Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Seth

Seth Niet meer actief

#35341 Seth, 17 nov 2009
    Laatst bewerkt door een moderator: 17 nov 2009
    Maranka
    waarom temp je nu niet elke dag??

babii
    Stap voor stap meissie...
    We gaan "gewoon" voor positief
    resultaat met de iui... :)

Loe...
    tja... als jullie dr zin in hebben.....
    keertje extra kan geen kwaad lijkt me..

Zijvandehoek..
    tja was je al vanuit gegaan he...
    de spek en bonen.....;)

@all
    Ben zo benieuwd naar mn temp morgen....
    dan zou toch duidelijk moeten zijn of ik mn
    ei gehad heb....(of iig of ik nog omhoog ga en hoger kom dan mn cyclus tot nu toe)
    zo'n coverlijn is dat te berekenen ofzo??
    klussen zit hier ff echt niet meer in..
    ventje is nu echt ziek....
    had gisteravond nog al mn charmes in de
    strijd gegooid...

2. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Seth, ik denk wel dat je morgen duidelijkheid krijgt.

Ik was niet aan het tempen omdat ik het allemaal een beetje los wilde laten. Ik dacht zelf dit weekend mijn ei te hebben gehad. Dus wilde ik door even te tempen kijken of mijn temp al wat hoger was. Maar hij is nog laag en dus nog geen ei gehad.
    Hmm ik val geloof ik in herhaling. 8):D

3. Loe

Loe Niet meer actief

whahaha Maranka, ach t valt best mee.:p

Hier ook herhaling. Herhalingsei. Voor de zoveelste keer (vanaf juni 2008 namelijk.......):x

Seth, voor die klus maken we gewoon zin!:)

4. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

@ Maranka, fijn dat het goed gaat met de draad opnieuw oppakken.. Is ook niet niks he. Hopelijk mag je snel genieten!

5. Loe

Loe Niet meer actief

volgens mij zit dat er er nog!:$

6. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Lol! Eerst live volgen wanneer Mosa gaat bevallen en nu de live show wanneer Loetje haar eitje springt! :D :D

En, en, en .... ben ik te laat voor het grote moment? :D

7. Seth

Seth Niet meer actief

:d:d:d

8. Loe

Loe Niet meer actief

hahaha! ach, ik ben een sufferd. Er staat op internet 36-40 uur na de pregnyl, dus als je tussen half 1 en half 5 vannacht hier bent, kun je het grote moment bewonderen! wahahhaa.

(blijkbaar houdt die pregnyl mijn eigen eisprong toch wel tegen...) nou ja, kan dat slijmvlies nog wat groeien he.

9. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Even een ego bericht, maar damn wat kan je ziek zijn van een menstruatie! Dat is lang geleden dat ik dit voelde zeg :(

@ Loe, je hebt kans dat ie vannacht springt. Hoelaat heb je de injectie gezet?

Ik had hem op 29 oktober om 19.00 uur gezet hij springt dan op 31 oktober rond 07.00 uur :)

10. Loe

Loe Niet meer actief

he, seth, zit je me ook al toe te lachen!

Nou dames met zijn drieen (nog meer aanmeldingen?) maar op voor de dpo dagen?

11. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    @ Loe, dat klopt inderdaad. Als mensen IUI moeten moet de eisprong echt pas bij 36 uur komen anders is een IUI poging mislukt.

Vroeg me dus al heel sterk af of het echt na 36 uur pas springt, maar blijkbaar wel :).

12. Loe

Loe Niet meer actief

hee babi ach meis toch. Heb je geen femimax oid?

Eh, rond half 1 in de middag gisteren. Dus ik heb uitgerekend tussen half 1 en half 5 vannacht de grote live show. Nu heb ik toch nog wel belangrijk vraagje: gisterochtend geklust en vanmiddag rond vieren/half vijf. Is dit voldoende of morgenochtend nog een keer of heeft dat geen zin meer?

13. Loe

Loe Niet meer actief

haha, ik ben 'jouw' bewijs babi!!!
    (normaliter springt mijn ei 1 dag na ovulatietest, heeeeeeeeel soms duurde het een dag extra)

14. Seth

Seth Niet meer actief

pfffffff..... ga vanavond maar optijd naar bed....
    slapen:(
    mannetje is echt ziekkies......

15. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Yeaaaahhhhh Mosa... GEFELICITEERD MET JULLIE MOOIE MEID.
    En wat een prachtige naam, geniet!!!!!

16. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    @ Loe, in mijn gebruiksaanwijzing staat:

Als de verminderde vruchtbaarheid komt doordat geen eicellen rijpen, de eicellen zich onvoldoende ontwikkelen of doordat geen eisprong optreedt, schrijven artsen vaak medicijnen voor die de ontwikkeling van eicellen stimuleren. Als blijkt dat de eisprong bij u met die medicijnen niet tot stand komt, geeft de arts een injectie met HCG om de eicellen te laten rijpen en de eisprong tot stand te brengen. Op die dag en op de dag daarna moet u geslachtsgemeenschap hebben of brengt de arts de zaadcellen in de baarmoeder (inseminatie).

Dus denk dat het voldoende is, zo klussen wij ook. Je kan uiteraard als jullie zin hebben vanaaf nog meepakken ;).

Snap niet hoe jullie manlief het bed in krijgen :p. Die van mij haat het moeten omdst het moet. Hij zegt niks aan hahahahah.

17. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hoi meiden,

Bedankt voor jullie lieve felicitaties, erg leuk om te lezen!
    M'n meisje doet het supergoed tot nu toe, en ze ligt nu heerlijk tevreden naast me te slapen in haar wiegje :) De nacht ging eigenlijk ook heel goed, tussen de voedingen door heeft Veda best goed geslapen, dus we mogen niet klagen!

@ Ilona, heel veel succes met jullie ICSI-poging, ik ga heel hard duimen!

@ Loe, dat is zeker een lage temp voor jouw doen zeg!
    Maar fijn dat je ei er nog was, en dat je een pregnyl spuit hebt gehad! Dit moet gewoon jouw ronde worden!!
    Lief dat je me miste trouwens :) De dag is écht voorbij gevlogen, je bent erg druk met zo'n klein babietje. Maar als ik even tijd hebt, dan kom ik wel langs hoor :D

@ Zijvandehoek, heerlijk dat je zo opgeknapt bent door de goede nachtrust!
    Nog steeds geen eisprong, irritant! Gelukkig nog maar 8 daagjes wachten!

@ Skatjuh, 14 DPO inmiddels, spannend hoor!

@ Maranka, wat balen dat je toch nog geen eisprong gehad lijkt te hebben :( Balen hoor, hopelijk komt hij alsnog snel!

@ Babii, irritant, die lange lf! Daardoor krijg je vaak toch hoop hè?! De mijne was 16/17 DPO en bij een hoge temp op 15 DPO ging je toch telkens denken: of zou het dan toch raak zijn.

@ Marb, jammer dat je nog steeds geen cyclus hebt, hopelijk gaat dat in december toch écht veranderen!

@ Seth, wat vervelend dat je mannetje ziek is, zul je ook net zien dat het op dit punt in je cyclus is hè? ;)

@ Butterfly, ik kan even zo snel geen berichtje van je vinden, maar deze week moet je toch naar de gyn? Ik weet het even niet meer, maar als je moet dan alvast veel succes!

@ Ricmar, volgens mij ben ik geen berichtje meer van jou tegengekomen, alles goed? Hoe is het met je mond afgelopen?

@ All, fijne avond nog!

Edit: joehoe, berichtje nummer 5000 :D Is toch hard gegaan de laatste tijd!

18. Loe

Loe Niet meer actief

Jeeeeee zeg: 5000! Moet ik nog even, net als vele anderen.
    Fijn dat het goed verloopt daar. Ik ben wel superrrrrrrrrrrr nieuwsgierig naar een fotootje van madammeke Veda!
    En: blij dat je weer terug bent! Nogmaal gefeliciteerd!

Babii: dank je wel. Misschien morgen ochtend nog een keer dan, maar zaadcellen leven toch wel 72 uur oid?

Zeehondje: haaaai! Ga je ook mee met ons aan je banner te zien?

19. Loe

Loe Niet meer actief

Ps. Leuke banner!:D

20. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hey Loe,
    Ik zal kijken of ik morgen een foto kan plaatsen, ben natuurlijk ook wel erg trots :)
    Maar ik ben nog helemaal aan het bed gekluisterd (mag niet eens alleen gaan plassen vanwege veel bloedverlies) en de hechtingen, dus dan is het iets lastiger. Maar ik ga m'n best doen!

Heb je er een beetje vertrouwen in deze ronde?

Deel Deze Pagina