Mosa, da's ook een mooie datum. Maar in het weekend is Mosaman ook lekker thuis toch? ZvdH, sterkte met de gebroken nachten. Jasper is tegenwoordig ook vaak weer een keer 's nachts wakker. Meestal 1x rond en uurtje of 3. Ik voel me nog niet de oude hoor. Gaat niet in je koude kleren zitten zeg maar. Dus af en toe vloeien de tranen hier behoorlijk. Maar ik wil wel weer verder en dan moet je er niet te veel bij stilstaan.
Ben ik wel met je eens hoor, heb de afgelopen tijd ook alle kasten uitgezocht en opgeruimd. Nu heb je de tijd ervoor en na de bevalling een hele tijd veel minder, dus dan zijn dat mooie klusjes voor nu. En je wilt ook alles netjes hebben voor als het zo ver is, heb ik tenminste. @ Babii, het blijft afwachten, maar ik vind je kaartje erg mooi! @ Maranka, logisch dat het niet in je koude kleren gaat zitten, het blijft rot en oneerlijk natuurlijk! En mijn vriend werkt helaas altijd op zaterdag, dus we hebben alleen op zondag weekend. Op woensdag is hij verder altijd vrij.
Nesteldrang... Bij mij was het een iets ander verhaal... ik kon bijna niet meer lopen door BI.. had ik eerste zw. al en tweede nog erger (heb vanaf week 17 zittende geslapen...). Kon dus niet zo veel doen in huis...(lees:niks) maar voor de bevalling.. moest en zou ik wat doen.... wat mn lichaam niet echt ten goede kwam... Maranka begrijp t ... gewoon laten gaan hoor die tranen... vooral niets opkroppen...
Precies. Ik ben ook iemand die alles graag op orde heeft. Na de bevalling heb je idd geen tijd meer om bepaalde klussen te doen. Ik ben tijdens de zwangerschap, heel ver in de zwangerschap zelfs. Heeeeel veel schilderwerk binnen en buiten gaan doen. Ik heb niet alles klaar gekregen helaas en ik merk dat ik nu alweer een jaar verder ben en het lukt NIET om ff wat te gaan schilderen ofzo. Dan moet je tussendoor van je werk af en daat gaat niet. Geen schoonmaak drang en ook geen augurken drang. Just beïng MeMyselfAndI en voor jou: Just BeYourselfAndJoe
Dat begrijp ik maar al te goed Maranka. Pas had ik dus een stel goede vrienden (+een gyn erbij) te eten. Terwijl we aan het praten waren, hadden we het even over mijn MK. Begon normaal, maar na twee zinnen stokte mijn verhaal en kwamen de tranen. Ik had het al een plaatsje gegeven en heb er ook 'vrede' mee, maar toch ligt het gevoeliger dan je soms denkt. Het verbaasde mij dus echt op dat moment, dat ik intens verdrietig werd. Ik ben gestopt met vertellen. Dus sterkte meid. Ik hoop dat je het voor jezelf een plaatsje kan geven, maar laat je gevoel je gevoel. Je bent een mens
Heb net even de KV test van gisteren gepakt, en je ziet duidelijk verschil Hij is écht duidelijker ! En heb net stiekum nog een matCare gedaan en daar is het streepje ook al beter op te zien ! Hoop echt dat de streep zondag duidelijker is ! En ik evt maandag de CB kan doen !
@ Seth, oh bah, bekkeninstabiliteit Vreselijk zeg! Ik heb wel af vanaf 10 weken rugklachten waarvoor ik bij de fysio heb gelopen (er blijken een aantal rugwervels scheef te zitten), dat was en is al geen pretje maar bekkeninstabiliteit lijkt me helemaal wat! Zolang ik maar alles in etappes doet, lukt het nog wel (en soms niet, en dan heb ik er meer last van ). @ Zijvandehoek, ik heb ook nog geen augurk gegeten sinds ik zwanger ben hoor En ik hoop nog steeds voor de 13e te bevallen, maar we zullen het zien Een weekje is ook nog wel te doen natuurlijk! @ Butterfly, dat móet een goed teken zijn Streepjes worden niet duidelijker als je niet zwanger bent natuurlijk! Hopelijk kun je idd snel die van CB doen en zijn al je twijfels weg! @ Loe, hopelijk is je gesprek goed gegaan!
