Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Seth

Seth Niet meer actief

2. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ik heb 'm daarnet gevonden en cool.
    ben zoo blij voor mosa

Oeps de kleine MOET naar bed

Laterrrrr

Veel groene lampjes idd, maar mijn cyclus is naar mijn idee ook helemaal van slag.
    Zal het toch te maken hebben met de curettage :(

3. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Goedemorgen meiden,

Hoe gaat het hier?
    Zie dat Mosa bezig is met bevallen.. Mosa, meis heeeel veel succes en je kan het!

Hier 8 dagen lang bloed verloren, en sinds 2 dagen gelukkig niks meer!
    Snap niet waar het vandaan kwam..

Dikke knuffel iedereen!

4. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    Hoi Sammie,

Gelukkig is het bloeden nu opgehouden.
    Ik hoop voor je dat het vanaf nu wat voorspoediger zal gaan :)

En Ja Mosa ligt, of is misschien al bevallen.
    Leuk hoor.
    Zij heeft straks haar meisje in haar armen.
    Eh ... en Mosaman natuurlijk ook :D

5. skatjuh87

skatjuh87 Niet meer actief

nou ik hoop toch wel dat t deze ronde raak is, we zijn al lang genoeg bezig. Maar ik ben t wel met je eens dat ik na een fm had geweten wanneer me ei was maar ja dat doen ze hier niet. Maar zolang me temp hoog blijft heb ik hoop. Als ie zakt is er verdriet ben ik bang

6. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    Gisteren mij eens aangemeld bij menstruatiekalender.net
    En ik moet zeggen, dat het ook wel fijn is hiermee te werken.
    (ik heb nl info over mijn cycli, temps, ovu-testen, zw-schaps-testen e.d. ingevoerd van het hele jaar :$.

Ik gebruik ze beide ook nog steeds hoor, zo kan ik lekker vergelijken :p. Er zit trouwens best verschil in de aangegeven vruchtbare dagen en wanneer de eisprong plaats zou vinden.

Wat ik wel weer fijn vind aan menstruatiekalender.net, is dat het geheel in het Nederlands en gratis is. (oke, het grafiekje in FF vind ik mooier).
    En oke, misschien mis ik net als bij FF ook het tempkaartje, die is bij Menstruatiekalender niet zo uitgebreid.
    Maarja, nog ff uitvinden he.

En ... is er al wat meer informatie over onze MOSA ?

7. Seth

Seth Niet meer actief

Zijvandehoek...
    hier ook aangemeld daarbij.. (sinds begin deze maand)..
    Heb me hier rot gelachen bij het ingeven van de sex....
    Welk standje.. en hoeveel minuten...?

Vroeg het dus aan mn vriend... uhhh hoeveel minuten was het gisteravond... hahahahahaha...

Moet nog ff uitzoeken hoe het verder werkt.. met de berekeningen enzo.. heb hem nu ingesteld op temperatuur...
    maar vind het idd fijn dat het Nederlands is...

8. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Ben zelf ook al heel lang bezig en zit zelfs nog verder in de MMM. Helaas en wellicht vanaf deze maand IUI. Bedoelde het ook niet rot, maar zolang de Clomid werkt en er een mooie eisprong is dan zijn er kansen :D.

All,

Temp hier gedaald naar 36.7 :(

Kan je bij menstruatienet ook je temperatuur invullen en een eisprong zien?

9. Seth

Seth Niet meer actief

Babii
    zucht... dat is niet zo mooi....
    Ben er nog niet precies uit hoe menstruatienet werkt....

zvdh..
    hahahaha.. nou standje vul ik dan maar wel in...
    al heb ik laatst maar iets gekozen, wat er het meeste op leek...:p
    Nee... timen doen we maar niet....
    "klaar voor de start en........":D

10. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    JAHAAAAa MOSA IS AAN HET BEVALLEN!!! Hoop dat alles goed en snel verloopt! Super, ben zooooo blij voor haar :D.

ach meiden het is niet erg, hij was al vanaf 13 DPO aan het dalen he... Heb nu onderrugpijn en zeurderige buikpijn... Hoop dat het dan vandaag of morgen doorzet.

Dan de gyn weer bellen en waarschijnlijk deze maand al IUI... Ben hier zo NIET blij mee, maar ach het is een stuk dichter bij ons wondertje.... Vergis je niet hoor (het is niet dat ik niet dankbaar ben), maar vanwege nare dingen uit het verleden pers ik de eendenbek er zo weer uit :)

Ik hoef volgende maand niet meer te tempen, maar het werkt zo verslavend :)

11. Loe

Loe Niet meer actief

Mosa, ook vanuit dit topic: super veel succes, zet m op!

All, heb even niet teruggelezen. Ik schrok me wild vanmorgen, ineens positieve ovutest! Heb Fert.kliniek gebeld, want heb pas morgen afspraak. Ik heb gezegd dat ik denk dat het ei dan wel weg is, want dat is meestal de dag na de postieve ovutest. Zij overleggen: duurde lang. Want ik had begrepen van 1 van die 3 artsen dat ik pregnyl kon spuiten. Nou ja......er stond overweeg.......tja, wat is dat pregnyl overwegen. Ik dacht dat ik het moest hebben,dus zo maar aangegeven. Dachten ze dus dat ik dat in huis had, dus er is toch wel beetje onzekerheid. Zij overlegd, moet nu pregnyl zo halen bij apotheek en dan spuiten (geen idee hoe maar zuster hier komt er hopelijk wel achter) en dan na zes dagen weer. Helemaal vergeten of ik nou morgen alsnog moet komen, dus loeman mag zo nog een keer bellen.

