Hè? Snap er niks meer van, molly .... jij waarschijnlijk zelf nog minder :-s Misschien idd wat Iuno zegt... foutje van de natuur? Zou wel "logisch" zijn met je tempkaartje, al heb je nu dan wel een vroeg ei :-? Hoop dat de hormoonuitslagen wat meer duidelijkheid zullen geven!
molly;hoe kan dat nou? ik snap er echt werkelijk niets van,ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt. dikke knuff! miepie; ja, een innestelingspiek kan zeker, ik heb er wel eens een paar gezien bij de tempkaartjes van de zwangeren. spannend hè! mieke;ja, je had het goed geraden, snoozen is de wekker telkens elke 9 minuten af laten lopen en opnieuw weer in slaap vallen. Grappig dat niemand dat wist, bij ons is dat een normaal begrip. maar Mieke,jij gaat zeker door voor de koelkast! dan vind ik het toch wel spannend met mijn dipje. Maar die 36.7 18 minuten later, dat blijft ook wel hangen hoor. ik heb wel vandaag een zeurderige onderrug,..aaah, ik maak mezelf weer eens gek(voor de 26e keer,haha)
hallo, hier weer mijn kaartje. FF heeft het kruis van de eisprong weggehaald. Dacht zelf ook al dat ik geen eisprong had gehad. Heb een paar nachten wat onrustig geslapen misschien dat dat de reden was van die stijging.. Ben benieuwd wanneer mijn ei nu gaat komen.. Hoop wel binnenkort. Ben het wachten op mijn ei wel weer zat [/url] groetjes[/img]
@ molly: jeetje meid, wat gek allemaal hoor! Ik hoop dat ze iets kunnen ontdekken waardoor je nu niet ongesteld wordt! Echt vaag!
juffie, heb je hem gisteren niet gehad, zo'n mooie dip! of mss vandaag, het zal in ieder geval niet lang duren denk ik. Ik heb trouwens nog nieuws van symoen, ze is vandaag voor de 12weken echo geweest, en alles is keurig in orde. het kindje is nu 5,4cm groot. (of eerder gezegd klein) Mss dat ze het zelf nog komt posten,geen idee, maar ik dacht voor degenen die ze nog kent, vast een leuk nieuwtje.
Leuk Wies, dat je ons even op de hoogte houdt van Simone. FIjn dat het helemaal goed gaat, wat vliegt de tijd toch. Hoop dat je haar snel mag volgens, zou wel zo leuk zijn.
lola: mooie constante temp. was ook redelijk constant tot een week geleden. toen ging mijn temp opeen gek doen. hoop dat je ei snel komt. dat wachten op je ei is niets.
@ Juffie: ja mijn kaartje wordt een beetje saai! maar jou kaartje is idd ook best stabiel tot de laatste dagen! Die gaat echt alle kanten uit! Ik hoop ook voor jou snel een ei!
Molly, ik met met stomheid geslagen. Jij snapt er niets van net zoals ik. Wel goed van je dat je je niet af laat schepen met een of andere rotsmoes maar dat ze nu gaan checken wat er misschien nog meer aan de hand kan zijn. Ik dacht echt dat je positief nieuws zou krijgen, maar een waarde lager dan 1 is niets. Jammer jôh! Hopelijk dat nu je ongi dan maar snel op gang komt, zodat dat ook weer in orde is. Dadelijk moet ik naar het ziekenhuis, echo laten maken om te kijken of er een ei in aantocht is. Ik denk zelf ( mijn lichaam kennende) dat het een weekend ei wordt, meestal heb ik op dag van eisprong serieus middenpijn en een paar dagen van te voren voel ik aan de linker of rechterkant een bepaald soort pijn. Zelf denk ik dat er nu aan de rechterkant een ei aan het rijpen is, dus, dat wordt weer klussen, want elke keer dat ik zwanger ben geweest zat mijn ei rechts, dus dat is een goeie kant. Ik hoop alleen dat het allemaal lukt want ik heb regelmatig last van ontstekingen in de liesstreek ( heeft een bepaalde naam,Hydradenitis Suppurativa) en is zeer pijnlijk en hinderlijk. Momenteel zit er nu dus ook weer een dijk van een ontsteking met een doorsnee van pak 'm beet 2 cm, dus klussen moet met enige voorzichtigheid gebeuren. Hoop dat ie vandaag knapt, dan is de spanning eraf en doet het geen zeer meer. Kaartje tot vandaag:
heve fun: duimen voor een mooi ei! hier vanochtend temp weer omhoog... ben mooie pieken aan het maken
Hey Marloes. lijkt wel de alpen zeg! Als ie dan maar zo hoog blijft ,dan maakt het uiteindelijk niets uit, het gaat om het resultaat.
goede morgen allemaal, bij mij nog geen ei ontdekt. vroeg me eigenlijk iets af. wordt nu steeds tussen 5/half 6wakker, moet dan naar de wc.. Nu heb ik vanmorgen maar gewoon om half 6 getempt in plaats van kwart voor 7 wat ik normaal gesproken doe. Slaap namelijk heel onrustig nadat ik er uit ben geweest. volgens mij is dat de reden van al die gekke tempereaturen van mij. Is het erg dat ik dan dus al een uurtje/ anderhalf uur eerder temp. dan temp ik in iedergeval wel meteen als ik wakker ben. bedankt alvast. Ga zo werken dus kom vanavond wel weer kijken. Groetjes
yo mieke! gaat goed! juffie;dan zou ik vanaf nu elke ochtend om half 6 tempen, dan temp je én als je net wakker bent,én altijd op hetzelfde tijdstip. Het scheelt wel,vandaar. havefun;veel succes bij de gyn vandaag,zal duimen voor een mooi ei! Hier mijn kaartje,weer lekker terug omhoog! fijne dag allemaal!
Bij mij is het nog saai, geen vruchtbaar slijm en de monitor zegt ook nog "low". Ik ben benieuwd of mij ei nog op dag 15 wil komen, of dat het later wordt. Die dip op maandag is van de zomertijd, mijn temp is nog steeds lager daardoor. Ik slaap ook nog als een blok als de wekker om 7.00 uur gaat, terwijl ik in de wintertijd vaak al een beetje halfwakker was voor de wekker. @Havefun: beterschap, dat klinkt niet fijn die ontsteking. Succes bij de gyn. @Wies: fijn dat alles goed is met Symoen en haar beebje. Hopelijk kunnen jullie snel samen zwanger zijn. @Marloes: mooi zaagtandpatroon, niets mis mee, hoor. @Mieke: wat spannend bij jou, zeg! Ik duim voor je!
Wies, hou 'm hoog Wies hou 'm hoog! Havefun, ik hoor hier wel meer mensen met zulke ontstekingen, erg naar en pijnlijk. Succes bij de gyn. Hihi Marloes, is aan het zagen of bergbeklimmen... ik heb nou nooit zulke varierende pieken en dalen mijn temp is altijd erg braaf. Aquilegia, hmmm ik denk dat het wel rond CD15 zal zijn hoor. Nog even geduld. Juffie, tja je zou denken dat het beter is om dan voortaan om half 6 te tempen. En wordt het een keert 6 uur dan is dat ook geen punt. Wel vervelend dat je steeds zo vroeg wakker bent.
mooie kaartjes Mieke en Wies. Hoop dat ie nu hoof blijft Wies, dan heb je een mooie innesteling gehad. xxx joyce
Mieke dat ziet er goed uit zeg! Wat is je dpo normaal want je temp is weer gestegen na dipje, goed teken!