Goedemorgen meiden ! *EGO* Hier temp weer 37.1 .. Heb ook toch nog maar een testje gedaan .. Je ziet hem weer zonder te draaien maar nog steeds erg licht, heb wel het idee dat hij wel iestje donkerder word. Maar kan dat dan echt, laat hCG aanmaken?! Word er wel erg onzeker van.. Weet nog steeds niet, ben ik nu zwanger of niet? Ik ga woensdag de CB doen, als ik nog steeds niet ongi ben en een hoge temp heb. Foto staat in me album !
meid, echt erg dat je nog steeds geen knalduidelijk streepje ziet, maar het kan echt hoor laat hcg aanmaken. ik blijf duimen voor jou
Ja meid, dat kan echt.... Zijn vrouwen die later dan een week overtijd pas ++ testen.... en later volgens de echo toch echt zo lang zwanger blijken te zijn.... hadden bij de januarimama's ook zo een.... en gewoon bevallen van een gezonde dochter hoor... en gewoon bij de uitgerekende datum... Ze zeggen wel eens dat het kan als je een "late innesteling" hebt... hier nog weer 36.8.....
hahahaha dan heb ik er nog een.... mijn moeder teste met 10 dagen overtijd nog negatief.... en tatatata...... die negatieve test is nu tegen je aan t typen...
Hoi meiden, FF snel hoor. Wij gaan zo winkelen. Een stel mooie dure goeie schoenen kopen voor mijn man. Voor zijn verjaardag. Mees heeft de nacht doorgeslapen en wij dus ook. Zaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalig. MaRANKA, dank je. Jij had ook van die mooie gekleurde benen dus.. Groets, we gaan weg
Veel plezier vandaag ZvdH! Ja mijn benen zagen er ook erg mooi uit. En bij de way, ze zijn nu weer lelijk. de aders zie je weer bovenop liggen Jak! Yaraah, super mooi kaartje. Bfly, ik blijf duimen, maar ik weet het niet. Lijkt wel verdacht veel op mijn testjes. En je weet hoe dat is afgelopen. Kom zo nog wel even spieken hoe het met de rest is.
@ Maranka, ja daar ben ik dus ook super bang voor. Alleen scheelt het dat ik nu ook echt symptomen heb die ik de vorige keer niet had. En dat geeft mij een klein beetje hoop. En dat mijn temp natuurlijk zo blijft. Ik ga morgen niet meer testen, maandag weer. @ Seth, ik hoop dat ik je moeder na mag doen Denk ook dat als ik zwanger ben de afspraak met de gyn gewoon laat staan, om te kijken of het goed is.. Zou dat mogen? Of zal ik dan gewoon zeggen dat ik overtijd ben en niet getest heb?
butterfly... het heeft eigenlijk ook weinig nut om elke dag te testen.... HcG verdubbelt om de 2 dagen..... Maranka Ik begrijp wat je bedoelt hoor... maar tis bij iedereen anders... Mijn digitale teststrepen waren echt heel duidelijk en zelfs dat zegt niets... en sommige blijven "onduidelijk testen,... of moeten bloed laten prikken om idd een zwangerschap vast te stellen... het is bij iedereen anders.... en gelukkig maar.....(hopelijk zijn alleen wij tweetjes.. "beetje" hetzelfde) en de rest hier anders.... knuffel.... Sammie rot voor je.... maar misschien wel beter.... Niet lullig bedoelt hoor... maar bedoel omdat je mex.griep hebt gehad... en die hoge koorts... (ik zou me iig er wel druk om gemaakt hebben of alles dan goed zou zijn) Heb je dat iig gehad.. en is je lichaam klaar voor de volgende ronde...
@ Seth, ja klopt.. Maar het is zoo verslavend. Puur omdat ik wil weten, is het nou of niet? En op die vraag wil ik heel graag antwoord. Volgens de site bij banners, zou ik nu dan 4 weken zijn.
Happy shopping. Wij krijgen opa en oma op bezoek, das toch heel andere koek. Sammie, we gaan samen he. Echt. Maranka, hoe gaat het met je? Mosa, joh, je krijgt een hoop aanwijzingen he dat het binnenkort gaat beginnen, laat het dan nu maar komen. B.fly, ik duim voor je hoor. Yaraah, zwaaaaaaaai. All, de bekend 37.0 is weer in beeld.Ik heb mijn kaartje gescheiden op mijn gewone lf van 12. Leek me het beste. Vanavond weer spuiten.
Begrijp je gevoel hoor... Ik heb met mezelf afgesproken dat ik "volgende" keer.... iig later ga testen, maarja... wie zegt dat ik dat vol houd... Tja... en ook al krijg je duidelijk antwoord.. (kijk maar na mijn album) dan is het nog afwachten...... pffff wat dat betreft heb ik nog wel een paar ideeen voor de ideeenbus van moedernatuur...., maarja zijn er hier wel meer... Ik hoop dat de daagjes wat snel gaan voor je... en voor die twee knallende strepen natuurlijk...
Succes met het spuiten Loe. Sammie, he bah meid. Knuffel. Bfly, hopenlijk zit je eigen gevoel goed meid. En kijk eens in mijn album. Toen ik een heel licht streepje op mijn KV had gaf de Cb digi ook al zwanger aan. Hoef je lekker niet zolang te wachten.
@ Seth, ja dan heb ik ook nog wel een paar ideeen @ Maranka, ik wilde de cb eigenlijk ook vandaag doen, maar nu kan het niet meer omdat het geen ochtend urine meer is. Al is mijn middag urine donkerder als de ochtend. Maar denk dat het toch beter is om tot maandag te wachten !