thanx. Tja, ben niet zo super foto geniek. Krijg altijd een soort dubbele neus haha en dat gat nu tussen mijn kiezen zie je gelukkig niet. Nou ZVDH, kom op met die foto! Ik sta er ook op met mijn bolle wangen!
Haha ik heb 4 katten en 2 hondjes. Al me diertjes zijn mishandeld en hebben nu een super goed leven. Dat zijn ook echt me kindjes hoor .... @ ZvdH, denk omdat ik geen vriendje met je ben... @ Loe, kan ook niks bij jou zien? Evenals Maranka ... @ ZvdH, www.babysite.nl, www.peutersite.nl, www.dreumessite.nl je kan je site daar afschermen met een wachwoord .
@ Maranka, wat een onwijs lief en prachtig jochie heb je!! WAt een cutie @ Loe, haha die kat is precies mijn Zina... Een dotje (lekker stiekem in een bed liggen op een knuffel). Leuk er een gezicht bij te zien .
nope. Maar moet toch wel iets in het vooruitzicht stellen denk ik. Woensdag de 25ste hoor ik wel of mijn progesteron voldoende is geweest, dus dan weet ik eigenlijk al een boel meer.
Nou gisteren zat er nog een ei hoor om half twaalf bij de gyn. Kweet t ook niet. Morgenvroeg maar weer eens eierstok-voelen! Maar wel leuk hoor zo'n testmarathon!
Zijvandehoek heeft nog maar (poes Mipppie (bijna 18 jaar) is overleden dit jaar) een hele lieve hamster Billy genaamd en nog één vogelspin. Babii: zal ik dan maar ff vriendjes met je worden, dan kan jij het ook inzien Oja, wat die sites betreft, is dat alleen kleine kind gericht, want dat hoeft voor mij niet persé. Ik ben niet een doorsnee mens laat maar zeggen. Zijvandehoek: wil alles anders dan anderen hebben Aha Loe, dus de 23e én de 25e zijn belangrijke dagen voor jou. Hebben we toch nog iets gemeen Ik vind toch wel dat er al heel veel verandering in je hele cyclus zit hoor. Het is een positief teken. Komop eitje van Loe, HUP SPRING Hier: heb 14 treden ontvloerbedekt, pfff pittige klus met alleen een schroevendraaier en een stenlimes. En dit is nog maar het begin.
Een vogelspin?? Eh..........ik neem aan dat ie schattig is hoor, maar van mij hoeft ie dan even niet in het fotoalbum hoor!
Whahahahah een vogelspin IK ZOU GILLEND WEGRENNEN . Vriend van me zusje kwam laatst met ze slang aan nou geloof me heb dat hele huis bij mekaar gegild.... Beestje was volgens mij banger voor mij *bloos* 5 euro per pendel Nee hoor zal wel even pendelen als ik tijd heb, stuur je naam en alles maar ff door Of je gebruikersnaam .