@ Mosa, ja er staat hier heel veel vraagtekens boven mijn hoofd.. Nou hopelijk beval je van het weekend nog, en anders de 16e als ze gaan strippen !
@ Loe, slik jij Clomid of spuit jij??? Vraag dat even i.v.m. je ovu test All, Temp gisteren 36.8, vanochtend weer 36.9... Vandaag de vroege sensitest gedaan en eerst dacht ik moet hem in het licht houden want het hartje is wit.... Ik hou hem in het licht staat er echt een soort van streepje... Manlief erbij geroepen en die pakt hem zonder in het licht te kijken en houdt hem voor zich. Ja zie ook een 2e streep, mar wel super licht hoor Kim... Hmmm....... vandaag is me NOD met een LF van 14 dagen.... Woensdag is me NOD met een LF van 18 dagen.... Ik voel niks, geen enkele symptoom behalve 2 dagen geleden achter elkaar veel buikpijn. Gisteravond laat begon me buik weer, vanochtend leek het wel alsof ik leegliep (alsof me vruchtwater brak ).... Krijg deze test dus echt niet op de foto!!! Maar ik heb afgesproken met manlief uiterlijk dinsdag of woensdag weer te testen als de duiveltjes er nog niet zijn. Toch blijf ik zeggen ik kan niet zwanger zijn... al stpnd er 3 dagen geleden echt geen 2e streepje op de sensi (niet eens als je hem in het licht hield).
Ja maar niet als je hem in het licht moet houden toch? Ik wil hem zo graag op de foto zetten dat jullie hem kunnen zien.... Iemand tips? Weet niet eens hoe ik die test uit mekaar moet halen zoals vele meiden doen Maar me banner heb ik dus gzet op 18 LF.... Omdat dit vorige maand ook zo was... Vandaag is 14 LF. Maar goed had gister een temp daling en vandaag ging hij weer iets omhoog. Zo raar...
je moet de test ook niet uit elkaar halen, daar heb je niks aan. Ik zou gewoon afwachten en hoop houden, gewoon van de week nog es testen. en dan laat je die dikke knalstreep gewoon aan ons zien
Babii, wat spannend! En ja, ik moet spuiten, Fostimon. (ook een soort clomid maar een gunstigere voor je slijmvlies). Maakt dat uit voor een ovutest? Dames, net terug van boodschappen, fert.arts en twee spijkerbroeken voor 30 euri van geisha. Zaten best aardig en aangezien ik op t moment goed dik ben (bah), zit deze best heel goed voor 15 euro per stuk haha. donkerblauw en uitlopende pijp (voor de liefhebbers en nieuwsgierigen). Fert.arts: helaas.......dat ei rechts van 15 mm was nu 12. Hij dacht dat het wat te positief was opgemeten vorige keer,maar hij slinkt gewoon. Nu zat er een ei van 15 mm links. Eierstok links is zo moeilijk te zien omdat hij hoger zit dan normaal en dan rechts. Dus van buitenaf kunnen ze het wel goed zien. Al met al was mijn gevoel wel weer juist. Ik voel iets druk en ik op de eierstokken druk,maar niet heel veel. Balen dus best wel, dat het niet pregnyl werd. Ook slijmvlies kwam niet verder dan 5 mm. Doc heeft wel direct actie ondernomen, erg prettig. Moet nu ipv fostimon 75mg per vandaag 150 mg gaan spuiten en heb oestrogeentabletten gekregen (mag je niet lang slikken ivm kans op kanker las ik iegh eng vind ik dat) 2 tabletten om dat slijmvlies direct op te bouwen nu. Hij zei: bij alle onderdelen schort er wat en het is het gevolg van de curettage. Snik. Ik weet het zelf ook. Zo debiel zat ik voorheen ook weer niet in elkaar. Nu wel. MAar hij zei: niets wat niet op te lossen is, komt goed mevrouw. Dinsdag om half twaalf nieuwe afspraak, weer bij de andere doc. In tussentijd blijf ik maar ovutesten. Heb er niet veel meer. Dinsdag wordt het dus racen, eerst daarheen,en dan om half drie hier in mijn woonplaats in het ziekenhuis echo van de schildklier. (heb nog steeds die nare krop in mijn keel). Dus......ik spuit en slik me rot.......had dit nooit voor mezelf (ook niet voor een ander) in gedachten gehouden, maar ik probeer daar maar niet teveel bij stil te staan. We gaan positief denken, en hopen dat dat helpt. Dank je wel voor je succes B.fly!
