten maar weer wat lol maken, Mieke, mijn zaterdagavond en de hele zondag waren eeuwigdurend. Ben gewoon blij dat het maandag is Zo, gauw de paardjes verzorgen, see you later!
Goedemorgen, dames, wat is er veel geschreven in het weekend. Ik ben niet online geweest en moest alles bijlezen. Mijn temp was vanochtend een stuk lager, ik denk onder invloed van de zomertijd (zie evt. link in onderschrift) @Mieke: innestelingsdipje? Hij gaat wel weer omhoog, hoor! @Ikdus: je had zo'n mooi kaartje, maar nu gaat-ie al omlaag (Maar je had ook kort geslapen.) Die kruidvattests zijn kennelijk niet erg betrouwbaar, vreemd (ik heb er ook nog 1 liggen, daar heb ik dus ook niets aan) @Wies: hopelijk heeft de IUI succes deze keer! @Havefun: om op jouw vraag terug te komen, ja ik voel me wel (erg) schuldig t.o.v. mijn partner. Hij wilde al langer kinderen, maar ik (nog) niet. We zijn in oktober 2005 voor het eerst begonnen met proberen en nu hebben we nog geen levend kindje. Dus als we dit allemaal geweten hadden, dan zouden we eerder zijn begonnen. Daar voel ik me wel schuldig over dus, want hij wilde al wel. En hij verzuchtte ook nog, dat hij zijn oude, vrolijke vriendinnetje terugwilde en hoe hij dat voor elkaar kon krijgen. Dus mijn obsessie met kinderen krijgen, het verdriet om Sterre en de miskraam, zorgt er ook nog eens voor dat hij nu samenleeft met iemand die heel anders in het leven staat, elke maand huilbuien heeft etc. En dat levert hem weer stress op. Arme jongen. @Molly: wat een ontzettende rotsituatie voor jou, *KNUF* Maar ik snap echt niets van je temperatuur, weer omhoog.
Ik ook niet, Aqui. En ik ben niet grieperig ofzo. Alleen luchtbelinmaagerig. Zit me trouwens achteraf te bedenken dat toen mijn temp zo kelderde ik rond 4 uur naar bed toe ging...