Ik reageer straks als ik terug ben even op de rest.. Ga zo aankleden en naar de HA, had gister een nieuwe kussen gehad van mijn moeder, wat blijkt (was haar ook niet opgevallen) zit er latex staafjes in verwerkt.. En heb een latex allergie, hoe ik daar achter kwam dat het erin zat, kan sinds vanochtend niet meer praten door de keelpijn, heb een nek dubbel zo dik, en een jeuk!!! En tril de hele tijd, echt de allergie... Hopelijk kan de HA me helpen
Loe: Het moet nu maar eens afgelopen zijn he met die onzekerheid voor jou! Is het het één niet dan is het 't ander wel. Het moet toch een keer ophouden GDVR :x Vind het zooooooo sneu voor je. Vind het voor allen sneu. Dan ga je die rotte MMM in en dan word je nog telkens blij gemaakt met een 'dode' mus. Zo frustrerend allemaal en dan zet ieder zich weer in met veel hoop en veeeeeeeeeel geduld en dan ... loopt het uit op .... dat weet je dan niet eens. Het is telkens maar weer afwachten. Toch moeten we de hoop niet verliezen, hoe moeilijk het ook is. Meiden onder ons, meiden voor mijn temp-tijd, zijn wel zwanger geworden. Er is dus hoop. Ergens is er hoop. Zelf heb ik lang geleden de hoop opgegeven. Tien+ jaar is best lang. En TOCh is het gelukt. Toen wij het mijn ouders gingen vertellen: Zei mijn vader niets, die is daar heel voorzichtig in. Wij zouden met het hele gezin op vakantie naar een warm land gaan, mijn ouders waren 40 jaar getrouwd. Ik vertelde hen, dat deze vakantie uitgesteld moest worden. Waarom, was de vraag?! Omdat het wel eens kan zijn, dat jullie rond die tijd opa en oma gaan worden, dan mag ik dus niet vliegen. (Als ik het nu schrijf moet ik weer huilen). (Omdat artsen en miskramen duidelijk maakten, dat ik niet zomaar zwanger kan worden, was de hoop bijna opgegeven). Mijn moeder zei verbaasd en in ongeloof: "Nee, dat kan niet. Het kan niet 'Zijvandehoek'! Het is toch over, het kan niet?! Van de week heb ik mijzelf (mijn moeder dus) gezegd, nee 'naam', ik zal geen oma worden, dat moet ik maar accepteren. Het kan niet en het zal niet gaan gebeuren". Ik: Toch is het waar mam, ik ben 8 weken zwanger, nu is het afwachten of het nog langer blijft zitten. ENFIN Het heeft een uur geduurd voordat mijn moeder wat kon zeggen. Zat nog steeds aan de eettafel, waar wij koffie en thee hadden zitten drinken om zgn de vakantie te bespreken. Met haar handen op haar voorhoofd en zei: "Ik word oma"!! Dat heeft zij meerdere malen herhaald. En begon te huilen Mijn vader is daar dus wat voorzichtiger in. En logisch, het is zo vaak fout gegaan. Voor deze zwangerschap had ik ook een MK. Toch (hoorde ik van mijn moeder), was hij meteen heel enorm bezig plannen te maken (hele handige man), wat betreft de meubeltjes voor op de dus toekomstige kinderkamer etc. Tja, misschien vinden jullie het stom dat ik dit schrijf, maar bewaar alsjeblieft toch nog wat hoop. En ik hoop ook stuk voor stuk, dat jullie allen zwanger worden. Ikzelf zit nu met dikke dikke tranen in mijn ogen, zo emo. We hebben een wondertje in huis! Graag willen we nog een wondertje. En vandaag is weer een nieuwe stap voor een nieuw begin naar hopelijk een nieuwe goede zwangerschap. AMEN
Dank je wel lieve ZVDH, voor je verhaal. Prachtig, ik lees het terwijl ik in de wacht sta bij de kliniek.
Dank je Loe en Yaraah. Loe: ik hoop dat het snel wat duidelijker voor je gaat worden. Voordeel: je hebt nu met de kliniek te maken en niet meer met het rot ZH. Toevoegen: Wachten tot 6 november .... grrrr. Gelukkig is dat nog DEZE week. Hoe ervaar je het zelf op dit moment? Yaraah: ik ga ff voor je blazen hoor: Pfffffffffffffffffffffffffff Pfffffffffffff Pffffffffffffffffff Pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff Pfffffffffffffffffffff Sammie: GDVR, dat is lekker zeg. Meisje meisje wat een ongelooflijke pech zeg . Sterkte en ik hoop dat het snel voorbij is, die allergie.
Ik mag niet komen, hoest nu bloed en heb 39.0 graden koorts, en de kenmerken komen overeen met Mexicaanse, als het morgen erger word moet ik naar het ziekenhuis.
