ja maar wat moet ik het is al weekend, we kunnen nu ook niks, moet toch gepland worden... Ok moet vrij zijn en maandag om 10.15 uur ben ik aan de beurt. dus zal wel dinsdag worden ofzo (hoop ik )
@ Sammie, ik geef je groot gelijk dat jullie gezellig uit eten zijn gegaan gisteren! 5 jaar samen (nog gefeliciteerd trouwens ) moet je wel vieren natuurlijk, en het is idd zo wat de andere meiden zeggen, het zal nu al lang niet meer besmettelijk zijn. @ Ricmar, ah nee toch Wat zal dat verschrikkelijk veel pijn doen zeg! Ze hebben toch ook weekenddiensten (en voor spoed kun je altijd terecht toch, en dit is echt spoed!), ze kunnen je nu toch niet zo het hele weekend laten lopen Wat klote zeg, het zit je ook écht niet mee hè?! Dikke knuffel!
Heeft mijn harde duimen van laatst toch geholpen..hihihi.. Ik las verderop dat je er weer een paar testjes aan hebt gewaagd??!! Vind het echt super fijn voor je meid!
Goedenmiddag (nog net): Butterfly, succes met de testen. Ik weet t niet zo goed, ik kan de streepjes niet zo goed zien, maa rik heb ook echt domme vermoeide ogen van dat autorijden! Mosa, hoe ist nu dan? (voor de verandering vraag ik dat he) ZVDH, hoe ist bij jou? Marb, spannend misschien wel een ei? Sammie, zeg als je aan Sammie komt, kom je aan ons hoor! 'Onze' Sammie zou zoiets nooit met opzet doen. Zo! Sorry, verder niet gelezen, sorry wie ik vergeten ben. Oja, de rotpijn kies/tand! O jejejejeeee. Geen apexresectie meer dan Ricmar, bij de kaakchirurg? hebben ze nou die noodvulling eruit gehaald of niet? Wat een drama meid. Sterkte. All, op gesprek geweest. Nieuwe gyn (wist ik al hoor, de naam kende ik al). Ik steek mijn betoog af. Meneer had mijn spullen al voor zich liggen, ik had mijn tempkaartjes bij me en het progesterongehalte. Nadat ik klaar was met blaten zegt ie: ja, ik weet t. O....Hij had zich echt verdiept in mijn ellende blijkbaar. Clomid was niet de oplossing en 19 als progesteronwaarde was niet ok. Minimaal 25 moest het zijn met clomid. Ik heb gekregen: fostimon. Een fsh stimulerend hormoon. Eentje die ik met naalden aan moet maken en bij elkaar moet opzuigen enzo en in mijn buik moet spuiten. Dat heb ik dus net voor de eerste keer gedaan. Het zorg voor follikelgroei EN slijmvliesopbouw zo heb ik begrepen. Over een week terug. Als deze maand niet aanslaat, schrijft hij als hij zich daarin kan vinden de verwijzing voor het Spaarne om de verklevingen weg te halen. Hij heeft nog een echo gemaakt, kon mijn baarmoedermond slecht zien, dus misschien toch wat verkleefd. Dat ik spotting had, vond ie niet gek. Er viel niets om af te breken, want mijn slijmvlies vond ie veel te weinig opgemaakt, ook al was het na de clomid 7 mm. Minimaal 1.1 cm zegt hij heb je nodig. Dus weinig af te breken, weinig ongesteld. Nu probeert hij dus mbv de fostimon mijn hersens weer aan te zetten tot het beginnen van een normale cyclus. We wachten af. Ikhoop het. Help me hopen dat dit aanslaat en dat ik niet alsnog naar Haarlem hoef!
