Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    Hallo lieve lieve meiden,

Ik schrijf hier maar even een klein berichtje, want zag dat ik 2 krabbels had van Zeehondje en Nijntje

Hier gaat alles gelukkig wel goed. We staan nog steeds wel op de "pauze" modus en helaas gisterochtend weer ongi geworden. Maar gelukkig een nieuwe baan gevonden. Dit is mn 6e week als budgetbeheerder. We hebben het gigadruk want er zijn nogal wat achterstanden, maar hey, het houd je van de straat toch?
    In elk geval, ik weet dat ze er gelukkig niet moeilijk doen als een medewerkster zwanger is, dus das alvast een zorg minder. We willen alleen eerst weer even alles op de rit voordat we weer verder gaan. Desalniettemin zijn we nu ronde 15 in gegaan en is het nog steeds erg kl*te dat het nog niet raak is, maarja.

Moosje, ik zag dat je overtijd bent....ook nog geen gerommel in je buik? Hoop dat jullie kleine meid zich snel meld.

Maargoed lady`s, ik weet niet wanneer ik hier weer ben, want afstand is toch wel goed. Al vind ik dat nog steeds jammer hoor, want tis altijd retegezellig met jullie. Maar ik moet nog heel even volhouden. Ik ga in elk geval wel snel weer voorstellen aan vriendlief of we toch niet weer kunnen proberen, want mn eitjes worden er niet jonger op LOL

Nou, wilde jullie in elk geval even laten weten dat hier alles goed is en dat ik echt hoop dat ik me weer snel kan aansluiten bij jullie :)

Heel veel liefs
    Kweb

2. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    Hey Kat!

Ik hoorde inderdaad de deurbel, nee het was m niet. Nog maar weer wachten. GOD ik merk niets aan mezelf dat er een ei aan zou kunnen komen.

Oja...ik kan me zeeer goed voorstellen dat je pas wakker wil worden op vrijdag! Wat een grandioos kaartje heb je. Iedereen is je flink gek aan het maken he? Merk ik. maar nuchter blijven hoor meid. Maak anders gewoon een aantal plannen voor de komende dagen wat je wil gaan doen. Ga op pad, leker sporten, naar vriendinnen etc. ZO kom je wat makkelijker de week door dan avonden op zp door te brengen (overigens wel gezellig hoor!!)

Liefs Pina

3. Seth

Seth Niet meer actief

Babii
    Ben eerlijk gezegd wel een beetje verbaasd dat je gyn dat aanbeveelt... (maar dat is mijn mening hoor....) Normaal zijn ze altijd zwaar tegen voor NOD testen...
    En lees idd niet zo'n goede dingen over predictor....;)

Maar je tempkaartje ziet er iig wel goed uit....!!!!
    uhhhhh ik had trouwens gelijk de gyn zover proberen te krijgen om tegen die tijd bloed te laten prikken... :)

Ik duim iig voor je.......

Zijvandehoek....
    Daar heb je een punt... gelukkig laten ze het nu niet zover komen.. en ach mijn meisje kwam toch met 41w 5d zonder strippen...

4. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    Dit las ik op de site van grieppandemie, wisten jullie dat?? Vooral de laatste twee punten waren nieuw voor mij.

De volgende vrouwen mogen de vaccinatie niet hebben:

1. vrouwen die op het moment van de vaccinatie minder dan
    13 weken zwanger zijn

2. vrouwen die niet weten of ze zwanger zijn

3. vrouwen die binnen 2 maanden zwanger willen worden

5. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Was mij al bekend. Geen prik voor mij, dus.

6. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Zijvandehoek, met een eerste kindje is het idd normaal om overtijd te gaan, maar de meeste kindjes worden wel voor de 41 weken geboren hoor, rond de 42 weken is wel laat. Sommige vk's laten je tegenwoordig niet meer langer doorlopen dan 41 weken, maar in mijn woonplaats zijn ze volgens mij nog een beetje van de oude stempel.

Enne...jullie zijn heel nuttig hoor :D Maar ik bedoelde iets anders doen dan het over mijn overtijd zijn hebben ;) Maar jullie zijn heen nuttig en interessant, maar er waren geen tempkaartjes om op te reageren :)

@ Loe, hoe voel je je vandaag?

@ Ricmar, fijn dat je bloeddruk iets omlaag was. En ook heel prettig dat jullie wel door kunnen gaan als alles goed is met de donor! Ik zal hard duimen dat de medicatie aanslaat en dat de echo goed is vrijdag!

@ Babii, spannend zeg, en door nu al getest te hebben maak je het wachten nog moeilijker hè?! Maar hopelijk vrijdag een mooie duidelijke streep!

@ Pina, hopelijk komt je eisprong snel!

@ Katalaya, waardeloos hè, dat wachten voor je nod ;) Succes nog even, die laatste paar dagen!

@ Kweb, wat leuk om wat van je te horen :) Wel heel erg balen dat je in de tussentijd ook niet zwanger geraakt bent, was zo mooi geweest! Of hebben jullie ook helemaal niet geklust rond je eisprong? Ronde 15 alweer :( Oneerlijk hoor!
    Dikke knuffel en hopelijk tot binnenkort!
    Hier trouwens af en toe iets gerommel, maar eigenlijk nog heel weinig!
    Wel fijn dat je een andere baan hebt!

7. skatjuh87

skatjuh87 Niet meer actief

hallo,
    zouden jullie naar mijn templijst willen kijken. Volgens de gyn heb ik niet elke maand een eisprong, deze maand ben ik begonnen met Clomid en het leek niet aan te slaan. Nu heb ik plotseling wel een tempstijging en ik vroeg me af of dit een eisprong is en zo ja wanneer ik die dan gehad heb.
    Kunnen jullie me helpen?