Jeetje Sammie! Ik weet niet wat ik moet zeggen. Wat KLOTE voor je zeg. En hoop voor je dat je niet opgenomen hoeft te worden. Sterkte meid, heel veel sterkte Een hele stevige HUG voor jou
Zijvandehoek... Wat een mooi verhaal...... Mijn vader heeft mijn eerste zwangerschap compleet genegeerd... zelfs toen ik 8,5 maand zwanger was.... en er dus niet meer omheen te kijken was... lukte hem het nog... HIj schaamde zich voor mij en mn zwangerschap... Heb vanochtend toch maar getempt... weet niet zo goed wat ik nu moet.... eerst zij vriendlief.. over half jaartje derde... gisteren was het dat we toch zouden klussen... en uiteindelijk weet hij opeens niet of hij uberhaupt nogwel wil.... (tenminste dat begreep ik eruit.... en dan zijn WIJ vrouwen 'vaag'..)
@ Sammie, heel vele beterschap meis! Hoop niet dat je de mexicaanse griep hebt!! All, Temp was hier vanochtend 36.7... Ik snap echt niks van deze achterlijke temperatuur.. Hij wankelt alleen maar.... Is dit nu erg wat er gebeurd?
Had al een ovulatietest gedaan, die was negatief. Daarom denk ik ook dat het een vals positieve test was. Maar het zag er toch gek uit. Maar nog maar een maandje wachten en we kunnen er weer voor gaan! Het kriebelt wel enorm hoor... Jouw temp is trouwens idd best raar... @ Sammie: jeetje, heftig zeg! Hoop dat het meevalt en dat je gauw opknapt. Enneh... je kaartje is prachtig! @ Mosa: wauw, 40 weken! Dan ben je langer zwanger dan ik ooit geweest ben Dit is de laatste keer dat ik je feliciteer hoor, volgende week moet ze er zijn. @ Seth: wat naar dat je vriend zo raar doet. Maar er is dus een kans dat hij helemaal geen 3e wil? Dat lijkt me wel heel naar... Sterkte! @ ZvdH: mooi verhaal zeg! Erg leuk als je ouders zo gelukkig zijn met je zwangerschap! Hopelijk zijn ze gauw weer blij @ Loe: jeetje zeg, alweer in de onzekerheid... Hoop dat je gauw ongesteld wordt zodat je verder kunt! @ Butterfly: weer 37,1? Da's toch best netjes! Ik ga voor je duimen! @ all: temp hier ineens 36,4. Veelbelovend dus! Maar ik denk dat het nog wel een tijdje kan duren voor er een ei springt. Fijne dag nog!
oooo dat is minder dan marb.... haha ja een rare temp past bij rare mensen nee zonder grappen... Ik snap het niet meer... Overigens was mijn ovulatietest vandaag negatief, dus misschien betekend die verlaagde temp dat de HCG uit me lichaam is??? En nu maar hopen dat ie weer hcg aan gaat maken
Meiden, dank jullie wel voor de felicitaties @ Loe, gatver Loe, ook nog geen kruis meer Ik snap wel dat FF het gedaan heeft, maar erg vervelend dat je nu niet eens weet of je wel een eisprong hebt gehad (maar wel aan de hand van de progesteronwaarde toch?) en wanneer je ongesteld gaat worden Ik neem tenminste aan dat je nog niet ongesteld bent? @ Zijvandehoek, heel veel succes vanmiddag! En heel mooi verhaal, super dat jullie uiteindelijk Mees hebben gekregen en hopelijk over niet al te lange tijd een broertje/zusje voor hem! @ Sammie, wauw, wat een mooi kaartje weer! O jee, een latex allergie God, nu ook nog griep, het zit je ook echt niet mee zeg :x Sterkte, ik hoop dat het allemaal meevalt! @ Seth, hoe voel jij je? Wat een onzekerheid over wat je man nu precies wil zeg Misschien toch maar eens even om de tafel gaan zitten met z'n tweetjes! @ Babii, je hebt kans dat deze temp eenmalig is, en dat hij morgen weer hoger is. Pffffffffffffffffff pffffffffffffffffffff pfffffffffffffffffffff pfffffffffffffffffffffff!!! @ Marb, spannend hoor, dat jullie er over een maandje echt weer voor gaan! Ik kan me voorstellen dat het kriebelt! Ik hoop ook dat je me binnen een week kunt feliciteren met ons meisje, en niet met 41 weken zwangerschap
hoi meiden Ricmar: tjee meis, hoop dat ze je bloeddruk snel onder controle hebben.... Sammie: oh meid, dat is schrikken. Hopelijk hoef je niet opgenomen te worden, heel veel beterschap en sterkte Loe: ppffff meis, dikke knuf Zijvandehoek: vond heel mooi wat je schreef Seth: wat naar van je vader, dat ie zo reageerde!! En vreemd van je vriend dat ie nu zo vaag doet........ hopelijk komen jullie er snel uit! Marb: raar, maar waarschijnlijk inderdaad dus nega....... nu dan maar op naar die posi ovu test! Mosa: jij 40 ik 10, hihi Verder iedereen die ik vergeten ben veel succes twinny