Misschien kun je dan beter echt wachten..... (als je dat kan) bedoel... mocht je nu idd morgen -- testen... en je klote voelen.. is toch vervelend om te moeten verstoppen bij je man.... (of dan krijg je te horen... ja dan moet je niet zo vroeg testen.. bla, bla bla.....) en tja.. idd een negatieve test, nu zegt nog niets....
hahahahaha..... nou ik weet zat redenen om WEL of NIET vroeg te testen.... maar de grootste reden om het WEL te doen... is de overtuigingskracht van maranka....
haha ze is kort maar krachtig idd, thanx maranka. Ik denk dat ik het gewoon ga overleggen met mijn man. Issie negatief heb ik nog een test voor zondag. Zegt hij van nee ik wil dat je wacht tot zondag ga ik dat doen. Goed idee?
Allemaal: gewoon doen! Maranka, dank je wel voor je lieve berichtje. Loeman hier zegt wacht nou eerst maar eens af. Arts heeft nog helemaal niet gezegd IVF. Het is een optie. Eerst spaarne. Jaja.........weer wachten en nog eens wachten. Tot in januari!! Het is niet anders, tenzij er een wonder mag gebeuren. Loesie, ik wens jou veel succes met de spannende dagen!
Skatjuh, dat lijkt me een heel goed plan zols je het nu hebt bedacht. En nu niet meer van gedachten wisselen hoor!
ik ga zondag testen, mijn man wil me wat afleiding kunnen geven als ie negatief is, en morgen moet ie werken. En als ie positief is kunnen we er ook samen van genieten. Ik moet me dus nog ff inhouden hihi
Ooooooooooooooooooooooooh Mosa, wat een knappertje zeg!! Ben helemaal verliefd Ik zei je toch, dat je net zo'n mooie meid als ik zou krijgen En nu maar hopen dat haar haartjes zo mooi donker blijven....Onze meid had ook zulk mooi donker haar, maar is inmiddels helemaal blond..hihi..van wie ze dat heeft Wij hebben beiden donker haar.. Ga lekker van haar genieten hoor...voor je het weet is ze een grote meid..gaat veelste snel... Wat een prachtige naam trouwens...
mijn man is echt een schatje ik ga heel veel geduld tonen en laten zien dat hij me kan vertrouwen ( en alsnog morgen testen ) hihi nee hoor dat doe ik echt niet. Welterusten
Jezus Loe! In één woord KUT! Ik baal echt ontzettend voor je, en ik hoop heel erg dat het uiteindelijk wel meevalt, maar ik kan me voorstellen dat je hier erg verdrietig door bent! Zo lijkt het allemaal echt voor geen meter op te schieten natuurlijk! Een hele dikke knuffel, ik denk aan je!!
Dank je wel lieverd. Hoop dat ik ergens een klavertje vier vind. Tot die tijd is het wachten.....een kindje voor mijn 35ste verjaardag ga ik helaas niet meer halen. Had dit allemaal nooit verwacht. Geniet maar goed van je wonder met de donkere haartjes Mosa! Welterusten Veda en welterusten allemaal.
@ Loesie, ik zal je zo even sms-en! @ Butterfly, wat fijn dat alles goed was, ben blij voor je! @ Zijvandehoek, goh, eindelijk je eisprong gehad, of denk je van niet? @ Seth, misschien een eidipje (hoop ik!)? @ Skatjuh, spannend meid!! Ik duim voor je dat het raak is! @ Tijgertje, gefeliciteerd met de goede echo! @ Sammie, dat heb ik denk ik gemist, maar 25 november een intake voor IVF Superlief van je Ricmar! Maar ik zal jullie niet de hele tijd lastig vallen met allerlei verhalen hoor, het is tenslotte het temptopic Maar hoe is het met jou? Met je mond? En met de donor? @ Einneh, wat een tempkaartje zeg! Super zeg, hopelijk eindigt dit met een positieve test! @ Pina, mijn meisje heet Veda Leona, roepnaam Veda @ Maranka, fijn dat je nu weer denkt op het wachtbankje plaats te kunnen nemen, en hopelijk bevestigt je temp morgen dit! @ Loe, idd, als iemand wel een klavertje vier zou kunnen gebruiken, dan ben jij dat wel! En tuurlijk had je dit allemaal nooit verwacht, en zo hoort het natuurlijk niet te lopen. Helaas heeft de ene ontzettend geluk en de andere dikke domme pech @ All, zo en nu niet meer zo veel kletsen, anders kan ik het niet bijhouden Hopelijk ben ik niemand vergeten!
@ Sammie, ja de gyn zei dat hij zondag wel kon springen. Maar we klussen wel regelmatig tot einde cyclus @ Nbroen, idd afkicken, vanmorgen niet getempt, en kan je vertellen.. Vond het heerlijk !!! @ Mosa, wat een mooi poppetje zeg !! Hopelijk ben je lekker aan het genieten meis.
Goedemorgen lady's Vandaag wordt de ketel vervangen door een nieuwe Dus kon niet meer slapen De kleine ligt hier nou in de box omdat er veel lawaai wordt gemaakt maar hij vermaakt zich prima Zit lekker te brabbelen ha ha ha Zo meteen een filmpje op mijn hyves zetten Is echt heel leuk voor wie nieuwsgierig is Liefs Tijgertje23
@Loe: Wat ontzettend balen zeg ! Laten we duimen dat het allemaal wel meevalt en dat IVF niet nodig zal zijn.