Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Seth

Seth Niet meer actief

Goeiemorgen... uhhh middag....

Ben ffies druk hier bezig....

Temp vanochtend echt laag..36.4.... en twee strepen op persona.... niet echt super knallend maar gewoon heel duidelijk.... ben benieuwd wanneer die lichter worden...

Mosa...
    Gaat je kleine dan toch wachten op beter weer??

Babii
    heb je je in kunnen houden...?!

2. skatjuh87

skatjuh87 Niet meer actief

hallo dames,
    jeetje mosa nog steeds niks, ze wil echt wachten op mooi weer hihi.

hier was me temp vanmorgen weer hoog, nog steeds 37.3
    Ik heb echt n droomkaartje nu voor mezelf, hihi
    Al kan t snel me nachtmerrie worden als de temp omlaag gaat en ik dus ongesteld word maar we gaan hopen van niet

3. Loe

Loe Niet meer actief

Goedemorgen!

Ah Mosa, nog niets dus. Verdamme. Nou, positief blijven denken hoor, je weet nooit of t invloed heeft.

ZVDH, geen ei nog? Duurt wel errug lang he. Ik zou zeggen 'kom maar op met die onderzoeken'. Ik vond het zelf heel fijn om duidelijkheid te krijgen. Laten we de dagen maar weer doorspoelen he.

Babii: spannend zeg! Vandaag nog eentje gedaan?
    Krijg je met injectie FSH geen LH verhoging zichtbaar? Dat snap ik niet. Waarom dan niet?? Zal er eens op googelen.

B.fly haaaaaaaaaai. Spannend.

All, again 36.8. We wachten geduldig (not) af.

4. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Hier voor de aardigheid even getempt. 36,7. Ik heb het vermoeden gisteravond mijn ei te hebben gehad. en denk dat mijn temp al iets aan het stijgen is. Morgen maar even weer tempen denk ik. Wil nou ook wel weer weten waar ik aan toe ben.

Mosa, ik hoop dat het strippen niet nodig zal zijn morgen en dat je vandaag gaat beginnen met je bevalling.

Babii, en en en en en.........??

KLUSSEN ! ! Seth. Wat een eidip!

Mooi kaartje Skatjuh!

5. Loe

Loe Niet meer actief

ik sta nog even te flipperen van wat je zegt babii. Ik lees alleen dat fsh de lh domineert waardoor een eisprong kan plaatsvinden. Maar dat lijkt me alleen bij pco zo, waarbij een vrouw een continue hoge lh heeft, waardoor er altijd positieve ovulatie testen zijn (zie je hier op zw. pagina ook weleens). Wil er iemand even meedenken? Zou het dan geen zin hebben om ovulatietesten te doen? Gut, heb net weer een pakketje besteld!
    Die van vandaag van wit. Zo wit als wit.

6. Seth

Seth Niet meer actief

Maranka...
    Dankje... was al aan t opzoeken op internet.. of deze daling juist een teken van ei was.... (?)
    is mn ei vroeg deze maand......

klussen... hahahaha we hebben gisterer al 2 keer geklust... en was net aan t tellen bij FF... dat we 8 dagen "verbouwd" hebben..... en niet eens OM te klussen... maar gewoon voor de fun :) tja... konijnen hier...

7. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Voor de fun is helemaal goed! Beter dan moeten! Hopenlijk morgen een mooie hoge temp.

Volgens mij gaan we gelijk op . Alleen met "verbouwen" niet.
    De teller staat hier op 5 :D :D :D

8. Seth

Seth Niet meer actief

hahahaha... niet 8 keer... maar 8 dagen....!!! maar 2x pm kan ik niet invullen...:D
    hahahaha paar daagjes nog dubbel....

Toen ik onverwacht zwanger was van mn zoontje... vroeg mijn moeder of ik niet wist hoelang, wanneer het verwekt was...
    Zei ik: (echt waar) mam, we hebben het 30 dagen gedaan deze maand, dus ik weet niet wanneer hij verwekt is....:D

Nou zou mooi zijn als we gelijk lopen.... en tja je hoeft niet vaak te klussen... als het maar effectief is toch....?!

9. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    ohhhhh jullie zijn echt konijnen! Je kunt bij FF toch both invoeren en dan krijg je geloof ik twee kruisjes.

10. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Hallo

Hoe gaat het hier nog geen nieuws van babii?

en mosa ook alles nog rustig?

Beebje van Mosa kom, het is een mooie dag om te voorschijn te komen!!!

Ego hier dikke wang en nog pijnlijk, lijkt zelfs wel wat dikker te worden voel me net een hamster

11. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    Goedemiddag dames!

ff een vraagje: mijn temp begint iets te schommelen, ik weet niet precies wat ik moet verwachten van mijn temp maar wat is redelijk normaal: moet de temp gelijk blijven of juist nog stijgen?

12. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Seth, fijn dat je eisprong er aan lijkt te komen, kun je weer aan de bak :D

@ Skatjuh, super zeg :) De duimen draaien door!

@ Loe, toch zou ik proberen het positief te blijven zien dat je temp 36.8 is, dat is in ieder geval anders dan voorheen.
    En ik blijf positief denken hoor, ik begin me nu alleen meer in te stellen op een ziekenhuisbevalling, wat natuurlijk steeds realistischer wordt.

@ Maranka, ik hoop voor je dat je eisprong idd gisteren was! En ik zou ook morgen nog een keer tempen, dan heb je in ieder geval zekerheid!

@ Ricmar, bah zeg, hopelijk lijkt het alleen maar zo dat je wang dikker wordt (of is dat normaal?)! Hopelijk valt het mee!

@ Einneh, eigenlijk kun je daar helemaal niets over zeggen. De één heel een hele stabiele temp, terwijl deze bij de ander meer schommelt. Ook over een eventuele stijging is eigenlijk niets te zeggen, omdat dit bij iedereen anders is.
    Feit is wel dat je tot nu toe een erg mooi kaartje hebt, en dat je temp nu hoger is dan een paar dagen geleden kán een goed teken zijn, maar het blijft altijd afwachten tot je nod. Dus nog een paar daagjes geduld hebben. Succes!

13. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Je temp mag best wat schommelen hoor en hij mag zeker ook omhoog gaan.
    Kijk maar eens bij het topic tempkaartjes van zwangeren ter vergelijking

14. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Ricmar, heb je nog veel pijn? Krijg je nog een controle?

15. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    het is zo pijnlijk dat warme dranken niet op het menu staan en ook gewoon eten lukt niet.
    Ip geen controle meer, maar moet maar even kijken hoe het morgen gaat en anders maar eens bellen naar de poli...
    Het is wel balen dat het weer eens niet gaat zoals ik wil.

16. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Het zal denk ik ook wel een poosje de tijd moeten hebben om te helen. Maar wel vervelend hoor dat het nog zo pijnlijk en dik is.
    Gewoon de poli bellen hoor. Even de bevestiging horen dat het zo hoort of dat je terug moet komen.

17. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Maar hoe is het met jou, weer aan de klus??

18. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Ja, nieuwe ronde, nieuwe kansen!

Heb op mijn werk wel even wat meer vrij genomen om alles een plekje te geven en heb er veel over gepraat de laatste dagen en dat lucht op. Hopenlijk mag ik morgen of overmorgen weer op het wachtbankje plaatsnemen. Heb niet getempt, alleen vandaag, dus het is even een gokje wanneer mijn ei was. Maar mijn cyclussen zijn heel regelmatig en gisteravond had ik bekende steekjes dus ik denk wel dat het zo ongeveer klopt.

Ik ga er vandoor. Vanavond een late dienst. Morgen een gezellige middag met de meiden en kids van mijn pufclubje.

19. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    werkse en dikke knuffel en hopelijk snel zwanger!

20. Loe

Loe Niet meer actief

Ricmar, heb je eigenlijk een antibioticakuurtje erbij gekregen of niet? Wat een gedoe he. Ik loop al tijden nu met een gat rond (2 kiezen eruit, achter de hoektand), vorig jaar om deze tijd dezelfde ellende als jij.......sterkte meid.

Deel Deze Pagina