Loe, fijn dat je het idee had dat deze gyn zich in je situatie verdiept heeft! Ik heb echt nog nooit gehoord van fostimon, maar hoe je het uitlegt, klinkt het niet verkeerd. In ieder geval fijn dat na één ronde al duidelijk is dat clomid niet werkt, en fijn dat nu eindelijk eens iemand toegeeft dat een progesteronwaarde van 19 niet voldoende is! Hoe denk je er nu over? Zie je dit zitten? Wel fijn dat je dit nu een maand moet proberen en dat je anders wel doorverwezen wordt, ik heb nu eindelijk het idee dat ze er echt eens serieus werk van gaan maken of niet?
ja dat denk ik ook. Deze doc had zich ingelezen in mijn verhaal. Liet mij uitrazen, maar gaf mij het idee dat ik hem niets nieuws vertelde. Hij vroeg wanneer ik dacht dat ik ongesteld was geworden. Eh..........vijf dagne geleden? Geen idee zeg. Ik pruttel nog steeds. Ja, was super blij eigenlijk (gek woord) dat hij 19 te laag vond. Hehe. Hij zei: je moet geen sokken gaan stoppen als ze kapot zijn, je moet nieuwe maken. Dus zei hij: je begint bij de fsh, in de hersenen. Die gaan we stimuleren en dan krijg je hopelijk goed slijmvlies en wordt de cyclus vanaf het begin 'geholpen'. Punt blijft wel dat deze hulp het gevolg is van de rotzooi die het ziekenhuis heeft achtergelaten. IN de bijsluiter staat dat er na de fostimon (ik had er ook nog nooit van gehoord) pregnyl aan te pas komt, maar ik weet niet of dat in mijn geval ook zo gaat zijn. Hehe. Wat een actie he. Ben blij met die man.
Loe, klinkt idd als een heel daadkrachtige gyn, en laat dat nu precies zijn wat jij nodig hebt Fijn hoor, hopelijk geeft dit je weer wat moed! En dat sokkenverhaal klinkt eigenlijk ook heel logisch Het is fijn dat ze het nu bij de begin aanpakken! Ik ben erg blij voor je dat er nu eindelijk weer eens wat gaat gebeuren en ik ga natuurlijk heel hard hopen en duimen dat dit dé oplossing is voor jou!
Thanx Mosa! Tja, en dat sokkenverhaal, da's een goede he! Ja, ik hoop ontzettend dat dit helpt. Als het niet helpt, is het dus vrijwel zeker dat het de verkleving opnieuw is. Hij zei: eenmaal verkleving, verkleeft vaker. Zeker in de buik (nou weet ik gelukkig niet of ik die dingen in mijn buik heb). Ik verloor wel iets bloed, dus helemaal potdicht kan het niet zitten. Maar hopelijk nog voldoende opening om weer normaal een cyclus te krijgen. Hoe gaat het nou met je????
Met mij gaat het nog hetzelfde Nu weer iets buikpijn, maar dat heb ik deze week al wel vaker gehad, dus ik hecht er geen waarde aan. Maar ik heb geen flauw idee wanneer er nu wat gaat gebeuren, dus ik laat het maar over me heen komen. Vandaag in ieder geval best actief geweest, en ik moet zeggen dat me dat ook wel goed doet. Ik zit nu voor mijn gevoel beter in mijn vel dan bijv. eergisteren, toen voelde ik me niet lekker en toen had ik het wel even gehad. Maar ik heb besloten nu voor 09-11-09 te gaan (aanstaande maandag)
@ Ricmar, wat vreselijk dat ze je zo laten lopen zeg Hopelijk kun je het weekend een beetje normaal doorkomen. @ Loe, klopt op de foto's zijn ze niet ''wauw'' ! Maar in het echt zijn ze d'r wel En fijn dat er eindelijk wat meer actie ondernomen word ! @ Mosa, 09-11-09 it is
@ Ricmar, verdorie inderdaad waarom laten ze je zo lopen? Heb net een ovu test gedaan, omdat ik al dagenlang veel slijm verlies. Ik kan absoluut geen ei hebben (gisteren was alles leeg vanbinnen volgens de gyn)... Dit is het resultaat, niet positief, maar wel donker of bijna posi toch? PS alles van me HCG injectie is al me lichaam uit hoor . Dat is ook gewezen uit me bloed haha en uit me testen van de afgelopen dagen Waren allemaal negatief... http://i33.tinypic.com/23s7pl1.jpg
Dames ik spam misschien wat minder als eerst...maar lees nog genoeg mee hoor..... Babii... Meid ik hoop dat het ++ tekenen zijn voor een ++ test.... We zijn hier rond te tafel gaan zitten.. nouja.. we hebben een rechthoekige tafel... en mag binnenkort hier voor het echie meegaan ipv spek en bonen.... Vriendje had het over 2 maanden... al kwam hij vandaag uit zichzelf dat ie misschien toch wel nu wil.... maarja zolang die rode vlag uithangt zal er sowieso niets gebeuren... dat is wel heeeeeel veilig... hahahahaha...