Hoop dat mijn ovutest me dus niet voor de gek houd! Hebben ze nooit gedaan, maar nu ik geen echo heb, ist best moeilijk hoor. Hoop dat ik het allemaal goed heb beslist en goed ga doen........

Mosa, ik denk aan je!

12. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    @ Loe, je maakt de spuit klaar (meestal is die al klaar). Je pakt een dik stuk vel (ik noem het me shoarma rollen).

En je zet naast je navel in dat stuk vel de injectie. En je laat de spuit langzaamaan leeglopen door erop te drukken in je buik....

Let op :p Pregnyl bijt een beetje ;)

Succes meis :D

13. Seth

Seth Niet meer actief

Echt knap hoor dat jullie zo zelf spuiten....!!!!

14. skatjuh87

skatjuh87 Niet meer actief

15. Loe

Loe Niet meer actief

danke Seth, ach je went eraan, gelukkig spoot ik al b12,anders had ik het een stuk enger gevonden hoor.

Denk jij dat ik er goed aan doe om nu te spuiten babii? Gut te gut, tis wel raar zo zonder echo hoor. Doe het echt op mijn goede intuitie en positieve ovutest. Durf niet nog een ovutest te doen, ben gewoon bang dat ik het mis heb. ERg he.
    Dus die spuit gewoon op dezelfde plek als de fostimon? (die bijt trouwens ook wat hoor! vooral als je net klaar bent met inspuiten).

Tot zo ga hem nu halen!

16. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38

17. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Inderdaad Loe, maakt niet uit of je hem links of rechts zet. Is je mannetje thuis ;). WAnt dat wordt wel klussen hihi.

De Pregnyl zorgt er voor dat hij dus over 36 uur springt (maar weet niet hoe dat zit als je al een positieve ovu test hebt).

18. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    Goh meiden (Loe en Babbi), wat een gedoe allemaal zeg.
    Natuurlijk lees ik mee, want misschien, maar dat moeten we dan nog maar zien, praat ik binnenkort in een zelfde soort straatje mee.

We gaan het zien. Zijvandehoek wacht nog steeds netjes tot de 25e dus. Ik ben echter wel benieuwd, hoe snel er actie wordt ondernomen als blijkt dat ik ook wat moet innemen en/of spuiten.
    Hoe lang ging daar bij jullie overheen, na de intake?
    En hebben jullie ook een plangesprek daarna gehad?

Succes Loe en Loeman.
    Ik duim duim duim duim duim

En Seth, ook al is spuiten niet echt het leukste om te doen, dan maakt het je echt niets uit hoor. Je streeft je doel achterna ;)

19. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    @ ZvdH, mijn gyn wist precies het probleem bij mij. Lichaam is gestopt door de prikpil. Lichaam komt niet meer zelf op gang, slijmvlies is zwaar aangetast door de prikpil en er groeien geen eitjes meer.

Ik heb toen gelijk een Primolut kuur gehad (ontrekkingsbloedin) en moest gelijk starten met Clomid.

Wel starten ze altijd met Clomid, dat zijn ze verplicht want het is immers veel goedkoper als de injecties (€ 428,00 per maand).

Maar is jouw man ze zaad goed? Ja toch, want jullie hebben al een ventje...

@ Seth, spuiten is niet fijn nee ;). Ik zit alsnog elke dag met een trillende hand die naald erin te jagen (ben angstig voor naalden), maar net wat ZvdH zegt, je streeft je droom na!

20. Loe

Loe Niet meer actief

gelukkig is het naaldje waarmee je prikt ienieminie.
    dames hij is net gezet. Ik vind het wel heel jammer dat het niet duidelijk is daar of ik m nou wel of niet moest hebben. Hoop niet dat ze boos op ons zijn. Ik dacht dat die ene arts toch echt zei: ja, dat kunnen we wel doen die pregnyl. Blijkt dat als ze dat echt vinden, dat je de pregnyl meekrijgt. en dat was bij ons dus niet. In het dossier staat: overweeg pregnyl. Hoop niet dat ze boos worden zeg. Wat een gedoe. Is dan miscommunicatie geweest als dat zo is.

Heb m dus net gezet. Hij prikt minder dan de fostimon Babii! ik moest 10000 eenheden zetten. En dan over zes dagen nog 1 spuitje van 5000 eenheden. En ik moet die oestrogeen tabletten blijven slikken. Ik dacht dat je juist progesteron moest hebben. Nou ja........ik gekeken op google, blijkt het gele lichaam progesteron EN oestrogeen aan te maken. Oestrogeen maakt je slijmvlies dikker. Hoop dat dan die oestrogeen tabletten ook ok zijn. Afspraak van morgen is afgezegd.

Van doc moesten we NU klussen. Dus dat is eind van de ochtend al gebeurd en dan morgenavond of morgenochtend nog een keer? Wat zouden jullie doen?

Ik weet ook niet babii of de eisprong nu eerder komt. Ik denk het wel door die positieve ovutest? Pregnyl ondersteunt toch de eisprong, houdt toch niets tegen in principe?

Sorry hoor voor mijn ego verhaal, maar tis echt even zenuw vanochtend hier.

Deel Deze Pagina