Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Gyn zit nog steeds in het mega drukke spreekuur :(

2. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    He verdorrie!

3. Niet meer actief

Ikke wil weten Molly :(

4. justfortoday

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Mie toe Ikdus, mie toe.

5. Niet meer actief

Nou ik wou gaan dutten maar nu wacht ik maar tot jij gebelt bent :D

6. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Molly, wat spannend! Hoop dat de gyn snel belt...

Mieke, wat een mooi kaartje :) Lijkt toch op een 1-dags-dippie van gisteren :)

Wies, bij jou ook een veelbelovend dippie! Kan je ook een innestelingsPIEK hebben?! Ik dacht dat het altijd een dippie (of niks) was...

Iuno en Ikdus, wat een avonturiers zijn jullie. Zou dat niet durven geloof ik... wel mét werk naar het buitenland vertrekken, maar vertrekken en dan daar werk zoeken... ben ik een te grote schijterd voor ;)

7. Niet meer actief

Tja vanaf hier werk zoeken is toch best moeilijk hè.
    Je kan wel zoeken en solliciteren, maar voor een gesprek moet je toch eerst in Spanje zitten en dan ben je nog niet zeker er van :)

8. justfortoday

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Niet zwanger, waarde is lager dan 1.
    Normaal wachten ze met verder onderzoek een half jaar en daar wilde ze me ook wel mee afschepen. Ik heb gezegd dat er vanwege mijn leeftijd druk achter zit. Ze gaat het lab bellen om te vragen of ze bepaalde hormonen in het bloed van vanochtend kunnen bepalen. Volgende week weer een belafspraak.

9. Niet meer actief

:( wat een onzin hoe kan het nou, heb jij dan gewoon steeds eitjes zonder ongesteld te worden ofzo.
    Vind dit echt rot voor je Molly, ik snap er niet meer van dikke knuffel voor jou.

10. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    nou Molly... pffff minder dan 1. Hoop dat je morgen meer weet en wat ze nu verder zullen gaan doen

11. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Nou Mol, dit is wel alle gekheid op een stokje wat ik niet kan plaatsen (uh sorry deze zin floepte zo uit mijn vingers) :-s

En je dan ook nog eens proberen af te schepen, tsssss je bent geen 20 meer.
    Goed dat je voet bij stuk hebt gehouden. En dat ze nu je bloed gaan onderzoeken op andere hormonen.
    Dit is wel heel vreemd zeg.

12. justfortoday

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Belde gelijk weer naar de balie voor die belafspraak maar ze waren net 5 minuten dicht, 16.35 uur.
    Vraag me dan wel af waar die positieve ovulatietesten van vrijdag dan van waren.

13. Niet meer actief

Misschien toch weer een eisprong? Misschien moeten ze kijken of je PCO hebt ofzo.
    Maar hoe je dan een positieve zw-test kan hebben vind ik dan wel erg vaag:S

14. justfortoday

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Die was zondag weer negatief.
    PCO lijkt me niet, had 2 eitjes en een week erna waren ze allebei weg. Lijkt wel of het lichaam ze opgenomen heeft zonder af te stoten ofzo.
    Maar die pos ov testen van vrijdag......ik zal toch niet weer een eisprong hebben gehad van 't weekend? http://www.mijnalbum.nl/Foto-ETSLTQSW.jpg Nou ja, bevruchting is er niet geweest donderdag, want we zijn uitgeput gestopt :oops: ;)

15. Iuno

Iuno Bekend lid

12 feb 2008
    955
    0
    0
    Gek hoor... :|
    Schijnt trouwens dat de mens het enige zoogdier is, waarbij niet bevruchte eitjes worden afgestoten door het lichaam en het opgebouwde baarmoederslijmvlies wordt uitgescheden. Bij alle andere zoogdieren wordt het niet bevruchte eitje en baarmoederslijmvlies door het lichaam weer opgenomen. Misschien dus (een keer) een 'foutje van de natuur' bij jou...? :-k

Hoop iig dat je er tòch gauw achterkomt wat er aan de hand is! *knuddel*

16. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Nou ik kan er op dit moment ook niks zinnigs meer van maken.
    Niet van je tests niet van je kaartje niet van de gyn, het is even op!
    Ik denk bij jou ook. Bah wat een nariteit.

17. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Hmmm dan vraag ik me af waarom wij dan weer die uitzondering in de regel van zoogdieren zijn!
    Van mij mag het ook van binnen worden opgelost ipv maandelijkse bloedingen.

18. justfortoday

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Misschien ben ik toch te veel paard met mijn paarden ;)

19. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Meiden, ik kan helaas niet op iedereen reageren.

@Molly: wat ontzetten balen :( Ik snap ook niets meer van jouw kaartje. Toch weer een eisprong? Veel sterkte, hopelijk heb je snel duidelijkheid.

20. Iuno

Iuno Bekend lid

12 feb 2008
    955
    0
    0
    Misschien omdat andere zoogdieren wat moeite hebben maandverband te dragen, zo zonder onderbroek en het voor de meeste zoogdieren wat lastig is om er een tampon in te krijgen...? :)

Zonder gekheid, misschien dat het met het rechtop lopen te maken heeft (zwaartekracht) en/of het feit dat het op een gegeven moment bij de mens door hun ontwikkeling niet meer zò dringend was geen spoor achter te laten voor 'vreetvijanden'? Vermoed dat het ergens daar is gekomen (door de sociale/maatschappelijke structuur die de mens heeft ontwikkeld)... :-k

Haha! Wie weet... :)

Deel Deze Pagina