Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loe

Loe Niet meer actief

hee Maranka! Goh was ik jou helemaal vergeten........schaam schaam.....

ik denk dat de druk in mijn keel dan van de slokdarm komt. zit ik ook al steeds mee te kl*ten. Maar ja, zie maar weer eens bij de mdl arts te komen he.
    Nee ik heb het niet gekregen progesteron.....maar ik moet op 23 november nog een spuit pregnyl zetten, dat schijnt ook te helpen. 'Wel jammer hoor van de progesteron. Maar ja, eerst eens zien hoe dit werkt dan.....

2. Seth

Seth Niet meer actief

Zal ik me hier dan maar bij aansluiten.....:)

3. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    @ Loe, volgens mij is hij op tijd gezet. Pregnyl zorgt voor de laatste stukje eigroei.

Ik moest hem zetten als me eitjes 18 mm waren... En dat zijn ze bij je.

Ze krijgen dus een laatste groeispurt, dus dit moet goedkomen :).

All,

Ben helaas echt ongesteld. Niks aan te doen op naar de IUI :(

4. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Sorry dat ik ff inbreek, maar was ff benieuwd hoe het met Loe & Sammie is!

Ik ben er nl. ff tussenuit geweest en volgens mij kennen de meeste mij niet...:)

5. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    @ Maar: ik ken je zeker nog wel hoor :D Fijn dat je echo er goed uitzag, jammer dat er nog geen hartje te zien was. Was ook nog wel een beetje vroeg natuurlijk, maar toch...

Hopelijk de 23e wel!

@ Babii: verdorie, wat een rotnieuws :( Op naar de IUI!

@ Loe: jeetje, mooie temp! Zo te zien vandaag je ei! :) Wel raar om zo'n positieve zwangerschapstest te hebben denk ik? :)

@ ZvdH: wat irritant dat je nog steeds geen ei hebt... :( Heb je al overwogen om naar de ha te gaan?

@ maranka: heb je er een beetje vertrouwen in voor deze cyclus? Wel heftig hoor, 2 mk achter elkaar... :(

@ Mosa: hoe is je eerste nacht geweest? En hoe gaat het verder? Went het al een beetje? Ben erg benieuwd naar jullie meisje!

@ rest: ik volg jullie echt nog wel hoor, maar ik heb ook eventjes een beetje 'pauze' genomen, dus ik kom niet meer elke dag... :)

@ all: hier alles goed hoor. December komt snel dichterbij, joehoe! Nog altijd geen ei/menstruatie, maar dat komt hopelijk snel. :)

Ik vroeg me trouwens af hoe het met Sammie en zeehondje is?

6. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Haai Marb!!!

Hang jij hier ook nog steeds? Gezelli!!!
    Maandag komt vast goed. Kan niet wachten!

7. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

Babii, sterkte en veel succes straks met IUI

8. Loe

Loe Niet meer actief

hee mp en marb! gezellig.
    Mptje, alles goed megt jou en de buuk?
    Marb, geniet maar goed van je meisje, misschien komt je ei dan wel extra snel! Ik hoop het voor je.
    Babii, wat balen voor je.
    Oh, bij 18mm. Geen idee hoe groot tie gisteren dan was, toen heb ik de pregnyl gezet...maar ja, was toch positieve ovutest, dan denk je ook niet: laat ik nog maar een dagje wachten!

He Maar! Was je echo goed meis? Las 16 nov in je onderschrift!

9. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Babii, hopenlijk brengt de IUI uitkomst meid! Ik ga dan heel hard voor je duimen.

Maar, wat heerlijk dat je al een goeie echo hebt gehad, en volgende keer kom je ons vast vertellen dat je een prachtig kloppend hartje hebt gezien!

Loe, jammer van de progesteron. Maar je wordt in ieder geval weer op de progestreron geprikt, zodat je weet of de pregnyl een gunstige uitwerking heeft. Ik hoop het meis!

MP, zakt de misselijkheid al af? Hoe is ie?