Wat weer een verhaal Loe. helaas niet het bericht wat ik voor je gehoopt had. Maar als ik het zo lees had je weer een daadkrachtige arts en hopenlijk heeft zijn aanpak succes! Ik duim! sterkte met de prop in je keel. Vervelend voor je. Hoe gaat het met Loeman?
Loe geef je een dikke knuffel reageer later nog we eevn uitgebreid op je verhaal. Mosa mijn echo heb ik nog geen uitslag van maar ik vroeg wel of er niks bijzonders te zien was , en het was oke.. Dus geen vaatvernauwing in de nieren, waar dan de hoge bloedruk vandaan komt ?? Toch de stress??
Ricamr, wanneer weten jullie of de bloedwaardes van de donor goed zijn? Vind het zo geweldig dat jullie weer een donor hebben gevonden. En zo snel!
Maranka Geen idee hoe lang het nog duurt, wellicht dat we deze rond nog over moeten slaan, HIV controle blijkt langer te duren, maar ja we willen het wel goed geregeld hebben
Spannend Ricmar. Ik hoop dat alles tip top is! Babii, ja waar is je kaartje? Ik was ook aan het zoeken...... Mosa, tis inderdaad bij altijd gevecht. Ik weet onderhand niet anders meer. Ben er ook soms verdrietig om, maar ik denk weleens dat je geboren wordt met veel geluk of juist niet en dat je daar zelf niet zoveel aan veranderen kan. Wat ik van mijn vriend en zijn familie mee krijg, is positief denken (ben daar zelf niet zo'n held in). Dat scheelt wel. Zoals mijn schoonmoeder net smsde: hoop houden hoor. Dat is toch erg prettig. Beter dan: pfff.......Dat denk ik zelf ook al. Maar ja, misschien vind ik nog ergens een onsje geluk. Zal ik de meiden hier ook wat geven!
Het zou jammer zijn dat jullie een ronde moeten overslaan. Maar aan de andere kant hebben jullie veel sneller dan verwacht een nieuwe donor gevonden en dan valt die ene maand wel weer mee. En inderdaad zekerheid voor alles.
Hoi dames, @ Babii, jeetje meid, wat lees ik nu, een licht streepje?! Wat spannend zeg! Ik ga héél hard voor je duimen en hopen dat dit een echt tweede streepje is @ Loe, aan veel dingen kun je helaas niets veranderen, dat is ook juist het kl*te als jij degene bent die zo veel pech hebt! Positief blijven denken is natuurlijk altijd goed, maar soms ook erg moeilijk. Maar een positief puntje aan je ziekenhuisbezoek vandaag is in ieder geval dat je nu wel iemand getroffen hebt die echt met je mee lijkt te denken en eens een keer actie onderneemt! Hopelijk ziet het er dinsdag goed uit! En een dikke knuffel voor alles! @ Ricmar, natuurlijk goed nieuws dat voor zover je nu weet er geen afwijkende dingen zijn gevonden in je nieren! Maar dan is het idd de vraag waar de hoge bloeddruk vandaan komt, denk je zelf dat het met stress te maken kan hebben? En het zou wel jammer zijn als jullie deze ronde zouden moeten overslaan in verband met de donor, maar het is logisch dat jullie alles goed geregeld willen hebben van te voren.
