Wat een knapperd zal dat worden met zo'n stoere naam! Wat leuk zeg, een jongen erbij! Nou Mosa, nu ben je echt aan de beurt! Komt goed!
Mogge all, Hoe lang moet je wachten tot je weer naar de VA gaat? Ik hoop voor je dat je ei blijft zitten. Hier: Volgens mij heb ik deze cyclus geen ei
Goedemorgen, @ Loe, veel succes vandaag! Hopelijk is het eitje mooi gegroeid en kun je de pregnyl-spuit krijgen! @ Zijvandehoek, leuke dag gehad gisteren? Het duurt idd wel érg lang voor je eisprong komt Vorige keer ging vandaag je temp omhoog, dus het kan nog wel, maar het is wel irritant laat natuurlijk! @ All, fijne dag!
Mosa, en nou wil ik jou het liefst morgen hier niet zien! (goed bedoeld he!) Jij ook fijne dag! ZVDH, kom op mit das EI!!!! (die Ei, der Ei, das he denk ik haha) All, ben zenuwachtig. Ovulatietest is niet positief. Brrr.36.8 zegt bij mij meestal wel wat maar nu weet ik het niet met die hormonen.
Oke Loe, je gaat dus vandaag?! Hoe laat ben joe aan den beurt? Succes Loe, HUG toe joe. Mosa: Nog niets! Ehm ... nog maar een gok wagen: DIT JAAR En dank voor de steun. Zoals jullie wel weten, heb ik er deze cyclus toch niets geen vertrouwen in. Het is maar weer een wetenschap meer, dan kan ik daar de 25e weer wat mee. Ik zie het dit jaar niet meer gebeuren. Maar ik wil wel van een tweede kindje bevallen dat ik nog 38 ben Eh ... Loe, ben jij van Duitse afkomst ofzo?
@ Sheann, gefeliciteeerd met jullie zoontje Kyano Jayden ! @ Mosa, nu ben je toch echt de volgende meissie Hoe voel jeje?? @ All, hier temp 37.0, dus die is weer lekker raar aan het doen.. Nog 5 dagen tot de gyn !
Deutsch? Ich?? Nein..............bin ganz Hollanderin! Wissen Sie die 'rijtjes' nicht mehr: der des dem den, die der der die, das des dem das, die der den die? Dat waren de naamvallen....... B.fly en ZVDH, ook naar de gyn! Spoel de dagen maar door. Wij gaan om 12 uur weg, 13.50 aan de beurt.
Veel succes straks Loe! ZvdH, vorige ronde had je inderdaad ook een late eisprong rond dag 23, 24, dus wie weet is dat deze ronde ook zo. Wie weet klopt mijn theorietje van laatst dan? En heb je eignelijk heel vaak rondes van een dag of 36 en een flinke eisprongbloeding elke keer. En overigens daar kun je zwanger mee worden hoor, want ik had me toch een bloeding toen Jasper is verwekt. Hihi, ik dacht echt dat we die ronde wel konden opgeven, daar konden die zwemmers toch niet doorheen dacht ik. Maar ik had een knaltest 1 dag voor NOD. Vandaag gaan we lekker Sinterklaas welkom heten en morgen een dagje werken. En dan hopenlijk op het wachtbankje. Geen idee of ik een ei heb deze ronde, want ik temp niet. maar ik ga er maar van uit. Heb altijd een ei gehad, zelfs na de MA.
Wie weet ga ik dinsdag of woensdag wel even tempen om te kijken of mijn temp redelijk hoog is zoals na een ei.
@ Maranka, idd gekke temp, een innestellingsbloeding leek het me veel te laat voor.. Maar goed, zoals Loe zegt, spoel de dagen maar door. @ Loe, veel succes vanmiddag meissie !
me temp was weer hoog 37.3 hopen dat t zo blijft en uhh mosa, vrijdag de 13e is nie gelukt, dan wel zaterdag de 14e he hihi
@ Loe, raar dat je ovulatietest niet positief is, maar hopelijk heb je straks duidelijkheid over je ei! En met duidelijkheid bedoel ik dan dat hij morgen of overmorgen gaat springen! @ Zijvandehoek, het is wel fijn dat je in ieder geval die afspraak van de 25e heb staan, dan heb je iets om naar uit te kijken hè? Maar het kan écht nog hoor, een eisprong! @ Butterfly, blijft toch apart, die temp van jou Maar gelukkig nog maar 5 daagjes wachten, dan weet je hopelijk meer! @ Maranka, veel plezier bij de intocht! Misschien idd een goed idee om ergens deze week een keer te tempen zodat je weet of je een eisprong hebt gehad. @ Skatjuh, mooie temp weer Spannend hoor! En ik denk dat zaterdag de 14e het ook niet gaat worden bij mij, maar wie weet morgen @ Ricmar, hoe is het met jou?? Hoe was de echo gisteren?
Shean, ik ken je niet, maar van HARTE GEFELICITEERD MET JULLIE ZOONETJ!!! En wat een prachtige naam!!!