@ Ricmar, nee je hebt niks gemist hoor. Alleen ik had dan allang positief moeten testen met een LF van 14 dagen . Mijn banner is gebasseerd op een LF van 18 dagen (net als vorige maand). Maar denk echt dat het niet raak is ... Moet nu maar eens voor een HSG onderzoek, lijkt me niks.... maar ja.
mij lijkt het ook niks zo'n hsg, maar ik zou m toch wel heel graag willen...pas als ik hoor dat ik m krijg, begin ik te brrr-ren....
ik teste op 12 dpo ook negatief om op 5 dpo wel een positieve test in handen te hebben m je zit pas op 11 dpo dus kan nog
Hoi dames, @ Zijvandehoek, lastig hoor om te beslissen of jullie Mees wel of niet moeten laten inenten, je hoort ook zulke verschillende berichten. @ Loe, wat vervelend dat je een opgezette buik hebt door het spuiten Pijnlijk zeker! Je vroeg waar ik het meeste last van heb op dit moment. Ik heb een aantal scheve rugwervels, en door het gewicht van de baarmoeder heb ik daar flink last van. Met behulp van fysio en rust ging het de laatste tijd wat beter, maar nu heb ik weer erg last van mijn rug en ook mijn heupen waardoor zowel staan, zitten als liggen niet meer lekker is. Dus dat is een beetje vervelend, maar ik weet ook dat ik niet moet zeuren over een paar daagjes langer. En volgens de vk is het normaal om met 42 weken overgedragen te worden naar de gyn in het ziekenhuis en dat vind ik ook niet erg omdat ik vanaf dan niet meer thuis mag bevallen. En aangezien ik dat nog graag zou willen, wacht ik dat liever nog het weekend af. Spannend dat je morgen weer naar de fertiliteitskliniek moet, ik kan me voorstellen dat je een beetje zenuwachtig bent. Hopelijk ziet het er goed uit! Hoe laat moet je? @ Skatjuh, zaad kan idd best een tijdje leven in je lichaam, dus wie weet Maar fijn dat je in ieder geval wel een eisprong hebt gehad! @ Ricmar, alvast heel veel succes morgen! Hopelijk is het niet al te pijnlijk! Ik zal aan je denken! Fijn dat je er zo vroeg moet zijn, des te sneller heb je het achter de rug! @ Babii, het kan echt nog steeds hoor, tot die tijd duimen we door!! @ Marb, heb je eigenlijk die brief/mail nog naar de sportschool gestuurd over de opvang van Sarah? En Sarah vandaag 5 maanden, gaat écht hard!
Lief dat jullie duimen . Denk zelf dat me ei op zaterdag was, vandaar dat ik me eisprong heb verzet . Anders is het nu 12 dpo. Ach we wachten af. Als ik volgende week woensdag niet ongesteld ben dan test ik. Maar denk echt dat ik dan al menstrueer. Lieve meiden zijn jullie! KNUF!
Sarah alweer vijf maanden??? Wat gaat de tijd toch snel zeg. Mosa, oei bah zeg, kan me voorstellen dat dat nare pijn is. En dat kost ook weer energie natuurlijk. En nu snap ik dat je t niet erg vindt, je wilt natuurlijk al je kansen benutten om toch thuis te kunnen bevallen! Ik duim voor je dat t nu toch ook snel een van haar leuke outfitjes gaat 'zien' en zo'n muziekje hoort en denkt: ik kom dan toch eens kijken nu he! Ricmar, ik wens je alvast super veel succes en sterkte in het ziekenhuis! oja, ik heb even gekeken in de agenda. Morgen om tien voor twee lig ik voor de echo. T zal wel eventjes duren voor we weer thuis zijn. Help me hopen op iets groeiends..
