Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    #35401 Zijvandehoek, 18 nov 2009
    Laatst bewerkt: 18 nov 2009
    Hi joe oll,

Vandaag alweer CD29. De persona geeft een groen lampje aan :p.
    Die vind dus ook dat er geen ei is, maar heeft al geen test meer gevraagd sinds tien dagen of zo. DUH.

Seth: Lekker temperatuurtje :)
    Sethman beterschap.

Babii: hoe is het met je vandaag? Is het rood echt doorgebroken?

Hoi Yaraah, hoe is het met je? En hoe is het verder gelopen bij 'Zara'?

Kweet het moet maar één keer tempen, but ach ... doen we allen wel eens anders he. Om de spanning er in te houden :D.

Ik was om 5.30u wakker en heb om 6.45u (ca normale temptijd) getempt: 36,7. Toen ben ik weer in een uurtje in slaap gevallen (lekker hoor). Toen tempte ik weer en had ik 36.5
    Wat vinden jullie?
    Gewoon de eerste temp aanhouden zeker :p

2. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    @ ZvdH, dat was gisteren al heel erg, maar vandaag is er amper wat... Leek gisteren wel of ik leeg liep...

Moet 26 november voor een HSG onderzoek.... En een spierverslapper nemen... WAt is een goede spierverslapper?

PS heb niet getemperatuurd.....

Liefs

3. Loe

Loe Niet meer actief

Goedemorgen!

Babii, zal straks antwoorden op je vraag en even bijlezen, maar moet even weg. Even 1 ding: temp is gestegen, maar ik voel de drukpijn nog van mijn ei!!!!!!! Het ei is niet weg!!!! Wat nu?

4. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    @ Loe, ik heb net van de IUI dames vernomen dat als je Pregnyl/Ovitrelle spuit je temperatuur niet meer betrouwbaar is.

Dit heeft te maken met het HCG hormoon... Als je zwanger bent stijgt je temperatuur ook door HCG, nu heb je een injectie gezet met HCG en vandaar dat je temperatuur stijgt.

De meiden konden me garanderen dat je ei binnen 36 tot 40 uur springt. Dus jij hebt nu exact hetzelfde qua temperatuur wat ik deze maand had. Dan geeft FF dus aan dat je vandaag je ei had, terwijl je hem vandaag in de middag of avond hebt :). Je hebt hem eergisteren gezet toch? Tel daar 36 tot 40 uur bij op :D.

Dit is mij verteld hoor, hoef van mijn gyn ook niet meer te temperaturen, want het heeft ook geen nut met die injecties zegt hij.

Ehm wat nu? Kunnen jullie het nog opbrengen 1x te klussen? Hij springt namelijk echt wel ;).

5. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Aaan je temp te zien is je ei wel gesprongen Loe. Anders zou je temp toch niet stijgen, want die stijgt als je ei springt en er progesteron vrij komt. de progesteron zorg voor je stijging. Toch?

Seth, beterschap voor Sethman! En wauw wat een mooie temp heb je!

Seth en Loe, ik hoop jullie te volgen. Mijn temp is ook omhoog! hopenlijk dus gisteren een ei. Gelukkig gisteren nog geklust.

6. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Die HCG zorgt ook voor je stijging :p

7. skatjuh87

skatjuh87 Niet meer actief

goedemorgen dames,
    hier vanmorgen weer temp 37.2 nog steeds hoog dus

@ babii bedankt voor je gesprekje gisteravond

8. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Is las het net Babii.

Skatjuh, wanneer hebben jullie voor het laatst geklust als ik vragen mag? Ik denk dat je ei éé'n of twe dagen later is geweest. Zou het dan nog kunnen?

9. skatjuh87

wij hebben op cd 16 voor t laatst geklust dus zoals FF m`n ei had neergezet ( cd 20 ) is er dus geen hoop voor deze ronde

10. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    @ Skatjuh, graag gedaan meid :). Maar een meisje dat ik ken had 5 dagen voor haar ei seks en is zwanger... Het ligt er maar net aan hoelang zaad overleeft.

11. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    PS ik zou denken dat je, je ei op CD19 had..... Of ligt dit nu aan mij?

En overigens is het heel normaal met Clomid een eisprong tussen CD16 en CD19 te krijgen :D.

12. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Ikzelf denk dat je hem misschien dag 17 hebt gehad.
    Had je rond dg 20 slijm ingevuld of een positieve opk?
    En zelfs als jullie dag 16 geklust hebben en je had dag 20 je ei dan zou het nog kunnen als je man goed zaad heeft. Kleine kans is ook een kans.

13. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Ben even naar mijn werk.

14. skatjuh87

slijm ingevuld?
    positieve opk ?
    wat betekent dit.

En volgens de gyn heeft mijn man wel goed zaad dus laten we maar hopen dan. Ik baal er gewoon van dat ik niet weet waar ik aan toe ben. Gewoon nog minder dan toen ik nog niet in het ZH liep

15. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Als je meer info aan FF dan alleen je temp kan FF beter uitzoeken wanneer je ei was. Ik zit even mee te denken waarom FF denkt dat je je ei op dg 20 had. Je had die dag idd wel een mooi stijging. Zou dus logischerwijs wel kunnen.

Maar nu ben ik echt weg. Tot later!

16. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Slijm = welk soort afschijding, waterig, creamy enz.
    Opk= ovulatietest

17. skatjuh87

een ovutest doe ik niet en mijn slijm kijk ik ook niet naar

18. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Denk zelf echt CD19 omdat op CD17 de temp niet met 0.2 tot 0.3 omhoog ging en vanaf CD19 wel...

19. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Toch raad ik je aan ovu testen te gebruiken zolang je geen controles krijgt. Zo weet jij in ieder geval 100% zeker wanneer je eitje er is en wanneer je moet klussen.

Dan geeft je temperatuur dit aan maar ook de test... er zijn genoeg goedkope ovu testen :D.

20. skatjuh87

ik heb ze ooit 1 keer gebruikt en kreeg toen wel een positieve test, dit hoeft voor mij alleen niet te betekenen dat ik een eisprong heb gehad. Het kan ook zijn dat ik een folikel in me buik had. Maar voor de volgende ronde ist wel n idee, heb er nog wel n paar in huis. Als de gyn me niet wil helpen moet k t zelf wel doen

Deel Deze Pagina