nee ik ook niet.... en is ook moeilijk vergelijken.... temperatuur op een andere tijd met een andere thermometer.....
Whoahahaha ik ja bolle wangen nu ja, helaas en zwart haar hihi, ik heb telkens wat anders: Zwart/paars, Zwart/knal rood, knal rood, zwart met roze heb ik ook gehad, bruin, blond, blond met en zwarte pluk (zie foto) echt vanalles . En eigenlijk ben ik behoorlijk GRIJS Van mijn man plaats ik geen foto, dat wil hij niet. Oja, dat roze, heb ik wel vaker hoor: tussendoor weet niet waarom, of gemeenschapbloed, of innestel (vorig jaar wel), eisprong. Ik hoop het laatste, maar ik vertrouw er zeker niet op. Als het de eisprong zou zijn moet ik nog 12 dagen bij de cyclus tellen en kom ik uit op de eh ... CD31 + 10LF = 41 . Nou ja, zeg het maar.
je kan klusmomenten wel openbaar maken..... door wat aan te vinken.... (kijk maar) Zet ik het zo weer uit.... hahahahahaha
Haha ja van jou weten we dat haha. Zo waren wij in het begin ook bezig ja. Nu is het zo'n must. Manlief is blij als hij ff niet meer hoeft . Dat mag ook in de krant hoor. Van ons allebei trouwens. En ach, als het tweede kindje er is, kunnen we ons na een tijd weer lekker laten gaan. Na de geboorte van Mees hebben we ook een tijd gewoon geen fut laat staan tijd gehad om een ontspannen te gaan S*xen Maar hoe maak je dat kenbaar dan, die PM's?
heb hem weer uitgevinkt hier.... zvdh heeft persona wel je ei ooit gevonden... en had je dan plotseling twee strepen... of komen die dan langsaam opzetten....??
achteraf geklets van mij, maar ik dacht te zien dat Mees leek op Hemvan de Hoek, zij foto van net na bevaling, voorovergebogen Hij van de Hoek haha. Leuke foto's hoor ZVDH. Je staat er gekleurd op! Ik heb ook mijn haar weleens anders gehad (vaak gekleurd) dwz groen (niet gevraagd, maar ja wel gekregen) of leger grijs groen enzo. Knalrood heb ik het ook eens gehad. Nu ist bruinig. Seth, ik ga zo effies kijken bij je tempkaartje. Whahaha, de enige die een echt rood kruis heeft ben ik geloof ik en de mijne spoort dus niet! Rare wereld.
De twee strepen heb ik geloof ik nooit gezien. Mijn ovu-testen (gebruikte twee verschillende merken) gaven twee felle strepen aan en de persona gaf toen een O-symbool, maar het laatst genoemde was dus de tweede maand na gebruik. Op die andere twee strepen van de persona had ik toen niet zo op gelet geloof ik. Later ging ik er wel op letten, maar ik vertrouwde het niet meer. Mijn cycli is ineens anders dan anders en past of net wel of net niet op de persona. Voor mij werkt ie nog steeds niet echt zoals ik dat zou willen, maar dat komt dus omdat het bij mijzelf steeds veranderd.
Ja haha, die foto heb ik er toch weer af gehaald. Je bedoeld de eerst foto van ons drietjes in de OK? Whahaha mijn man zal lachen als hij hoort dat je met groen haar komt. Ik vind groen nl een ONWIJS LELIJKE kleur. Niets, behalve planten is groen in ons huis en dat komt er ook niet. En Loe heeft die gehad hoor wohaoahha. Dat krijg je als je kleurtjes gaat mengen. Ik liet het altijd verven bij de kapper. Bij zo'n kinky kapper, maar daar zat ik dan 3 á 4 uren en was ik ca 115 Euries kwijt. Zat dan echt SUPER, maar zoooo duur. Mijn moeder gaat er nog steeds heen . Moet zeggen dat ik uit gemakzucht naar een goedkope kapper ga, want de kinkykapper is leuk maar wel duur hoor. Toch merk ik wel duidelijk verschil. Nu laat ik het alleen knippen en verft mijn man het. Die gaat er dan een heel werk van maken. Vind hij leuk. Zorgzaam mannetje. Ik heb het nu tegen het zwart aan en hiervoor bruin zonder extra kleurtje. Toen de KS gedaan ging worden heb ik snel nog mijn haar kinky laten doen, dus ik ging echt blits de blits de OK in. Opgemaakt en wel, dat mocht van de gyn toen
tja eigenlijk is het toch wel frustrerend dat temperaturen.... verslavend en frustrerend..... (vind ik nu... ) En mag IK niet eens mopperen.... pffff.... zvdh Las wel meer dat persona niets aangaf.. of zelfs later... bij mij is het nu ook afwachten of ik nog wel binnen de persona pas..... zal hier toch snel iets moeten springen... Jammer dat je cyclus ook zo lang is... anders zou je hem misschien een keer moeten resetten.. om zo weer wat meer te testen... maarja of dat nut zou hebben... nouja.... binnenkort wordt er toch wat meer naar je gekeken.. en zul je beter inzicht krijgen in je cyclus..... (gaan we vanuit.. )
Seth: mijn cycli is nu voor de 4e maal lang voor mij doen. Hiervoor was ie vaak te kort. Misschien komt dit toch door de curettage.
