dan zit jij echt nog in de tijd dat je zwanger worden WEL leuk moet vinden. Wij zijn 17 maanden bezig en als ik nu ongesteld word zitten we al op t anderhalve jaar
jeetje wat een lange tijd. hebben jullie al wel kinderen? ben je al bij de huisarts geweest? ik vind het ook wel leuk, maar het is vorige maand mis gegaan en dan duurt het weer zo lang, weet jij alles van. dus heb nog even de balen dat het niet zo ver is.
wij hebben nog geen kinderen en ik ben ook nog nooit zwanger geweest. Loop wel bij de gyn omdat ik erg onregelmatig ongesteld ben en hierdoor niet elke maand een eisprong heb. Ben deze maand begonnen met medicijnen maar dat mag nog niet baten
Het gaat wel beter. krijg alleen geen reactie van de donor (echt balen maar misschien is hij even afwezig en meld hij zich) Deze ronde is voorbij dus weer 1 kans laten liggen. MBT je HSG weet je ook hoe ze het bij jullie doen, ik heb mijn eerste een cupje gehad die ze mbv een kogeltang op de baarmoeder zetten dat is pijnlijk de laatste enkele maanden geleden deden ze het met een catheter, en toen was de pijn goed te doen (minder dan ongi krampen) dus het kan per wijze van behandeling erg verschillen of het pijnlijk is
Hé meiden, ondertussen twee keer wezen plassen en geen bloed gezien. Denk dus dat er bloed bij de ontlasting zat. Even in de gaten houden. Kan duiden op aambeien. En die kan je sneller ontwikkelen tijdens een zwangerschap. Wie weet? Skatjuh; nog steeds geen zekerheid dus, balen hoor. Ricmar; hopelijk meldt de donor zich inderdaad snel. De rest succes met alles wat jullie bezighoudt!!!
@ Ricmar, ik heb vernomen dat het wordt ingebracht d.m.v. een catheter.. Heb ook wel een aardige pijnstiller bij de apotheek mogen ophalen, moet hem 1 uur van tevoren innemen.. @ Zeehondje, je zal wel geschrokken zijn. Ik heb inderdaad de afgelopen 2 rondes aambeien gehad, maar had ook die 2 rondes licht positieve testen. Denk dat er wat fout is gegaan met de innesteling... Ik duim voor je meis!
@ Ricmar, vergeet gewoon te reageren op de donor. Wat rot zeg dat hij niet reageert, is hij niet met vakantie of druk met het werk bijvoorbeeld? Ik heb tramadol gekregen . Al denk ik dat het onderzeok voor mij niet echt meevalt, ik heb zo onwijs veel moeite met een eendenbek inbrengen.. Kan dan echt niet ontspannen liggen. Zo vervelend
ik heb het gered met brufen en paracetamol, de eendebek is een lastig ding, maar ja in de MMM ontkomen we er niet aan
Nee, maar dat ding is niet fijn.. Zeker gezien mijn verleden niet, maar de assistente wilde me een andere gyn geven die dit onderzoek deed, gelukkig belde me eigen gyn terug, nee Kim ik doe het. Dat stelde me erg gerust, deze man kent me verleden en mijn hele lichaam! Mag van hem ook nooit van iemand anders een FM hebben haha. Eigenwijze gyn . Je hebt btw PB ricmar
Babii wel fijn dat ze zo met je meeleven en dat je een vetrouwd gyn hebt ladys even een vraag wie weet waar je leuke tegoed bonnen kan bestellen wil mijn ouders een leuk kado doen, en dan iets van een relax dagje ze gaan deze maand allebeid met de fut, en ik gun ze een heerlijk dagje echter het zijn geen sauna types andere ideen zijn ook welkom
is helaas niet echt in de buurt, weet niet of ze zo ver weg gaan voor een dagje relaxen , zal nog bij de overnachtingen kunnen kijken
Zeehondje, ik heb ook weleens bloed bij ontlasting. Ik bleek een fissuur gehad te hebben (soort kloofje). Ben eraan geopereerd, maar komt toch weer wat terug soms. Ook aambeien geven wat bloed. Babii, tramadol. Whieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.............loe was stoned door de tramadol hahaha. Hoop voor je, ga duimen draaien, dat het meevalt hoor. Ik baal van mijn rotei. Nu in bad. Tot later!
hallo..... daar ben ik dan..... was er vandaag niet.... heb wel ff bijgelezen, maar heb weer eens last van slechte internetverbinding... (kl*te UPC) dus pagina's laden kost veel moeite.... uhhhhh en ben helft alweer kwijt... Begrijp iig dat er geen duidelijkheid is voor skatjuh.. jammer... maar wellicht snel.. ++ nieuws... Zeehondje... hier ook regelmatig bloedverlies... (overgehouden van bevalling...)... als ik twijfel waar het vandaan komt.. net als met die eerste mk.. die gebeurde ook bij toiletbezoek... dan test ik even met tampon.... heb je iig wat duidelijkheid.... mezelf Temperatuur weer een tiende omhoog.... persona was nog ++ vandaag... maar rechtse streepje iets minder duidelijk... (ze waren nu gelijk) hebben alleen afgelopen nacht nog geklust... tja en voor de rest maar denken dat ik toch wel een hoeveelheidje zaad zo moeten hebben opgebouwd nog een vreemd verhaal gehoord over zwanger worden... kennis van me is 1,5 jr bezig... zat in mmm.... (clomid)... nu kreeg ze troubles in relatie... mmm stop gezet.. wilde zelfs weer aan pil beginnen... en.... zwanger.... Soms in dit leven.........