Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    Hihi, wat ben je toch een fijn maatje ;)
    Of ik Mees laat enten, dát weet ik dus niet. Ik heb al bij de topics gekeken in chapter baby-dreumes en ik ben niet de enige die twijfelt.
    Wij zitten er aan te denke de MG uit te stellen.
    Dan volgende week de gewone en dan (geloof dat er 8 weken tussen moet zitten) eventueel de gewone MG.
    Sommigen zeggen wijzend met het vingertje, als je je kindje niet in ent en je kindje wordt ziek en overleeft het niet, dan dan dan ...
    Schuldgevoel aanpraten.

Het is zoooo dubbel.

Maarja, wil je je kindje beschermen, dan zouden wij ook de MG moeten nemen.
    Dát is nu geen optie, in de brief van de dokter staat duidelijk, zoals jij al eerder hebt gezegd, als je van plan bent binnen twee maanden zwanger te worden niet doen.

Oja, en wat die schijfjes betreft, "Ja ik bedoel door het prikken".
    Toen ik elke dag moest prikken, was ik soms bont en blauw en had ik harde schijfjes in mijn buik.

p.s. Jaja, ik heb al twee maal deze cyclus achter elkaar dezelfde tijd kunnen tempen. YEAH hihi :D

2. Loe

Loe Niet meer actief

Wat ontzettend gemeen en niet professioneel om je dan een schuldgevoel aan te praten. Wat nou als de bijwerkingen er wel zijn en over twintig jaar blablalbla. Dan hebben ze vast hun mondje dichtgenaaid. Hoe dan ook, het blijf een vreselijk moeilijke beslissing.

Ik heb volgens mij geen blauwe plekken,zal eens turen straks.

Zucht, wanneer schiet het nou op zeg met die dagen he.....

3. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

@ Loe, Hihi dankje Loe'tje!! Ik zie het echt idd als een wonder ben nog elke dag zo dankbaar!!
    Met die ovu testen... Ik denk dat je lichaam misschien nu beter ze werk doet en dat het daaraan ligt dan??

@ Sammie, sterkte meid :( ..

@ Pina, ik duim voor een superEI en zwanger!!

@ Sky, gefeliciteerd met de katjesbeebs :D .

@ BF, veel sterkte vandaag.

@ Skatjuh, heb het gevoel dat je eisprong misschien 1 dag eerder geweest is.. Zaad kan iig wel lang overleven dus hoop is er!!

4. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    Vandaag geen mini spotje, en wel weer een donkere OVU.
    Vanavond gaan we maar weer es aan de klus.
    EINDELIJK ;)

Is er nog goed nieuws vandaag?

5. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hoi meiden,

Ik kom later reageren op jullie berichtjes, maar ik wilde even laten weten hoe het bij de vk was.
    Eigenlijk ben ik er weinig mee opgeschoten, mijn baarmoedermond was wel verweekt (dus soepel en meer open), maar geen ontsluiting dus strippen kon niet ;)
    Het kan zomaar op gang komen, maar de kans is ook best groot dat het nog even duurt. Maandag eventueel weer terugkomen voor een nieuwe strippoging en anders word ik dinsdag (dan precies 42 weken) overgedragen aan het ziekenhuis en dan zal ik ergens volgende week ingeleid worden.

Ik baal er best een beetje van, mijn lichaam geeft nu iedere dag iets meer aan dat het genoeg geweest is, maar ja, helaas heb je zoiets niet zelf in de hand en wachten we maar weer verder...

6. skatjuh87

skatjuh87 Niet meer actief

ik heb eerlijk gezegd niet zo veel verstand met tempen voor je cyclus omdat ik er eerder nooit mee te maken heb gehad, volgens FF heb ik op dag 20 een ei gehad maar ik hoop dat het gebeurt is op dag 15. Toen was echt mijn dip in de temp en later is hij langzaam maar zeker omhoog gegaan. Ik hoop gewoon zo dat de gyn het niet voor ons verpest heeft.

7. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    Hoi Mosa,

Wat vervelend voor je zeg. Jammer dat het strippen niet gelukt is.
    Ik vind het trouwens wel vreemd, dat ze met 42 weken pas gaan beginnen met inleiden, mocht de bevalling nog niet op gang gekomen zijn!

