Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Waarom ongi, Ikdus? Waarom niet een innesteling?

2. Niet meer actief

Daar geloof ik niet in met mijn temp 37 is mijn ongi temp. Alleen als mijn temp morgen omhoog schiet.

3. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Blegh Ikdus!

Ik denk dat ik toch wat last heb gehad vannacht van de zomertijd.
    Misschien daardoor ook mijn tempdip. Heb onrustig geslapen.

4. Niet meer actief

Ik ook 5 en een halve uur.
    Ik ga zo lekker douchen slapen, ik sms vriendlief wel dat ik niet op hem wacht, heeft toch geen nut :)

Maar bij jou is het toch een innestelingsdipje hoor, dat moet gewoon !

5. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    Hallo dames, Ik ben er ook weer. Ik begin deze maand ook maar weer met temperaturen want ik weet echt niet wanneer ik mijn ei tegenwoordig heb want mijn cyclussen zijn ook niet meer echt gelijkmatig. Sorry dat ik een tijdje niet ben geweest. Ik zal er nu ook niet zo vaak zijn dat denk ik tenminste, maar jullie zullen het wel zien.

xxx Joyce

6. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Goeiemorgen!

Jent, gezellig dat je er weer bent :)
    Ikdus, heeft het al doorgezet?

Hier een strakblauwe lucht, dus hopelijk vandaag wel een lekker zonnetje...

Vanmorgen een heel hoge temp, maar ben ook snotverkouden wakker geworden, heb het idee dat ie daardoor zo hoog is. Grrr... weer geen normaal kaartje :-?

Fijne dag allemaal! En Molly, succes vandaag!

7. havefun

havefun Bekend lid

19 dec 2007
    576
    1
    0
    dromenland
    @Ikdus, jammer hoor van je ongi, maar zolang je temp niet zakt houden we het gewoon op een innestelingsbloeding en ga je gewoon met zijn drietjes naar spanje. Waarom ga je eigenlijk naar spanje emigreren? Kom je zelf uit spanje of je vriend, of wil je gewoon daar gaan wonen? Lijkt me wel spannend hoor.

@Mieke, gewoon een dipje door de zomertijd, morgen weer omhoog!

@Miepie, balen van je verkoudheid, hopelijk dat ie snel weer voorbij is.

@Molly, hoe heb je geslapen vannacht? Heb je je niet teveel zorgen gemaakt? Hopelijk dat de uitslagen van het ziekenhuis meer dudelijkheid brengen, van 13 dagen overtijd en geen duidelijke test is zeer frustrerend. Ik duim voor je :thumup:

@Jent, ik ken je nog niet maar gezellig dat je er ook bent.

@Bengeltje, fijn om te horen dat alle onderzoeken goed waren. Dan valt er toch een hoop stress van je af. Hopelijk dat het de volgende keer wel goed gaat.

Hier weer een lagere temp, pffff, ik dacht al dat ik niet meer ging dalen, ik denk aan mijn temp en slijm te zien dat mijn ei in aantocht is. Hopelijk een weekend-ei, dat is wat fijner met klussen, want als je de hele dag gewerkt heb en je MOET s`avonds ook nog, dan zul je zien dat het dan niet lukt en in het weekend heb je net iets meer tijd om te klussen.

kaartje van vandaag, hopelijk weer een ei op een normaal tijdstip en niet weer heel laat in de cyclus.

Dag 11 alweer. hebben jullie dat ook? het lijkt wel gisteren dat ik ongi geweest ben, maar is al bijna twee weken geleden, maar die twee wachtweken na je ei duren een eeuwigheid?

8. havefun

havefun Bekend lid

19 dec 2007
    576
    1
    0
    dromenland
    :confused: foutje, ik weet niet , maar er ging iets mis

9. Niet meer actief

Goedemorgen, net dus getempt en gewoon 37,0 weer dus ik ben echt ongi of het zet straks door, ik heb nog niet op mijn tampon gekeken ;)

Havefun, tja waarom gaan we naar Spanje mijn oom tante en opa gaan daar heen. En ik was van plan dat als ik een jaar of 25 was ook daar heen te gaan omdat ik heel graag in een animatie team wil werken in een hotel/camping ofzo. Maar nu mijn tante, oom en opa gaan en ik niet zonder mijn tante en neefjes kan en is dit ook wel zo makkelijk voor mij ;) Verder is niemand van ons Spaans.