Marb, ik heb echt geen idee wat ik van deze cyclus kan verwachten. Hopenlijk op de juiste momenten geklust , maar heb nog geen eisprong kunnen ondekken. Ik temp ook niet elke dag.
    Wie weet dat de spanning over een week wel komt. Hopenlijk zit ik dan wel na mijn ei en kan het wachten beginnen.

10. Loe

Loe Niet meer actief

Maranka, je zit knap laag met je temp. Denk toch echt dat je ei eraan komt!

11. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    @ Loe, daarom zei ik al denk dat die spuit goed getimed was ;). Nu klussen he ;).

Thanks voor de lieve woorden meiden :).

12. Loe

Loe Niet meer actief

babii, t gaat helemaal goedkomen met de IUI, weet t zeker.

Marb, t ei zit er nog hoor, voel m! Zal binnen nu en snel wel springen. Net geklust, dus timing is denk ik wel goed.

13. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Iik denk dat mijn temp nog iets moet zakken voor een eisprong. Maar hopenlijk zit ie er wel aan te komen.

14. Loe

Loe Niet meer actief

allemachtig, die pijn inmijn buik: is dat dat het ei er probeert uit te komen oid? pff.......(lig plat in bed, maar voel t nog)

Maar, ik ga duimen voor je!

15. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Hahaha Fijn gevoel he LOe... Damn eindelijk iemand die die druk herkent ;).

Had dit toen zaterdag ochtend en ineens PATS weg :).

Ik hoop dat het lukt met IUI, ben een beetje bang, want daarna komt IVF of ICSI :)

16. Loe

Loe Niet meer actief

Ja meid, ik snap je gevoel (en ook die druk in je buik, pff, durft er bijna niet aan te komen he haha). Bij mij wil dat slijmvlies niet goed meer groeien, met dank aan de curettage. Als die dus niet wil of die verkleving zit er nog, dan moet er eerst weer een operatie komen (15 dec voor gesprek naar spaarne ziekenhuis) en komen wij denk ik ook wel aan de iui (of IVF, want volgens hen had IUI geen meerwaarde voor ons nu direct). Nou,drie poging is wel errug weinig he.......

17. Loe

Loe Niet meer actief

vraagje aan jullie: net dus geklust, is het verstandig of morgenochtend of morgenavond nog een keer te klussen?:):(

En nog iets: ik mis Mosa hier! Moosje, doe lekker rustig aan hoor hihi, wat zal je genieten (en nog meer als je een beetje slaap hebt kunnen krijgen), tis gewoon even ontwenning hier!:D

18. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

@ Loe, spannend kaartje :D ziet er goed uit! Met mij gaat het opzich wel goed hoor :) en me buikje groeit ook goed. Hoe voel jij je verder? Ik zou morgen wel nog een x klussen voor de zekerheid hihi.

@ Maranka, de misselijkheid is wel veel minder geworden gelukkig heb er nu alleen 's ochtends nog last van. Het overgeven is sinds 2 weken over! Hoe gaat het met jou?

19. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Ik ben weer bezig de draad op te pakken na mijn vmk en dat gaat best goed op dit moment.
    Nu nog een ei zien te vinden en dan heb ik echt het gevoel dat ik het wat meer achter me kan laten.

20. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    Een gezellige boel hier meiden :D

En ja Mosa zal ff niet zo heel veel tijd hebben denk.
    Is toch allemaal wennen en plannen en je moet er de puf maar voor hebben. Ach soon komt zij wel.
    Hoop dat je goed uitrust en geniet Mosa!

Maar: ik ken je een petit peutje. Fijn dat je een goede echo hebt en op naar het kloppend hartje.:)

Oh en Marb ik heb een afspraak met de FA, HA is al een tijd passé hoor.
    I.p.v. het ZH en gyn, ga ik nu toch maar voor een Fkliniek, daar wordt tenminste naar je geluisterd en ook gehandeld.
    Ik tel de dagen af :). Volgende week woensdag worden de plannen gemaakt. YEAH.
    Deze mnd is gewoon spek en benen.

Deel Deze Pagina