Sterkte meid. De laatste loodjes zijn het zwaarst.
    Ik duim voor je dat je toch thuis kan bevallen.
    Sterkte nogmaals. ;)

8. MyPrecious

Nja dag 15 zal het niet zijn.. Denk echt dag 19. En hoop het ook voor jullie!! Dat je straks die 2 strepen maar mag zien!!

9. MyPrecious

buikfoto in m'n album voor de nieuwsgierigen ;) :)

10. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Mosa balen dat het nog niet echt lijkt op te schieten, maar het kan idd zo veranderen.
    ik duim voor dat het allemaal toch nog vanzelf gaat..

11. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    zie jou buikfoto helemaal niet.
    alleen je kaartjes en je testen.;)

12. Loe

Loe Niet meer actief

ZVDH, gefeli met de ovutest.

MP, je hebt een krabbel. Mooie buuk hoor, wees er maar trots op!

Mosa, gatverderrie, ik kan me voorstellen dat je op meer gehoopt had dan dit. Waar heb je nu het meest last van? Vocht? Vermoeidheid? Slecht slapen? Je kunt hier je ´ei´ kwijt he. Tjonge jonge, ik vind na 42 ook wel een beetje lang hoor. En gisteren vergeten dus nu alsnog en ondanks dat het steeds zwaarder wordt )toetsnebord doet raar, net als bij marb' van harte met de 41 weken!

Kunnen ze dan je niet vrijdag overdragen= volgende week dinsdag ben je al 42 weken geweest toch= )vraag teken doet het niet' jakkie zeg.

13. Loe

Loe Niet meer actief

ha ik geloof dat ie het weer doet. Op internationaal usa toetsenbord!

14. Loe

Loe Niet meer actief

Morgen weer fert. kliniek.............ben best wel zenuwachtig....... beetje bang dat er helemaal niets te zien is.....brr

15. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    spannend loe...
    ik duim

16. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    @ Mosa: bleeegh, niets gebeurd? :( Wat frustrerend zeg... Ik hoop erg voor je dat het voor de 42 weken gebeurt. Enneh... niet vergeten dat die kans nog steeds verreweg het grootst is he? Ik duim voor je!

@ Loe: succes morgen! Hoop dat er wél iets te zien valt.

@ ricmar: jij ook succes morgen! (toch?) En dan lekker bijkomen, hopelijk zonder kiespijn.
    Temp jij deze ronde helemaal niet? Of doet je kaartje het gewoon niet?

@ MP: mooi buikje hoor!

@ ZvdH: lastig he, met die prikken? Wij laten het niet doen, hoor! Ik vind het echt belachelijk: die vaccinaties zijn niet eens goed getest! Bovendien vind ik griep iets heel anders dan bijvoorbeeld tetanus. In principe is griep helemaal niet gevaarlijk (tsja, het kan altijd natuurlijk), in tegenstelling tot DKTP. Hier geen vaccinaties dus. Maar ook ik word bestookt door mensen die me een schuldgevoel aanpraten. Succes met de beslissing!
    Raar kaartje heb je trouwens... :(

@ all: fijne avond nog!

17. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    @ Mosa, spannend hoor!! Laat ze maar snel komen :D

@ Loe, spannend he de eerste keer... Ben benieuwd wat eruit komt.

Hier temp nog steeds hoog, inmiddels vele buikpijn gehad (net als vorige maand) hoop dat dit niet weer tot 18 DPO aanhoudt, laat die menstruatie maar komen, want ben niet zwanger :(...

18. Loe

Loe Niet meer actief

danke ricmar en marb.

Ricmar, hoe gaat het nu met je?

19. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Marb ik ga vanaf het weekend weer tempen ben nu ongi (dag3) dat moet als het goed is wel zichtbaar zijn op het kaartje??

Loe morgen moet ik om 7.15 uur me melden in het ziekenhuis en dan hopleijk snel van de ergste pijn verlost

20. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    babii buikpijn zegt niks ik had mijn vorige 2 zwangerschappen ook voor NOD buikpijn en dacht ongi te wordn zelfs beide keren bruin afscheiding en dus toch positief getest, het kan gewoon nog alle kanten ip , of heb ik iets gemist??

Deel Deze Pagina