Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Seth

Seth Niet meer actief

nouja... kan paar tiende schelen (hoger of juist lager) en een onduidelijk beeld geven...
    temperaturen na het wakker worden, op dezelfde tijd en voor het opstaan...

2. M02

M02 Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.372
    0
    36
    Rond 6 of 7 uur. Heb nu vakantie want anders moest ik er altijd om 6 uur uit. Vandaar. Ik wacht wel af en zal komende dagen vroeger tempen.
    Hoi Markanka!!

3. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    hihi een K te veel.

4. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Dag dames,

Eindelijk even tijd! Pfff... :)

@ Sammie: nee zeg... :( Wat naar voor je. En dat nog bovenop je griep. Sterkte... :(

@ Mosa: nog steeds niets?! Grmbl. Heb steeds het gevoel dat je het morgenavond begint en dat je dan 09-11-09 bevalt. Mooie datum toch? Maar vandaag nog beginnen is beter ;)

@ Butterfly: bleeegh, nog steeds geen duidelijkheid. Wat irritant zeg. Succes met wachten tot maandag dan!

@ all: temp weer 36,6... :( Geen kruis dus. Wie weet morgen weer hoge temp...?

Fijn weekend nog!

5. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Marlayne, ik denk dat je eisprong idd geweest is, alleen ik denk een dag later dan FF aangeeft.

@ Marb, ik stem voor jouw voorgevoel, morgenavond beginnen met en maandag bevallen :)
    Balen dat je temp 36.6 was ;) Hopelijk vanaf morgen idd weer een hoge temp, anders is het nog niet duidelijk of je eisprong nu geweest is.

6. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

4 apr 2008
    2.746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    Dag meiden.

Nou had vanmiddag toch de CB digitaal gedaan STOMSTOMSTOM. Maar goed. Zei natuurlijk niet zwanger.
    Ik helemaal verdrietig. Hubbie heeft me goed getroost. Die zei het komt wel meisje.. Heel lief. Ben nu aan het werk dus even lekker afleiding. Maar dan denk ik dat ik niet zwanger ben. Dus dan zijn die streepjes allemaal vals?? Pff.. ga maandag maar de laatste test doen en daarna geen idee.......

7. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    B-fly, met een cyste kan je ook continu zeer licht positief testen.
    Je lichaam denkt dan dat je zwanger bent (met alle symptomen) maar je bent dan niet zwanger.
    De uitslag kan ook onnauwkeurig zijn als er veel eiwit in je urine zit, bijvoorbeeld bij een blaasontsteking.

Ik hoop gewoon dat hij duidelijker word, maar ik twijfel, sorry.

8. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

4 apr 2008
    2.746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    Dan moet ik al een hele tijd een cyste hebben, want ik test heel vaak licht posi.... Maar met een cyste word je zeker niet ongi of wel?
    Blaasonsteking heb ik niet.

Ben dr helaas ook bang voor.. :( Heb de moed al op gegeven hoor, en wacht nu mijn ongi af. Doe wel mijn laaste testje maandag nog.

9. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    He bah BFly, nou voel ik me rot dat ik je een beetje heb aangezet om te testen. Hele dikke knuffel meid. Wat balen.

10. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

4 apr 2008
    2.746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    Niet doen gekkie.. Ik wilde het zelf, om van die onzekerheid af te komen. Werd gek van mezelf :) Nu maar hopen dat die 19 november snel mag komen ... Eindelijk naar de gyn :D

11. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Hopenlijk krijg je daar duidelijkheid meis. Want dit is ook niks! Elke keer weer hoop die onderuit gehaald wordt.
    Een rot gevoel!

12. Loe

Loe Niet meer actief

Ja ja Mosa, 9-11-09 he! Ik snap wel dat je zegt morgenavond beginnen hihi. Joh, begin 'gewoon' op de dag zelf! haha, nog beter toch? Valt me wel op dat het heel vaak 's nachts begint he?

Markanka, je laat me lachen.

Sammie, ga je nou met me mee dan?

B.fly, ach meid je kent mijn idee ervan, had zo gehoopt dat het positief was voor je, maar dan ga je nu ook gewoon mee volgende ronde!

All, die spuit deed pijn! jeu zeg, zo'n gevoel van een schaafplek aaien als je die vloeistof spuit. Heb m halverweg maar dr uit gehaald (uit mijn buik) en op een andere plek verder gespoten, dat ging beter. Heb nog steeds wat bloedverlies (minimaal hoor) als ik wat harder pers. Eingelijk heb ik driekwart van de maand nu ietsie gebloed (hoef niet eens een inlegkruisje in, is alleen met afvegen). Raar hoor.
    Wel denk ik: als nou alles potdicht zit, dan bloed je toch ook niet? Of ben ik nou te positief. Nou ja, we zullen zien.

13. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Natuurlijk :D * Pakt de hand van Loedinnetje vast, en loopt samen naar de Augustus mama's!*

14. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Foei Loe, jij ook al een extra K! Grrr!

En.. gewoon hoop houden hoor. ( durf echt niet te zeggen of je wel of geen verkleving hebt. Maar ik hoop van harte van niet!)

15. Loe

Loe Niet meer actief

nou, ik hoop het ook. Heel hard. Ik zei laatst: ik heb echt altijd pech, waarop mijn zeer positieve ingestelde vriend zei: jij hebt gewoon niet zoveel geluk. Pff...
    Laat me nu maar 1 keer wel geluk hebben dan! Bitte......

Hups, augustusmama's is ook leuk. Lekker puffen in een koud bad ofzo.

16. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Wat een goeie opmerking van Loeman!
    En... augustus here we come!

Ben even eten....

17. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Butterfly, wat ontzettend balen :(
    Ik kan me voorstellen dat je er toch wel erg van baalt, gelukkig kon je mannetje je troosten!
    Nu echt maar even wachten tot maandag en dan verder zien.
    Knuffel!

@ Loe, wat vervelend dat de spuit zetten pijnlijk was! Ik zou echt niet weten of je kan bloeden als je verklevingen hebt :( Ik denk eigenlijk van wel, want Nijntje werd toch ook ongesteld? En ik ga erg hard voor je duimen dat je nu idd een keer geluk hebt, dat heb je zeker verdiend!
    En volgens mij beginnen idd de meeste bevallingen 's nachts, waarom weet ik niet.

@ Maranka, hoe gaat het met jou?
    En hoe is het met je vader, als ik vragen mag? Als je het daar niet over wilt hebben, dan moet je het zeggen hoor!

18. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

4 apr 2008
    2.746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    *pakt ook Loe d'r hand en de hand van Sammie, daar gaan we dan * :D

@ Mosa, idd eerst maandag maar eens afwachten en dan zien we wel weer verder. Enne de 09-11-2009 schiet al op hé ;)

19. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Butterfly dikke knuffel, maar geen bloed??
    blijf dan toch voor je duimen (ik ben eigenwijs ik weet het)

ego raar hoor normaal voor ongi al dagen bruin en nu nog niks...
    ook geen spotting gehad deze ronde en nu weet ik dat ik echt niet zwanger kan zijn snapt iemand hoe het dan kan dat ik andere maanden wel spotting heb?

20. Seth

Seth Niet meer actief

Dit is volgens de vk's van deze site niet waar...
    had maandag deze vraag gesteld omdat ik troebele urine had.. en opeens negatief testte....

Deel Deze Pagina