10. Niet meer actief

Ik heb dat inderdaad ook ik moet ong 3 weken wachten tot ik een ei heb, maar als ik dan vlak voor me NOD zit denk ik ook het lijkt wel gister als of ik ongi ben geworden en mijn eisprong heb gehad, de tijd vliegt voorbij :|

11. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Hi meiden, hier ook een blauw lucht en een stralend zonnetje.
    Hopelijk blijft dat de hele dag zo.

Jent, fijn dat je er weer bent meid, daar hoef je je toch niet om te verontschuldigen!
    Hoe gaat het verder?

Molly, vandaag bloedtest! ben reuze benieuwd.

Havefun, fijn hoor dat je temp lekker omlaag gaat, nog een paar dagen, zou wel lekker zijn wanneer je eitje in het weekend is.

Ikdus, ongitempen, hmmmm zit het er dan echt aan te komen, balen hoor.
    Maar zoals je zelf al zei, je wilt niet in januari bevallen... dus dan maar even rustig aan doen, alleen kun je het alleen plannen door volledige onthouding :p :)

Nou mijn tempje ietsjes omhoog, ga zo mijn kaartje plaatsen.

12. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland

13. Niet meer actief

Zie je hebt gewoon echt een dipje ;)

Haha ik ga echt niet stoppen met de liefde bedrijven of een cd gebruiken, het is alleen vervelend dat ik nu nog niet weet wanneer mijn eisprong is, ik ga dr van uit dat ik rond dag 18 gewoon moet stoppen tot dag 22/23.
    Ben opzich wel blij eigenlijk dat ik ongi word ( heeft nog niet door gezet het is naar bruin overgegaan ) Ik kan dan op het afscheidsfeestje gewoon af en toe een lekker glaasje alcohol drinken.

14. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    goed zo mieke! ga zo door.
    ikdus,ja, dan is het toch je ongi denk ik. jammer hoor.
    jent;welkom terug meid, hopelijk niet voor heel lang, en ben je snel zwanger!
    miepie;dat is een hoge,zou een mooie innestelingspiek kunnen zijn...
    ik heb ook een dipje, maar is dat niet erg vroeg? op 4dpo? Ik tempte normale tijd, had wat liggen zweten in bed, toen was mijn temp dus 36.4. nog 2 keer gesnoosed(schrijf ik dit goed?) en toen was ie ineens 36.7. Ik heb de eerste aangehouden, maar mss is het wel de andere temp. wat denken jullie?

15. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Mogge
    Jent, welkom thuis ;)
    Mieke, keurig kaartje, maar strakblauwe lucht bij jou? Vreemd hoor, hier in Den Haag is het strakgrijs.
    Heb weer 5 dagen vip gekregen, vandaar het uitgebreide kaartje. Heb toch wel het gevoel dat ALS ik wat hcg in mijn lijf heb dat zolang dpo gewoon niet goed kan zijn. Toch zit ik hier misselijk te wezen, kijk naar mijn koffie en gooi die liever weg, de geur is blergh :)
    Nou, ik ga mijn sokken aantrekken en richting ziekenhuis.
    Tot later meiden!
    http://www.mijnalbum.nl/Foto-ETSLTQSW.jpg

Op de vierde dag een dip kan heel goed Wiesje. Wat is snoozen? Meerdere keren tempen?

16. havefun

havefun Bekend lid

19 dec 2007
    576
    1
    0
    dromenland
    Molly, je bent gewoon zwanger! Dat kan niet anders.
    Ohoh, ik hoop toch zo dat jij een van die uitzonderingsgevallen bent waarvan de testen onduidelijk zijn, maar waar er wel een kindje in wording zit. spannend!

wies, een temp dipje op cd 4 kan hoor, hopelijk is ie morgen weer hoog.

17. Niet meer actief

Molly je temp blijft lekker goed hoog.

En Wies volgens mij kan dat wel een dip op dag 4 dan blijft hij misschien morgen ook in een dip en dan omhoog :D
    Verder weet ik niet wat snoozen is? Slapen ofzo?

18. havefun

havefun Bekend lid

19 dec 2007
    576
    1
    0
    dromenland
    Het weer in het zuiden:
    lekker temperatuurtje, blauwe lucht met af en toe een wolkje, maar vooral: ZON :)

jammer dat ik straks om 12.00 uur moet beginnen tot 20.00 bahbah, helemaal geen zin in, ik krijg steeds meer een hekel aan die koopavonden.

19. havefun

havefun Bekend lid

19 dec 2007
    576
    1
    0
    dromenland
    snoozen: ik vermoed je wekker om de 9 minuten af laten gaan?

20. Niet meer actief

Aaah Havefun, wat voor werk doe je?

Deel Deze Pagina