8. Loe

Loe Niet meer actief

Kwebje!!!!! Zwaaaaaaaaaaaaaai!

Skatjuh, je moet nog even afwachten. Als je temp 3x hoger is geweest dat je gemiddelde temp en met minimaal 0.3 graden, dan krijg je automatisch een kruis van FF.

Mosa, je moet nog wel even opschieten hoor! 9-11-09....
    Het gaat hier redelijk.

9. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Skatjuh, vervelend dat je niet iedere maand een eisprong hebt!
    Het is nu nog erg vroeg om er echt wat over te kunnen zeggen, maar als je niet ineens vandaag ziek geworden bent, dan lijkt het er toch op dat de clomid aanslaat!

Maar meestal kun je er over een paar dagen pas echt wat van zeggen, omdat je temp na een eisprong hoog blijft. Maar ik denk dat je eisprong gisteren is geweest, omdat je temp vandaag pas echt gestegen is. Over een paar dagen heb je meer duidelijkheid, ik zal in ieder geval duimen dat je temp nu hoog blijft!

10. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Loe, nou, ik denk dat het vandaag niet meer gaat gebeuren hoor :D
    En fijn dat het redelijk gaat, liever nog beter natuurlijk, maar in vergelijking met vorige week is dit al een verbetering natuurlijk.
    Nu maar hopen dat je injecties aanslaan en dat je deze keer een betere eisprong gaat krijgen!

11. skatjuh87

bedankt voor jullie berichtjes, ik ben bang dat de clomid niet aanslaat. Volgens de gyn had ik dan op dag 18 wel een eisprong moeten hebben gehad ( meestal word dan zelfs je cyclus gestopt d.m.v bloedingopwekkers )
    En als ik hem wel heb gehad hoop ik wat eerder want doordat ik me niet zo geweldig voelde hebben we niet zo goed geklust.
    vrijdag moet k weer naar de gyn, hopelijk komt daar wat uit

12. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes

Heey eisprong dag 19 vermoed ik!!! dus NOD op (19+14) CD 33. Dus nog ff wachten! FIjn voor je hoor!!

13. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hmm...op dag 18 denk ik niet, maar het zou in principe wel kunnen. Dan is je temp gewoon langzaam gestegen, maar ik denk toch eerder op dag 20. Wel balen dat je dan niet goed geklust zou hebben ;)
    Maar het is even afwachten wat je temp de komende dagen doet, dan heb je wel duidelijkheid over wel of geen eisprong.

14. skatjuh87

ik ga het zien wat mijn temp doet, hopelijk natuurlijk goed nieuws geven. En anders maar bekijken wat de gyn gaat zeggen

15. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    Hoi Pina: GRRRR dat je je ei niet kan vinden. Zooooo irritant. Bah.
    Ik hoop dat je 'm snel vinden gaat.
    Als je 'm niet kan vinden, ga je dan onderzoek laten doen?

Mosa: Tja, bij jullie zijn ze dus ouderwets. Nou dan zijn ze dat bij mij ook hoor. Pff maar daar ga ik je niet mee vervelen.
    donderdag nacht ben je aan de beurt :)

Hoi Kwebje: Fijn dat je een baan hebt gevonden. Dat brengt weer rust in de tent :D. Ik hoop ook voor je dat je mannetje weer voor de nieuwe ronde wil gaan.

Zijvandehoek: Nou net leuk 'stoere' verhalen gedaan over weer een positievere OVU test hebben, dus toch weer van bil, you never know.
    Ga ik net naar de wc en wat vind ik. SPOTTING :$

(Zal ik weer de oude kortere cycli krijgen ... DUH.
    We zien het morgen weer verder. Pffff)

16. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ zijvandehoek, vreemd, nu spotting :( Misschien heeft het met je eisprong te maken?? Hopelijk wordt je in ieder geval niet ongesteld en heb je binnenkort je eisprong (met een klusje ervoor!)

17. norwegian-sky

norwegian-sky Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.701
    0
    0
    NULL
    roze wolk
    hej meiden! ik ben weer thuis! tenerife was heerlijk! zo´n 28 graden. en me ei komt eraan ik denk morgen en dat komt goed uit want morgenochtend moeten we naar de gyn voor de samenlevingstest! zo spannend ben er benieuwd! heb al vruchtbaar slijm en steken in me eierstokken en me ovutesten beginnen aardig positief te worden!

xxx sky

18. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Hey meiden,

Hij is hartstikke vals! Haha mijn gyn raadde het niet aan, maar was in het ziekenhuis today. Ik zei dat ik het niet meer uithield te testen en hij raadde me toen de Predictor aan. Maar goed, blijkbaar test die zo vals als de kolere want Kruidvat en Matcare hebben maar 1 streep....

Dit was de test, streep stond er binnen 30 seconden!

http://i36.tinypic.com/npeuds.jpg

BELACHELIJK dat ie zo vals test!!!! Ga me geld terugeisen!!

19. Seth

Seth Niet meer actief

Nws..
    succes bij de Gyn...

Babii
    Is zeker belachelijk... en hij is nog duidelijk (vals) positief ook!!!
    Moet je kijken hoeveel meiden hier op het forum al vals getest hebben....
    Eigenlijk iets voor het programma "kassa" ofzo.... daar zijn die romed testen toen ook in geweest...
    maar kom op zeg "predictor" is toch echt een van de duurdere merken....!!!!

20. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

4 apr 2008
    2.746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    @ N-sky, fijn dat je een fijne vakantie hebt gehad ! Succes bij de samenlevingstest :)

@ Babii, stomme testen he :( !

@ All, hier temp 37.1, en alleen nog maar bruinverlies, snappen jullie hem nog?

Deel Deze Pagina