Goedemiddag, B-Fly, Spannend! Mosa, laat de kleine maar komen! Sorry dat ik hier niet veel reageerde, gisterochtend had ik geen koorts meer, en dacht ik dat het beter ging, vriend en ik waren 5 jaar samen en hadden al gereserveerd om uit eten te gaan en dat waren we gister avond ook gewoon gegaan (2 uur lang). Het was erg gezellig, maar helaas kreeg ik gister avond weer verhoging, en heb ik de hele nacht liggen rillen van de kou en zweten.. Dus vanochtend onwijze hoofdpijn en erg neusverkouden erbij.. Heb wat discussie gehad op mijn andere topic, want ik zou onverantwoord zijn geweest, om toch naar buiten te gaan, en zou "iedereen"maar expres willen aansteken...(wat ik natuurlijk niet zou willen doen...) Dus mijn hoofd liep even over Loe, raar kaartje... succes vandaag! Ik duim voor je! Laat je wel weten hoe het was?!
Nou jaa.... Alsof iemand dat express wilt doen.. Maar goed, hoop dat jeje snel weer een beetje beter voelt meissie !
Inbraak BF, duim voor je op een knallende test. Sammie, volgens mij als je de Mgriep hebt is het volgens mij al niet meer besmettelijk. Alleen tijden de incubatietijd volgens mij. En dan nog als jij denkt je beter te voelen en het gewoon wilt vieren met je ventje moet je dat lekker vooral doen. Straks moet iedereen zich nog gaan opsluiten omdat je een griep verschijnsel hebt en anders maar express iedereen aansteekt. Tsss. Trek je er niets van aan !
Sammie, lieve meid doe je rustig aan! En laat je niet opnaaien m.b.t. dat je mensen wil aansteken . Net was Ikdus zegt, het is alleen besmettelijk in de incubatietijd ... Ziek goed uit meis!
Hoe vroeger je tempt hoe lager je temperatuur ook is. Vaak scheelt het 0.1 per uur. @ BF, spannend meid!!! Nu over 2 dagen nog eens testen? Dan zou ie al wel duidelijker moeten zijn! @ Sammie, ik hoor weleens om me heen dat je mensen besmet vóórdat je zelf echt de griep hebt.. Heb geen idee of je dus mensen kon besmetten met de mex. griep, maar geloof echt dat het voor de tijd gebeurd..
even een update. vandaag voor controle bij tandarts, ontsteking zit tot ver in de kaak, hij gaf aan dat ik echt wel veel pijn moet hebben. Tja duhh.. Koude wind van zijn aparatuur deed nu ook nog zeer en men kan er dus niks me, nu maandag naar de kaakchirurg voor consult, en dan planning maken om hem onder narcose er alsnog uit te laten halen. Nou daar ben ik mooi klaar mee...
Och, Ricmar dan sta je ook met je rug tegen de muur zeg. Had je niet meteen een spoed afspraak kunnen krijgen. Lijkt mij niet te harden. Moet je nog twee dagen met zo veel pijn . Ik heb met je te doen hoor. GDVR, waarom nou!
Helemaal eens. Ik zou dit niet pikken hoor. Hup naar de Noodpost en ze gaan je maar mooi helpen. Straks volgt er nog een afspraak na de afspraak. Wil je niet opjutten, maar ik zou toch ff wat meer gaan eisen hoor. Dit is onmenselijk.
@ Ricmar, oh meis wat een ellende allemaal en daar loop je dan rond met die pijn... Vind het verschrikkelijk dat ze je zo lang laten zitten, dat snap je toch niet. - Zou het ook proberen te verplaatsen dat het eerder kan zoals de andere meiden zeggen, want dat is toch niet vol te houden? Snap niet dat die mensen dat zelf niet door hebben daar :x