Oooh Loe, dat is onwijs spannunt seg. Hoe laat moet je? 's Morgens of 's middags? (oow, om 13.50u lees ik net ) Ik ga aan je denken en voor je duimen. Laat wel ff weten, hoe het gegaan is, want Zijvandehoek is natuurlijk erg nieuwsgierig. Uiteraard! Zij zit nog even op de wachtstoel en Heel veel succes Ricmar: Heel veel goeds morgen. Ben je EINDELIJK van je pijn af. Wat zal dat een opluchting zijn zeg. 7.15u Melden is ca 9.30+uur werkelijk aan de beurt. Heel veel sterkte met het wachten en geluk met de bevrijding van de pijn Mosa: Ontspan ontspan ontspan. Heb je een bad? Hoe ontspannender je bent, hoe beter/sneller je ontsluiting KAN zijn. Babii: Sorry, maar jij schrijft zooooooooo onwijs veel info berichtjes, dat ik het moeilijk meer kan volgen. Marb: Ja, het beslissen is moeilijk. Wij wilden het eigenlijk 'gewoon' niet doen, maarja .... We gaan morgen wel een afspraak maken, maar het besluit staat nog niet vast, maar dat hoeven zij niet te weten. En ja, ik weet het. Ik heb een vreemd kaartje. Griep gehad, dus verhoging. En veel vaak en nog meer 's nachts eruit voor de kleine man, die last had van het krijgen van tanden. Dus onregelmatig, of niet of heel vermoeid tempen, dat levert een raar plaatje op.
als mijn temp idd een eisprong betekent ben ik wel heel blij, dat betekend dat de Clomid aanslaat. Vrijdag zal ik meer weten, dan moet ik weer naar de gyn
@ ZvdH, dat komt ook omdat iedereen op diverse tijdstippen reageert En zoveel heb ik niet geschreven de afgelopen dagen hoor . Was helaas te druk met werken
N-sky, Ze zijn echt prachtig en wat heerlijk om al die namen te mogen bedenken. Loe en RIcmar, succes morgen! babii, ik duim voor je!
Goeie morgen all. Yaraah: Stilletjes ga je de volgende ronde alweer in. Sterkte met deze wetenschap. Echt heel erg voor je meis. N-sky: Prachtige beesjes MeMyselfAndI: Nu al drie dagen op rij dezelfde tijd kunnen tempen. Zoals verwacht is de temp omlaag gegaan. De rest spreekt niet voor zich, maar we gaan kijken hoe het deze keer verloopt. Gek is dat. In het 'begin' heb ik gelezen, dat sommige mensen even een time-out namen om rust te krijgen. Dat zou ik niet doen dacht ik, maar dat is nu eigenlijk wel het geval. Tenminste zo ervaar ik het. Niet meer dat moeten. Alhoewel gisteren een sms naar manlief, dat we een paar dagen ff aan de gang gaan om te kijken wat er gaat gebeuren. Dat is dan toch weer heel anders en leuker. Mees zijn tanden zijn door en binnenkort zal er nog wel weer wat doorkomen, maar we hebben de afgelopen 2á 3 nachten goed kunnen slapen. De 2e nacht is mijn man er 's nachts éénmaal uitgeweest. En vannacht heb ik wel gehoord dat Mees een aantal keren wakker is geweest en hoorde hem lief brabbelen. Maar hij heeft totaal niet gehuild en dat was zoooooo lekker. YEAH Al nieuws van Mosa?
Goedemorgen, @ Sky, wat een schatjes zeg! En apart, één zwart katje Mooie namen ook! Ik zou ze graag even willen knuffelen @ Yaraah, bah meid, dikke knuffel! Wat rot zeg! Ik moest een beetje lachen om dit stukje, niet meer moeten, maar wel even sms-en dat jullie een paar dagen aan de gang moeten Maar ik snap wel wat je bedoelt hoor! Fijn dat het nu iets beter gaat met Mees, hopelijk duurt het weer even voor de volgende tandjes doorkomen! @ All, hier nog steeds alles rustig. Maar ergens verwacht ik het ook niet meer deze week, dat geeft me ook wel weer een iets rustiger gevoel. Ik hoop het natuurlijk nog wel