@ Mosa. ja inderdaad ben ook perplexed en me mannetje zag het ook. dit was de Sensitest en die heeft dus echt nog nooit vals getest bij mij! Dit was de test met dat lieve hartje . Weet dus alleen niet of het nut heeft morgenochtend een tweede test te doen... HCG verdubbeld per 2 dagen toch?
@ Maranka, had hem al weggehaald (me kaartje) want ga volgende maand niet meer tempen . Dit is me kaartje: 282197 Ovulation Charts @ Skatjuh, nee inderdaad. Maar je ziet dat streepje ook in de houder hoor . Alleen op de foto lukt niet. We wachten weer af he @ Loe, in mijn gebruiksaanwijzing (Gonal F) staat dat een ouvlatietest geen LH zal meten bij het injecteren omdat in feite je eisprong stopgezet wordt... En daarom rkijgen we dus een pregnyl injectie of een Ovitrelle. Weet alleen niet hoe dit met Fostimon werkt
@ Loe, ow meid balen over de FA , hopelijk heb je volgende week een betere uitslag ! Ik duim voor je meissie. @ All, ik word steeds zenuwachtiger voor de gyn.. Hier temp 36.9 !
Mogge meiden Mijn temp is weer gezakt. Geen touw aan vast te knopen. Nogmaals, ik verwacht ook niets Ik wil reageren vanaf een paar pagina's terug, maar er werkt iets niet lekker. Nu gaat Zijvandehoek ff checken of mijn banner nog klopt, want die stond wel op de goede CD 26, maar niet op de goede datum: za 14-11. Ben benieuwd. (Wijziging: Ik heb dus gekeken of mijn banner nu wel klopt, maar het staat nog steeds op de datum van gisteren ) Mosa: Nog niets? Hoe voel je je vandaag? Steeds meer last van je rug enzo? Maranka: we gaan zien of jou theorie klopt. Alleen deze mnd heb ik ook wel weer twee maal twee dagen spotting gehad. Ik noem het eigenlijk geen spotting, want het betreft dan een super lichroze waterige supstantie. Niets van rood. Loe: Het is misschien nog niet gelopen zoals je zou willen, maar op je FA kan je volgens mij wel van op aan. Dát is al heel fijn. Dat een curettage zoveel 'ellende' kan geven is toch ook geen mooie zaak. Maar ook je FA arts zegt hier wel wat mee te kunnen, dus ... hopen op het allerbeste. Duim duim duim duim voor Loe. Oja en Loe. Ik ga de 25e een plan maken en volgens mij gaat van daaruit dan weer een onderzoek komen. Dus ik denk dat er nog geen gyn aan te pas komt. En nog es Loe: Ja het rijtje ken ik nog wel hoor van Duitse les. Maar daarom vroeg ik toch juis of jij soms Duitse bent , maar dat ben je niet. Ik vind het geen mooie taal. Babii: morgen ga jij dus weer (zw) testen? Ben benieuwd hoor Ricmar: Is je kaak al wat minder gezwollen en de pijn minder? Én fijn dat jullie een donor hebben gevonden. Botervliegje: Spannnund
Goedemorgen, @ Babii, echt heel spannend bij jou! Ik zou idd niet vandaag testen, maar morgen weer. HCG verdubbelt idd om de dag. Ik duim!!! @ Butterfly, ik kan me voorstellen dat je steeds zenuwachtiger wordt voor de gyn! Het is natuurlijk ook al deze week! Maar als je het achter de rug hebt, ben je er vast blij om! @ Zijvandehoek, balen zeg, een lagere temp Het kan natuurlijk zo zijn dat je eisprong vandaag is, maar ik kan me voorstellen dat je het niet meer verwacht. Dan maar op naar de 25e! @ All, hier weer een kramploze, maar maagzuurrijke (bah zeg ) nacht. Ik verwacht nu ook niets meer tot mijn afspraak bij de vk morgen. Fijne dag!