ook ik kwam even spieken hier of er hier al meer Mosa nieuws was. Maar nog niet. Verder even een knuffeltje aan iedereen hier!!
Mosa en Mosaman Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter. Ben erg benieuwd naar verhaal ,maar ga eerst maar lekker genieten je hebt er lang genoeg op moeten wachten. Dikke knuffel
Tja toen ik 'm gebruikte was het ideaal. Ik had geen psychoklachten meer en notto ongesteld. Dat was toen heerlijk. Niet wetende wat de gevolgen kunnen zijn van zo'n prikpil. Ik heb toen aangegeve/gevraagd of het verantwoord is, als je 'ooit' nog zwanger wil worden. Long time ago. Fijn die prik als je geen kids wilt.
Mijn huisarts wist dat wij nog even wilde wachten met kids en volgens hem zou ik na 1 shot prikpil weer normaal ongesteld worden. Nou hij had beter kunnen zeggen, nooit meer ongesteld
Ik ook net sms van Mosa, ze komt zostraks zelf online, maar alvast hier: VAN HARTE GEFELICITEERD MET JULLIE DOCHTER!!!!
PFFF ik kom net van tandarts: geen gaatjes gelukkig, wel was t spalkje achter mijn tanden kapot. Kosten 150 euro. word niet vergoed. Kans dat het verzakt is niet zo groot,dus nu maar even niet laten vervangen. Volgend jaar maar weer eens zien..... Nou, ben wel benieuwd wat temp morgen is en wat die pregnyl gaat doen en hoe mijn slijmvlies morgen is bij de doc. Sky, dat is wel heel apart!
Hoi meiden, Ik ben idd bevallen Ik vond het toch leuk om zelf even langs te komen en lig dus even met de laptop in bed. Ik heb even het berichtje gekopiëerd van het andere topic, is iets makkelijker! Ik wilde vannacht nog langskomen maar de weeën kwamen zó snel dat ik nadat de vk geweest is, niet meer beneden ben geweest. Er zat helemaal geen tijd tussen de weeën, maar dit was achteraf niet zo erg want toen de vk kwam om ongeveer 6 uur schrok ze er bijna van hoeveel ontsluiting ik al had Ze zou nog even snel ontbijten en dan terugkomen, maar uiteindelijk hebben we haar na een half uur moeten bellen omdat ik zo'n persdrang had (lees poepdrang ). Toen had ik ook al volledige ontsluiting, maar het persen heeft een hele tijd geduurd. Jeetje zeg, dat viel me écht vies tegen! Volgens de vk waren mijn bekkenbodemspieren zo goed ontwikkelt, dat het laatste stukje niet ging. Op een gegeven moment kon ik echt niet meer, en toen heeft ze me ingeknipt (ze vroeg het en ik zei: je, heel graag ). Daarna ging het snel. Ook nog een beetje ingescheurd, maar dat mocht de pret niet drukken. Na afloop kon ik alleen maar denken: godzijdank, ze is er Om 10.58 is ze geboren, dus uiteindelijk in 9 uur, best snel natuurlijk. En thuis bevallen, waar ik dus erg blij om ben op de valreep! Ik had het niet meer verwacht, maar ben superblij dat het zo gelopen is. Alles is helemaal goed met onze kleine meid. Ze bleek zelfs 3950 gram te zijn, terwijl de vk haar tussen de 6 en 7 pond schatte toen ze op mijn buik lag. Maar ze heeft een flinke bos donker haar en verder zijn we natuurlijk helemaal verliefd, zowel mijn vriend en ik op elkaar als op ons meisje Ook heeft ze al 2 keer aan beide borsten gedronken, dus gelukkig heeft ze een goede zuigbehoefte! En ze heet Veda Leona, Veda is haar roepnaam Ik voelde me best goed na afloop, alhoewel ik douchen onderschatte en erg duizelig werd. Ik heb best veel bloed verloren, maar nu gewoon niet alleen gaan plassen/douchen. Verder voel ik me goed, maar begin nu wel hoofdpijn te krijgen, maar natuurlijk ook een kort nachtje achter de rug. Nu ga ik stoppen, want ik blijf anders typen
Mosa, wat een verhaal!! Dat je op een gegeven moment tegen de knip-vraag zegt 'ja graag' dat zegt wel wat he! Geniet nu maar lekker in bed, fijn dat ze al goed drinkt en heel rustig aan doen he. Van harte gefeliciteerd met jullie VEDA!!!!!
Wauw Mosa, wat super de super geweldig! En wat een prachtige naam!!!! Ben erg benieuwd naar je kleine meid, maar kan me voorstellen als je geen foot op het forum zet. Ga lekker uitrusten meis en genieten van je meisje
Zeg Mosa, als je nog 1 keer terugkomt: die strippoging in je onderschrift kan weg!!!! De datum kun je mooi laten staan...............lang leve jullie meisje.
Mosa van harte gefeliciteerd met jullie meid.....!!! En tis ook een eigenwijze dus.... lekker komen wanneer ze zelf in gedachte had...!! en mooi ook.....!!! Rust goed uit..... en geniet samen lekker van jullie wonder...!!! xxmona
Mosa, van harte gefeliciteerd met jullie dochter! Hoop dat alles goed gaat met haar en met jou. Geniet maar lekker van elkaar! Mooie namen, Leona is toevallig ook mijn tweede naam !
Wat fijn Mosa! Hartelijk gefeliciteerd met jullie meisje Veda! Echt helemaal super. En wat fijn dat het alsnog thuis kon! Geniet lekker van je verse gezinnetje!
Hele aparte naam Mosa, en lijkt totaal niet op de namen, die ik toen op een lijstje had gezet ... gelukkig Welke betekenis heeft de naam Veda? En waar komt het vandaan? Ik wil je heel veel plezier wensen met het genot wat je nu voelt. Jullie eigen wondertje in huis. Heerlijk. Dat is zo iets aparts ... genieten mevrouw knip Oja, ... en machtig en vreemd he als je eigen kindje aan jou borst ligt te drinken. Fantastisch (tot op een bepaalde hoogte idd ) Mosa is mama en Mosaman is papa.
Even een vraag over de OVU-testen. Zit nu op cd27 and 'fukcign' nog geen positieve Ovu-test. Misschien heb ik de piek deze maand nét gemist . Maargoed het gaat om het volgende: Ik heb nog twee ovu-testen. Ik lees bij jullie wel dat de ovu-testen beïnvloed wordt door de pillen of door het spuiten van bla bla. En omdat ik dus de malle molen in ga, is het dan wel handig om ovu's te bestellen? Of maak ik mijzelf daar alleen maar krankiejorum van p.s. ff wat anders. Als je mijn banner klikt, en dan naar beneden scrolt, dan stop je op dag CD27, de dag staat bij de datum 15 november, maar het is 16 nov. Ben ik nou zo kippig of zit er gewoon een fout in het programma? Snap er geen zooi van! Wil gij is kijken?!