Oooo wat spannend Seth!!! Ja van me injectie is dit echt niet meer Heb eergisteren een zwangerschapstest gedaan en die was negatief . Dit is hem nu helemaal klaar met opdrogen enzo: http://i36.tinypic.com/2uyj9km.jpg Rechts is de teststreep...
Babii Ziet er goed uit hoor.... maar ik heb een goed gevoel.... over je.. zeker door wat je geschreven hebt... maar wil niet dat je straks dippie bent... dus zullen we gewoon afwachten....... niet dat dat meevalt natuurlijk....
Haha, je bent een schat seth.. Had ik dat positieve gevoel ook maar, maar door al die tegenslagen durf ik niet te hopen en blijf ik zeggen dat ik niet zwanger ben... Hmmm door wat ik geschreven heb,,, Over me mams? xx
@ Babii, ziet er volgens mij goed uit, spannend hoor! En ik kan me voorstellen dat je terughoudend bent, het blijft ook altijd afwachten, maar nog een paar daagjes geduld hebben! @ Seth, wat fijn dat jullie er over gepraat hebben en dat jullie er toch weer voor gaan!
Nou Loe, dát is fijn om te lezen! Ben super blij voor je. Ik merk dat je je meteen een stukje lekkerder voelt. Je hebt duidelijkheid en je hebt het idee dat je NIET tegen een muur lult en dat jij er met je rug tegenaan staat. Heerlijk voor je. Jammer weer van de verklevingen, maar blijf positief kijken hoor. Ben erg blij dat deze man met je mee denkt. Heel fijn! En nu lekker relaxen met Loeman. HUG HUG En de beste gyn is toch van de kliniek? Mosa: Yep, de laatste loodjes. Ik snap heel goed dat je het wel zat bent. De pijn in de buik zijn ook je darmen niet? Er is natuurlijk steeds minder ruimte voor je onderdelen daarbinnen. Zijvandehoek denkt nog steeds vrijdag de 13e. En hoezo een rotdag ... echt niet, mijn grote mannetje is dan jarig Wie luv det kijnd of deejs Babii: Ie is wel super duidelijk hoor Ricmar: Als het niet meer te houden is, wat volgens mij eigenlijk allang zo is, ga je hup ... naar de Spoed hoor. Laat ze maar gaar koken daar :x. Nood is nood!!! Desnoods ga je daar op de grond liggen en schreeuw je het uit. Ze moeten je gewoon helpen. PUNT Seth: Fijn dat jullie rechthoekig hebben gezeten, om alles te bespreken. Heeft hij ook geuit, waarom hij er van de week anders over dacht!? En Djaar: Mocht je het lezen. Ik ben zo blij voor jullie en hoop voor jullie dat je snel het gevoel hebt, dat je kan genieten. Ontspannen genieten. Nog ff en dan is de echo. Zo gaaf.
@ ZvdH, hoe gaat het met je??? @ Mosa, nog geen beebje hihihihihihi ik zit hier steeds te koekeloeren om te kijken of er al weeen zijn hihi.
Dames, fostimon is hetzelfde als puregon en Gonal-F. Dat weet ik dan ook weer. ZVDH, hoe gaat met je benen?