Hennie !!!! van harte ! wat goed zeg. een heel stabiel kaartje. ik vroeg mij af of jij Etos Zwanger worden slikt. DOe dat nl ook en sindsdien is mijn kaartje erg rechtlijnig. Ik hoor het wel x Pina
@ alle felicitaties: heel erg bedankt! kan het zelf nog niet echt geloven maar dat komt wel.... @ Pina: nee heb geen etos zwanger worden gebruikt, alleen clomid 50mg (1e ronde)....... maar door de week wel steeds rond dezelfde tijd getest
@ Einneh, GEFELICITEERD!! Super meid, en dat na 1 ronde Clomid . @ Seth, JEEJJJJ een ei . Klusser de klus dus
Hi meiden, hier ook weer eens een reactie van mij. Lees nog wel soms even mee, maar probeer niet meer elke avond op ZP te komen. Voor mij biedt dit een beetje rust. Alhoewel de spanning nu weer toeneemt, ben op de helft van het wachten. Butterfly; zie dat jij ook drie pendels hebt 'nov - jongen'. Komt me bekend voor, ik namelijk ook. We gaan ervoor meid!!! Einneh; gefeliciteerd en de pendel is uitgekomen! Seth; fijn dat je ei er nu wel is en je 'm goed kan benutten nu, veel plezier samen!! knuffel voor de rest van de meiden hier
@ zeehondje idd , heb er nog 1 bij gekregen, snel zwanger, ook een jongen.. Kan niet missen deze maand haha
hey dames, einneh wat lees ik nou. GEFELICITEERD MEIS mijn temp is vanmorgen toch weer omhoog gegaan naar 37.3 Wat moet ik nou met me kaartje aan? heb wel me ei een aantal dagen verplaatst
Skatjuh; ik heb een tijd niet meegelezen/meegeschreven. Maar...heb je al getest. Kaartje ziet er toch goed uit?
ik heb al getest ja, ik heb gisteravond getest maar was witter dan wit. Morgenochtend ga ik nog eens testen als ik dan nog niet ongesteld ben
FF had m op dag 20 neergezet. Door wat de gyn me vertelde heb ik hem verplaatst maar dat klopt waarschijnlijk ook niet. Heb m nu hier maar op gezet, anders weet k t ook nie meer
Daar had ik namelijk rekening mee gehouden. Ik zie geen heeeeeeeeeeeeeel duidelijk eisprong. Sorry dat ik het zo breng hoor...