He sjips net te laat om het konijnenkluspatroon van Seth te zien. Nou dan zal ik mijn eigen fantasie daar wel bij gebruiken. T'is toch wat. Iedereen een nep kruis of geen kruis en ik had nog wel zo'n zin in die testmarathon. Die valt behoorlijk in het water zo. En uh mijn haar is ook al behoorlijk grijs, maar officieel heb ik donkerbruin haar. ZvdH, wanneer was jou curretage?
(16 maart = de eerste dag van mijn toen laatste menstruatie - zwanger YEAH). De ochtend van vrijdag 3 juli j.l. om 4 uur begon ik lichte weeën te krijgen en bloedde wat stolseltjes. Die zelfde dag (was wel erg toevallig hoor) zou ik dus gecuretteerd worden. Ik belde het ZH op om te zeggen dat het al bezig is, dus het curetteren hoeft niet meer. Dat zagen zij anders. Ik moest toch komen. De weeën kwamen steeds sneller achter elkaar, toen ik in het ZH was. Er kwamen grote dikke stolsels uit, maar niet alles dus de curettage ging door. Vrijdag na de curettage geen bloed meer en zaterdag ook niet. Zondag begon ik te 'menstrueren' denk ik en wel tien dagen lang flink. Of het kan ook nabloeding zijn geweest, maar waarom twee dagen later dan pas... 18 augustus heb ik 3 dagen lichtroze gevloeid. Vanaf de laatst genoemde datum maak ik gebruik van FF.
Heftig hoor ZvdH, dan was je dus al best ver. 15 weken? Ik hoorde 2 juli tijdens de echo dat het hartje van ons ukje met 8,3 wk gestopt was met kloppen. Ik was toen 11 weken. 3 april had ik mijn Mirena laten verwijderen. En toen ben ik nog wel een week of twee wat aan het bloeden geweest. En 10 mei had ik mijn positieve test in mijn handen.
Ik moet weg. Heb een late dienst. Dit weekend lekker uit eten met mannetje, want we zijn morgen 2 jr. getrouwd.
Tjeetje... wat een verhalen... "gelukkig" heb ik alleen twee vroege mk gehad.... ZVDH normaal adviseren ze toch juist om het "lichaam" het werkt te laten doen.. ipv curretage.... vreemd.. Zeker omdat jij nu nog met de nasleep zit...
Maranka: Ja dat was allemaal heftig. 3, 11 en 18 mei nog positieve testen gehad, waaronder ook bloedprikken ZH, maar 20 mei is een MK geconstateerd. Het was mijn eerste echo, dus ca 7wk. Is nog pril, maar toch. Ik ging met een goed gevoel naar het ZH en kwam heel verdrietig weer thuis. Mees zat voor het scherm (1e rij) om zijn zusje of broertje te gaan bewonderen. Enfin ik ben een risicofactor en dus heeft de gyn het curetteren uit en uit gesteld. Uiteindelijk kwam er maar niets. Zoals je zegt 15 wk. (dus Seth hier antw op je vraag/opmerking). Dus toch een afspraak op 3 juli. Echter verliep de dag zoals je al gelezen hebt. Jeetje Maranka, wat afschuwelijk moet dat geweest zijn! Beetje andere kant van de wereld maar ... Maranka werkse dan met je late dienst en gefeliciteerd met jullie twee jarig huwelijk he . Maak er een leuk intiem feestje van
Oeps, heb ik in mijn eentje weekend Morgen moet mijn temperatuur 36,9 of hoger zijn, dan komt er een kruis. En dan zien we wel weer verder. Of het tintje roze wordt rood, we gaan het zien. Ben nog steeds benieuwd bendieuwd. Babii: Niet te hard werken hoor Ricmar: Hoe is het met je kaak vandaag? Iets beter dan gister of moet of heb je gebeld? Loe: Knuffel voor joe. Sammie: voor joe 2 (De 'oudjes' bij elkaar) Pina82: Deze ronde ga jij je ei wel vinden he! Mosa: zit in de wolken. Kicken Yaraah: Hoe is het met jou, als je nog es mee leest? Marloes: where are Yous? Hoe is het? Seth: Marloes van hierboven gebruikt ook de Persona en heeft er goede ervaringen mee
ik heb nog niet gebeld wil even tot maandag aan kijken, dinsdag ben ik vrij en kan ik eventueel makkelijker naar de kaakchirurg voor controle